En muistanutkaan miten

😐👓👜ikävää on olla maalla sadesäällä. Oltava on kun tänne on tultu kesäksi. Telkkari ei enää toimi joten radion lisäksi tämä tabletti toimii ajanvietteenä. Siksi nyt poikkeus kesän palstarajoituksesta, siis siitä että kirjoitan vain perjantaisin.

Se asia mikä tämän kirjoituksen herätti oli liikenneonnettomuus. Sydän taas hypähti kurkkuun kun mietin huolissani olisiko poikani tai joku tuttuni ollut asialla. Vasta viimeviikolla kuulin entisestä työkaveristani, joka aivan liian nuorena menehtyi yhtäkkiä hirvikolarissa. Ajelkaahan palstalaiset varovasti niin autoilla kuin veneilläkin!

13

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

turhanpäivästä muminaa.

• Anonyymi

Maalaisteillä ei oikein kannata huristella kovaa, koska ei voi oikein ennakoida tuleeko tukkirekka, kelirikko tai kauris kulman takaa. Liikun työni puolesta maalaisteillä.

• Naapuripapalta meni ajokortti vanhuuden vaivojen takia. Nyt hän kulkee traktorilla kauppaan. Paikalliset osaa varoa. Hyvällä onnella olen oppinut peurojen ylityspaikat. Vasat varsinkin on aika arveluttavia. Saattavat jäädä keskelle tietä pyörimään. Sitten on vielä nämä kauppareissulle lähteneet iäkkäät, jotka körkikolmion takaa puikahtavat tielle yhtäkkiä -kun ei sieltä ennenkään mitään ole tullut.

• Anonyymi

On muuten järkevä ajopeli tuo traktori, kun noita nimismiehenkiharoita ja muita kuoppia riittää.

• Anonyymi

Ajanvietteenä radio ja tapletti? Eikö siellä ole esim. keinua (kiikkua), tai tikkataulua, tai krokettia, tai mölkkyä, tai sulkapallovälineitä jne.

• Tikkataulu, petankki, sulkapallo, muumipeli, siilipeli, pelikortitäällä on , trivial peli löytyy. Täällä on satanut koko päivän. Poutahetkillä ollaan oltu koiran kanssa kävelyllä. Kunhan on enemmän poutaa kiin perunan istutus ja nurtsin leikkuu sekä muut puutarhatyöt ofottavat. Nyt olen sisällä siivoillut talven (=hiiriä) jälkiä. Seuraavan koiralenkin jälkeen hurisuttelen ompelukoneella. Saunakin pitää lämmittää.

• Anonyymi

Tikkataulu, Pentanki, ulkoilu hah... tulee kuitenkin formulat ja jää-kekkonen illalla.

• Vaalit tänään. Kuuntelen radiosta jos löydän siihen patterit. ☺

• Anonyymi

On kyllä urheilu-päivä formulat ja jääkiekon finaaliottelu.

• Saunan lämmityksen alkaminen on urheiltu. Nyt alkaa kiipeily tikkailla kun pesen keittiön kaapit sisältä!

• Anonyymi

Hyvä kirja?

• Luulenpa, että nukahtaisin kirjan ääreen. Alkaa olla jo puhti poissa ☺

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      37
      2736
    2. Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?

Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.
      Ikävä
      89
      1174
    3. Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia

Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.
      Maailman menoa
      127
      979
    4. Oliko mies vetäytyminen

Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.
      Ikävä
      60
      950
    5. Mitä söitte Hänen kanssaan yhdessä viimeksi?

Tällainen vihjeketju:)
      Ikävä
      66
      907
    6. Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää

Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos
      76
      868
    7. Oon tässä pohtinut että se nainen

Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle
      Ikävä
      70
      815
    8. EU:lta tyly ratkaisu Temulle

On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta
      Maailman menoa
      99
      812
    9. Nainen on ihana

ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?
      Ikävä
      25
      718
    10. Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä

Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi
      Ähtäri
      30
      684
    Aihe