Erotan hyvän ja pahan, mutta olen huomannut täällä, etten omaa kykyä keplotteluihin tai miksi sitä sanotaan.
Tuollaiset viestit menevät minulta ohi enkä ymmärrä niitä. Taidan olla aika tyhmä 😣
En ymmärrä juonikkaita kuvioita. Olen yksinkertainen ja tylsä.
Jotenkin tuon ymmärtäminen hämmentää. Olen tiennyt olevani yksinkertainen, mutten sentään ihan näin tyhmä.
No, tulta päin perhana vieköön. Hernekeitolla ne on Suomen sodatkin voitettu tai siis ööö tuota.
Mitä järkeä on venkoilla ja manipuloida ja testailla yms?
Tuli tämmöne mieleen
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jos on suora ja rehellinen, niin ei siinä ole mitään hävettävää. Enemmän hävettävää on niillä keplottelijoilla.
Eivät myöskään kaikki sellaiset, jotka ymmärtävät tuo venkoilun, halua osallistua millään tavalla sellaiseen.
Ei se sinänsä ole tyhmyyttä, ehkä vain sinisilmäisyyttä. Onhan siitä silti hyvä olla tietoinen.- Anonyymi
No niin mutta itseasiassa aivoni eivät toimi niin. Niillä ei oikeasti ole kykyä tuollaisiin monimutkaisiin kuvioihin. Että se siitä sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin mutta itseasiassa aivoni eivät toimi niin. Niillä ei oikeasti ole kykyä tuollaisiin monimutkaisiin kuvioihin. Että se siitä sitten.
Se, että haluaa uskoa hyvää ihmisistä, ei kerro tyhmyydestä, vaan luonteenlaadusta. Ja tiesitkö, jos ihminen lähtee mukaan toisten pahuuteen, alentuu hän itse samalle tasolle! ..Eikä huomiotta jättäminen todella tarkoita, ettei ymmärtäisi tai tajuaisi...
- Anonyymi
Voin kertoa kun sinua vastaan aletaan juonittelemaan yms niin kummasti sitä oppii olemaan ovela itsekin.
- Anonyymi
On juonittu tosi pahastikkin mutta tällaisena sinnikkäänä sätkijänä oon yrittänyt olla niin etten antaisi sen kovin vaikuttaa minuun.
Mutta niin, totta ettei sitä voi kukaan loputtomiin kestää. Jättäähän se aina jälkensä jollain tapaa.
- Anonyymi
Kuka testailee?
- Anonyymi
Ihan yleisesti laitoin.
- Anonyymi
Manipuloiminen ja testaaminen antaa testaajille tunteen että ovat kohteen yläpuolella ja älykkäämpiä. Se on hieno tunne.
- Anonyymi
Mua inhottaa ihan terroristeista lähtien ihmiset, joiden pseudo"älykkyys" perustuu huijaukseen, muihin odotuksiin, varomattomuuteen, yllätyksellisyyteen. Jos joskun ainoa älykkyys on manipulaatio-, venkoilu- ja huijaustyyppiä, ihmisestä jää vaikutelma, että varsinaista älykkyyttä ei ole riittävästi ja henkilö on ajautunut huijaamaan tyydyttääkseen kykyihin nähden ylisuurta ahneuttaan.
- Anonyymi
Innokastestaaja voi särkeä toisen tunteet. Hän ei innostuksissaan huomaa sitä kuinka polkee toista. Tuossa käy usein huonosti.
- Anonyymi
Onhan niitä joitakin tilanteita, jossa asiallisuus, posken kääntäminen tai edes tilanteesta poistuminen ei välttämättä toimi kovin hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1447228Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1265025L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa694452TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a153523Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242331Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3281886Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241776Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o91639- 681507
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581468