Oletteko te sossut luonteeltanne juuri tällaisia oman edun tavoittelijoita kuten on Ahtisaari ja Halonenkin. Ahtisaari tavoittelee maailman rantoja aceh-kiistassa, Halonen on nyt huolissaan EU:n suhteesta YK:hon. Mitä tämä tällainen on. Suomessa on 500 000 tuhatta huono-osaista, köyhää, sairasta, vanhusturva heikolla tasolla, sadat tuhannet eläkkeen perusosan varassa, köyhyysloukussa. Ja nämät teidän puolueenne edustanne huitelevat tavoitelleen mainetta vain muun maailman asioista. ON TÄMÄ MALLILLAAN. Vain sossut pystyvät tähän. Suomi itsessään unohdetaan. Siitä vain - vaalit ovat tulossa.
sossut - oletteko te luonteeltaan tällaisia
4
252
Vastaukset
- huh-huh
Sossut on sellaisia, että huolehtivat "lapsistaan", mutta kun rahaa ja valtaa tulee, niin ukko lähtee huitelemaan ja akka päättää lähteä myös.....
"lapset" jäävät vain rasitteeksi jalkoihin. :)
Kyllä on sossuilta nyt päässyt unohtumaan ne perusasiat.- hyviä ja huonoja
kansalaisia.Onko "sossut" niitä huonoja
kansalaisia?
Mitkä kansalaiset ovat hyviä?
Onko keskustaiset kaikki hyviä kansalaisia?
Ovatko koomukselaiset kaikki hyviä kansalaisia?
Löytyykö kommunisteistakin kaikki hyvät kansalaiset?
Kenen vuoro vastata? hyviä ja huonoja kirjoitti:
kansalaisia.Onko "sossut" niitä huonoja
kansalaisia?
Mitkä kansalaiset ovat hyviä?
Onko keskustaiset kaikki hyviä kansalaisia?
Ovatko koomukselaiset kaikki hyviä kansalaisia?
Löytyykö kommunisteistakin kaikki hyvät kansalaiset?
Kenen vuoro vastata?se vastausvuoro!
- todettu on
hyviä ja huonoja kirjoitti:
kansalaisia.Onko "sossut" niitä huonoja
kansalaisia?
Mitkä kansalaiset ovat hyviä?
Onko keskustaiset kaikki hyviä kansalaisia?
Ovatko koomukselaiset kaikki hyviä kansalaisia?
Löytyykö kommunisteistakin kaikki hyvät kansalaiset?
Kenen vuoro vastata?Että on se vain kumma, että kaikki sossut, joita tunnen ovat kateellisia, ja ahneita silti. Myöskin omanedun tavoittelijoita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131218
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1191062- 132948
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten299763Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81676Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514