Nykyiset vaalikoneet olettavat että haluan ehdokkaaksi samanlaisen kuin itse olen. En halua, että ehdokkaani on yhtä tietämätön, kuin itse olen. Tästä syystä kysymysten pitäisi olla monivalintatehtäviä, joissa voi samalla sivistyä ja sitten vasta tehdä tietoon perustuvia valintoja. Jos vastaan 10 kysymykseen en tiedä tai neutraali koska en tiedä, ehdokkaakseni tulisi samanlainen amatööri, kuin itse olen suhteessa tiettyihin asioihin. Kuka haluaa sellaista äänestää?
Parempia vaalikoneita
1
74
Vastaukset
- Anonyymi
Vaalikoneisiin ei kannata luottaa. Niissä pärjäävät parhaiten ehdokkaat, jotka vastaavat lähes kaikkeen "en tiedä". Muutenkin koneiden kysymykset eivät useinkaan ole aina niin olennaisia itse edustajien työtä ajatellen.
Itselleni sattui tulemaan Iltalehden vaalikoneesta ehdokkaakseni juuri se henkilö, jota muutenkin ajattelin. Mutta jos äänestäjä ei tiedä mitään EU:sta, globalisaatiosta, agendoista, mitä meidän päämme menoksi on suunniteltu, niin eihän äänestäjä myöskään osaa valita oikeita vaihtoehtoja kysymyksissä. - Olet fiksu, kun tiedostat sen ettet tiedä - kuten Sokrates aikoinaan. Nykyään monilla työ vie kaiken energian eikä aikaa jää selvittää politiikan kiemuroita.
Mikäli haluat Suomen etua rehellisesti ajavan ehdokkaan pääsevän mepiksi, äänestä Junes Lokka 270
Hän on lahjomaton, isänmaallinen ja hallitsee monia kieliäkin, mm. ranskan, joka on tärkeä kieli Brysselissä töitä tekevälle, ja on hienoa, jos voi niissä kansainvälisissä työryhmissä puhua muiden meppien kanssa heidän omalla äidinkielellään.
Junes Lokka on myös tehnyt netissä puolueetonta toimittajan työtä videoimalla erilaisia tapahtumia ja on myös striimannut kunnanvaltuutettuna omalla työpaikallaan Oulussa. Hänen ansiostaan muuten tuli julki lastenraiskausringitkin siellä ja sittemmin koko maassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1252049
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1301533En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931376- 631244
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1381176The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut121101Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall223922- 155881
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57813Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20779