mikä se on nyt parasta, perustetaan ketju ja kehukaa vaikutuksia vai onko joku vielä parempi?
arginiin sinkki maca???
Anonyymi
2
248
Vastaukset
- Anonyymi
Arginiinista olen todennut olevan vain haittaa.
Kerää nestettä ja jalka painaa helvetisti lenkkeillessä. Potenssiin tuolla ei ole mitään vaikutusta. - Anonyymi
itse todennut räväkät intervallityyppiset parhaiksi (juoksut hypyt tempaus,rive leuat) sekä myös peruskunnon ylläpito hyötyliikunta päivittäin aj terveellinen ravinto ilman lisä ravinteita. tosiaan tuo arginiini tekee saman kuin suonituksen parantaminen lisääminen oikealla liikunnalla.
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka323375Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1032565Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv732527- 1042146
- 112038
- 411408
Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.
Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli3801043Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos40867TVssä TomCruisen superjännä Vaarallinen tehtävä Mission Impossible Rogue Nation
Alkaa uskomattomalla lentokone kuvauksella. Toimintaelokuvan jatko-osa agentti (Tom Cruise) on hankaluuksissa, kun järje28818Kaikkea hyvää kaikki
Kaikkea hyvää kaikki ja positiivisia ja hyviä asioita. Kylmää on kovia pakkasia. Pikku hiljaa kevättä kohti taas. Voimaa6790