Onko työkaverini ihastunut

Anonyymi

Tähän toivoisin miehien kommenttia tai kokemuksia omaavien mielipiteitä.. Mulla töissä ärsyttävä tilanne, kun kohta vuoden verran on ollut ihastusta ilmassa mun työkaveriin, joka myös mun pomo.Meillä on rento ilmapiiri töissä ja pomo on yksi porukasta, ei mikään auktoriteetti. Viime kesänä istuttiin aftereilla ja yhtäkkiä oltiinkin upottu höpöttelemään useaksi tunniksi, ja esim. polvet osu yhteen koko keskustelun ajan. Kun hän lähti, laitto viestissä linkin yhdestä musabiisistä ja siinä vielä muutamat musalinkit jaettiin. Tän jälkeen satunnaisia illanistujaisia ollu,, yhtien jälkeen lähettiin samaan aikaan, käsi kynkkää käveltiin asemalle, halit vaihdettiin ja suukon muiskautin poskelle, mut tilanne ei oo edennyt mihinkään, jatkunut samanlaisena. Silleen ollaan lähennetty, et oon pari kertaa heittänyt lentokentälle ku lähteny reissuun ja satunnaisesti vkonoppusin jotain viestittelyjä. Talvella hän yks ilta myöhään laittoi linkin biisistä (Ville Valo & Lauri Ylönen, Apocalyptica) Bittersweet.. Voiko siinä ollu joku juttu takana, et laitto just ton biisin? Myös vappuna oli reissussa, ni laitto sit myöhemmin pikku videon sieltä. Toki pikku kännissä näissä, mut voiko nää olla merkkejä siitä et on oikeesti jotain muutakin ku kaveruutta ja vähän ku saanu rohkasuryyppyä niin tälleen ilmenee. Mä tuun kohta hulluksi tän asian kanssa ku kelailen.ja just oli taas illanistujaiset, jossa sitten taas pitkä tovi istuttiin polvet yhdessä. Koko työporukka ympärillä niin eipä siinä sit muuta taas ollu. Mut kuvittelenko mä nyt vaan oman ihastumiseni takia et muutakin ku kaveruutta.

11

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siinä kehoitetaan jättämään rauhaan.

• Anonyymi

Miten niin? Millä perusteella?

• Anonyymi

Eiköhän sun pomo oo varattu mies. Siksi toi aloitteen teko on noin hankalaa.

• Anonyymi

Ei ole, enkä oo minäkään. Tullaan hyvin juttuun, samanlainen huumorintaju, kiusottelluakin joskus. Ja just nyt kun oli hetki sitten illanviettoa työporukalla, niin istuttiin vierekkäin,ja taas polvet yhdessä, joka kerta kun hän korjasi asentoaan ja jalka irtosi niin painoi sen selvästi mun jalkaan taas kiinni. Mitä se sit on? Sit kyllä mun kaverikin oli tullut paikalle ja halus lähtee jatkamaan iltaan kaveri pyysi mukaan, mutta sanoi ettei voi et on seuraavalle päivälle aikasin menoja.. Tiedä sitten... Mut onko sit niin ettei tarpeeks kiinnostunut, vai et ku ollaan samassa paikassa töissä, niin estää. Oishan se kyllä tietty haastaavaa.

• Anonyymi

Voi olla varattu. Jos olisi vapaa ja kiinnostunut oikeasti, niin juttu olisi jo edennyt.

• Anonyymi

Jotain kiinnostusta on selvästi ilmassa

• Anonyymi

Miettii ehkä asemaa, kommentti naiselta.

• Anonyymi

Aika hankala juttu jos on samassa paikassa töissä. Minä sanoisin miehenä, että tuo kaveri on kyllä varattu vaikka muuta väittäisikin.

• Anonyymi

Kyllä jopa meijän uudelle työntekijälle kertoi ettei ole tyttöystävää kun hän kyseli, on semmonen utelias tyyppi. Mä vaan kelaan et miks noita satunnaisia videoita yms lähettelee jos ei muuta.. Vai ollaanko vaan
      vähän parempia kavereita...

• Anonyymi

Se on joskus haastavaa näin miehenä tulkita naisten aatoksia:)

• Anonyymi

Niin ja näin naisena vaikee tulkita miestä 🤔

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      98
      4466
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3313
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1143
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      37
      1086
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      13
      1054
    8. 158
      1007
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      934
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      872
    Aihe