"Järviradion" kuuluvuus Jämsässä?

Anonyymi

Mikähän siinä mättää, kun Järviradion kuuluvuus radiossa on niin epävakaa, välillä se kuuluu hyvinkin ja joskus taas kiikunkaakun?
Tuo Jämsä (Mänttä-Vilppula) 107,5 MHz taajuuskaan ei pelitä.
Olisko jollakin vinkki radiosta, jolla Järviradio kuuluisi hyvin?

15

376

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

91,3 on taajuus Jyväskylän alueella. Oletko kokeillut.

• Anonyymi

Kuuntele netti radiota, takaan, että varmasti kuuluu häiriöttä ihan missä ikinä vaan oletkin.

• Anonyymi

Tiedän, mutta näppärämpi olisi toimiva matkaradio pysyvästi kanavalla...

• Anonyymi

Joskus oli Jämsä radio

• Anonyymi

Tämmönen. ( Blaupunkt BDR-501 Digitaalinen matkaradio ) ja aina kuuluu hyvin, olen sen kokenut.

• Anonyymi

Varmasti pätevä peli, Ei vaan löytynyt netistä myytävänä. Toimiva pöytämallikin olisi hyvä...

• Anonyymi

Minulla on Makitan työmaaradio. Hyvin kuuluu. Saa toimimaan akulla ja verkkovirralla.

• Anonyymi

Järviradio kuuluu oikein hyvin, joka säällä, Vaherissa Päijänteen saarimökissä. Radiona pieni, Kone Centeristä vuosia sitten ostettu halpismatkaradio.

• Anonyymi

Joo Jämsänniemellä kuuluukin hyvin, mutta täällä Jämsässä ja Jämsänkoskella takkuaa...

• Anonyymi

No eihän se mantereella kuulukkaan kuulua.

• Anonyymi

Oehlbach FM Tower 17 Radioantennien "mersu"

Paras radioantenni mitä rahalla saa, tämä antenni ratkaisee kuuluvuusongelmat kerralla, jos tällä et saa asemia kuuluviin niin et saa millään muullakaan. Eleganttinen ja siro aktiivinen torniantenni viimeistelty kahdella tyylikkäällä kiiltoviimeistelyllä, ympärisäteilevä rakenne mahdollistaa sijoittamisen yhteen pisteeseen ilman että antennia tarvitsee suunnata. Soveltuu radioihin joissa on liitäntä ulkoiselle antennille, joitakin radioita varten voit tarvita f-liitin adapterisovittimen, esim. Sangean, Tivoli Audio... Valittavissa lisävarusteena tilauksen yhteydessä. hintaa n.50.e.

• Anonyymi

Joo, tuo olis varmasti hyvä, mutta kun ei radioissani ole lisäantenniliitäntää. Pitäis kait vaan ostaa radio, jossa kuuluisi tuon Järviradion taajuus.

• Anonyymi

Järviradio on kunnollisten Isänmaallisten oma radiokanava, meilläpäin Kuhmoisten rajamailla ei muuta kuunnellakaan, ei ole mitään tarvetta pistää pää sekaisin jollakin räpillä ja punkilla.Sillä kanavalla on kaikki mitä Isänmaallinen tarvitsee, on toivekonserttia, on hengellistä sunnuntaisin, on tietovisailua, on uutisia. Järviradiossa soi aina kultaiset hitit kultaiselta 40-50-60-70-80 luvulta silloin kuin Suomi oli Suomi. Tanssilavoilla kuten Petsamon ja Rönninlavoilla tanssittiin nättien Eloveenatyttöjen kans ja tajuttiin että olemme Jumalan Valittu Kansa.
      Olemme olleet yksi maailman rikkaimista maista pitkään ja yksi älykkäimistä kansoista koska olemme saaneet tämän karun ja kylmän rakkaan maamme tuottamaan kaiken mitä tarvitsemme.
      Terv, Ouninpohja ja terkut Bolsulle
      PS, ei näkynyt sua kevätsiivouksessa?

• Anonyymi

Hallelujaa!

• Anonyymi

Heikosti kuuluu keski suomessa nämä radiot,putin varmaankin linjoilla??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      178
      3442
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      374
      2186
    3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      55
      2137
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      42
      2018
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1481
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1251
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1203
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      413
      1129
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      117
      1029
    10. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      52
      936
    Aihe