Mikähän siinä mättää, kun Järviradion kuuluvuus radiossa on niin epävakaa, välillä se kuuluu hyvinkin ja joskus taas kiikunkaakun?
Tuo Jämsä (Mänttä-Vilppula) 107,5 MHz taajuuskaan ei pelitä.
Olisko jollakin vinkki radiosta, jolla Järviradio kuuluisi hyvin?
"Järviradion" kuuluvuus Jämsässä?
15
358
Vastaukset
- Anonyymi
91,3 on taajuus Jyväskylän alueella. Oletko kokeillut.
- Anonyymi
Kuuntele netti radiota, takaan, että varmasti kuuluu häiriöttä ihan missä ikinä vaan oletkin.
- Anonyymi
Tiedän, mutta näppärämpi olisi toimiva matkaradio pysyvästi kanavalla...
- Anonyymi
Joskus oli Jämsä radio
- Anonyymi
Tämmönen. ( Blaupunkt BDR-501 Digitaalinen matkaradio ) ja aina kuuluu hyvin, olen sen kokenut.
- Anonyymi
Varmasti pätevä peli, Ei vaan löytynyt netistä myytävänä. Toimiva pöytämallikin olisi hyvä...
- Anonyymi
Minulla on Makitan työmaaradio. Hyvin kuuluu. Saa toimimaan akulla ja verkkovirralla.
- Anonyymi
Järviradio kuuluu oikein hyvin, joka säällä, Vaherissa Päijänteen saarimökissä. Radiona pieni, Kone Centeristä vuosia sitten ostettu halpismatkaradio.
- Anonyymi
Joo Jämsänniemellä kuuluukin hyvin, mutta täällä Jämsässä ja Jämsänkoskella takkuaa...
- Anonyymi
No eihän se mantereella kuulukkaan kuulua.
- Anonyymi
Oehlbach FM Tower 17 Radioantennien "mersu"
Paras radioantenni mitä rahalla saa, tämä antenni ratkaisee kuuluvuusongelmat kerralla, jos tällä et saa asemia kuuluviin niin et saa millään muullakaan. Eleganttinen ja siro aktiivinen torniantenni viimeistelty kahdella tyylikkäällä kiiltoviimeistelyllä, ympärisäteilevä rakenne mahdollistaa sijoittamisen yhteen pisteeseen ilman että antennia tarvitsee suunnata. Soveltuu radioihin joissa on liitäntä ulkoiselle antennille, joitakin radioita varten voit tarvita f-liitin adapterisovittimen, esim. Sangean, Tivoli Audio... Valittavissa lisävarusteena tilauksen yhteydessä. hintaa n.50.e.- Anonyymi
Joo, tuo olis varmasti hyvä, mutta kun ei radioissani ole lisäantenniliitäntää. Pitäis kait vaan ostaa radio, jossa kuuluisi tuon Järviradion taajuus.
- Anonyymi
Järviradio on kunnollisten Isänmaallisten oma radiokanava, meilläpäin Kuhmoisten rajamailla ei muuta kuunnellakaan, ei ole mitään tarvetta pistää pää sekaisin jollakin räpillä ja punkilla.Sillä kanavalla on kaikki mitä Isänmaallinen tarvitsee, on toivekonserttia, on hengellistä sunnuntaisin, on tietovisailua, on uutisia. Järviradiossa soi aina kultaiset hitit kultaiselta 40-50-60-70-80 luvulta silloin kuin Suomi oli Suomi. Tanssilavoilla kuten Petsamon ja Rönninlavoilla tanssittiin nättien Eloveenatyttöjen kans ja tajuttiin että olemme Jumalan Valittu Kansa.
Olemme olleet yksi maailman rikkaimista maista pitkään ja yksi älykkäimistä kansoista koska olemme saaneet tämän karun ja kylmän rakkaan maamme tuottamaan kaiken mitä tarvitsemme.
Terv, Ouninpohja ja terkut Bolsulle
PS, ei näkynyt sua kevätsiivouksessa?- Anonyymi
Hallelujaa!
- Anonyymi
Heikosti kuuluu keski suomessa nämä radiot,putin varmaankin linjoilla??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654180
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463969Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363462Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162873Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342719En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102124IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121206Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006