Ompa täällä palstalla karmeeta. Liekkö lauantai illan levottomuutta. Hyvää yötä Jukka. Muista syödä sour creme onion sipsejä ;D
Päivän kiva oli, että Suomi voitti Venäjän jäkiksessä. Hyvä Suomi!
Monta muutakin kivaa asiaa päivään mahtui. Esim. Koiran kanssa lenkkeilyä ja keväisen luonnon ihastelua.
Nukkumisiin myös kaikille muille. Muistakaa iltarukous ja olkaa kilttejä lähimmäisiänne kohtaan 💞 Nautinnollisia hetkiä luonnossa.
J mies kuules
22
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Millainen hauveli siltä löytyy?
- Anonyymi
Kiva hauveli. Kippurahäntä.
- Anonyymi
Mulla ei ole koiraa, mutta monia koirakavereita löytyy. Eräs on niin herkkujen perään, että tulee nuolemaan sormia jotka eivät todellakaan maistu namilta.
- Anonyymi
Juu. Täällä ollaan. Kuka kalastelee tietoja?
- Anonyymi
Täh. Kuka on? Ja missä kalastellaan?
- Anonyymi
Täällä eräs epävarma henkilö kalastelee Päijänteen rannalla ja välillä merelläkin.
- Anonyymi
Ja tämä aloittaja lähtee nyt puhkomaan muikkuja. En tykkää muikuista, mutta tulee muita tykkääjiä syömään.
Jääkää te kalastelemaan. Hyviä kalasaalita ja kalastusilmoja kaikille palstalaisille..onko muutes norpppia näkynyt / hylkeitä merellä? - Anonyymi
Mato-ongella kalastelen ahvenia, jotka menee kisaan kalaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mato-ongella kalastelen ahvenia, jotka menee kisaan kalaksi.
Eihän sulla oo kissaa. Ja mikset itse syö? Liian pieniä vai et tykkää?
- Anonyymi
Menee tutun farmarin kissoille. En tykkää kaloista, ja kai hieman allerginen niille.
- Anonyymi
Ehkä tarkoitusperät eivät ole sellaiset, mutta kannattaa miettiä mitkä seuraukset tunnusmerkkien jakamisessa palstalle on. Herättääkö sellainen lähestymistapa luottamusta.
- Anonyymi
Mietitty ollaan. Ei hätää.
- Anonyymi
Taas joku varattu kokee hävetystä et joku tunnistaa miten se on uskoton. Ihan kamalaa !!!!
Keskustelupalstalla joku syö perunalastuja uuuhhh
Ihan niinkuin kukaan muu ei söis - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas joku varattu kokee hävetystä et joku tunnistaa miten se on uskoton. Ihan kamalaa !!!!
Keskustelupalstalla joku syö perunalastuja uuuhhh
Ihan niinkuin kukaan muu ei söisAloituksessa ei ole kyse uskottomuudesta. Mutta niin joo, tuskin sen kummempia tunnisteita tai tunnustekoja näillä palstoilla saadaan aikaiseksi. Saatika että niitä ksipaamuamme ihmisiä täältä löytyisi.
Toisaalta jos haluaa jonkun täältä löytää niin en kyllä henkilökohtaisesti pidä pahana niiden kunnon tunnisteiden laittoa.
Itse vain puran ja avaudun tänne. Jos joku tunnistaa aloituksen henkilöitä siis minut tai hänet, ei sekään haittaisi. Elämäähän vain tämäkin on. - Anonyymi
No mä en ainakaan ole varattu. En ole ollut moneen vuoteen.
- Anonyymi
En määkään ole varattu kuin Jukalle vain.
Aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En määkään ole varattu kuin Jukalle vain.
AloittajaJotenkin myötähäpeä pukkaa päälle sun viestejä lukiessa. Vähän epäilen, että yrität vaan nolata jonkun toisen Jukkaa kaipaavan henkilön. Sun viestien jälkeen enää kehtaa kertoa itse kaipaavansa. Vaikka eri mies (toinen Jukka) olisikin kyseessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotenkin myötähäpeä pukkaa päälle sun viestejä lukiessa. Vähän epäilen, että yrität vaan nolata jonkun toisen Jukkaa kaipaavan henkilön. Sun viestien jälkeen enää kehtaa kertoa itse kaipaavansa. Vaikka eri mies (toinen Jukka) olisikin kyseessä.
Empä.osaa tuollaisia venkoiluja. En tiedä siittä sinun Jukastasi. Hyvä, että kerrot suoraan ajatuksistasi. Haluatko kertoa, missä sinun Jukkasi asuu tai jonkin muun tuntomerkin niin selvitetään olemmeko repsahtaneet samaan henkilöön?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotenkin myötähäpeä pukkaa päälle sun viestejä lukiessa. Vähän epäilen, että yrität vaan nolata jonkun toisen Jukkaa kaipaavan henkilön. Sun viestien jälkeen enää kehtaa kertoa itse kaipaavansa. Vaikka eri mies (toinen Jukka) olisikin kyseessä.
Tai siis joo, en oikein ymmärtänyt ajatustasi. En oo mikään terävä noissa juonittelu asioissa.
Ymmärsin väärin aluksi niin sius että minä yritän nolata jonkun toisen Jukkaa kaipaavan. En oikein ymmärrä miksi niin tekisin. Suttaa pää ihan tyhjää. Ei oikein aivot taivu tuollaiseen ajatteluun.
Ja.miksei se toinen Jukkaa kaipaava enää minun Jukka viestieni jälkeen voisi kaivata sitä omaa Jukkaansa?
Voi että olen tyhmä. Siis hän ei voi kaivata jos minä kaipaan saman nimistä. Tuostako on siis kyse? Miksei hän voisi kaivata?
Mutta okei, jos sinusta tuntuu pahalta, että laitan suoraan koko nimen niin en laita enään.En ole hoksannut että joku voisi tuntea kuvailemallasi tavalla.
Nyt ruanlaittoon. - Anonyymi
Hei. Nyt voita väliin tähän riitaan. Kyllä teille Jukkia riittää kaivata. Heitä on paljon sen nimisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei. Nyt voita väliin tähän riitaan. Kyllä teille Jukkia riittää kaivata. Heitä on paljon sen nimisiä.
Ei tässä riidellä. On hyvä puhua asioista suoraan. Ilman keskustelua ei voi muutoin tietää vaan kaikki menee oletteluksi. Tykkään kun puhutaan suoraan.
Nyt tulee kohta ruokavieraat ja mulla muikut paistamatta kun ikävälle junttaantunut :D - Anonyymi
Mene vain rauhassa keittiöhommiin, ciao.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p626057Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "813566Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242721- 212199
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol402165Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621853Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61679Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy85127281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome201236- 261127