1 Tiedot annetaan mainostajille
2 Mitä jos tekee jotain väärin ja joku ilmoittaa poliisille
3 mitä jos Ahdasmieliset tai muuten häiriintyneet stalkkaajat alkaa vainota
4 Työn antajat näkee ruman kuvan
Miksi ihmiset on facebookissa sehän vitun vaarallista
6
<50
Vastaukset
En ole Facebookissa. Facebook on typerä palvelu, ja tietosuoja täysin olematon. Ei siellä hahmottanut mitkä tiedot näkyy kellekkin ja eiköhän kaikki näy Ameriikkaan asti. Parasta olla olematta facebookissa
- Anonyymi
Huh täälläkin näitä sääntöjä nykyään
- Anonyymi
aloittaja aivan oikeassa...
heti poistuu totuus asista jos rehellistä kommenti laittaa..!!
huijareitten ja pikku nilkkien paskan jakamis keskus..
(saas nähä pysyykö kirjoitus) - Anonyymi
onhan se virallisesti myönnetty fasen perusti lopulta cia vakoilua varten ja valkoinen hanska viittaa rituaali kättelyyn looseissa,
- Anonyymi
Aivan. Sulaa hulluutta ja typeryyttä tuolla on jaella tietojaan.
- Anonyymi
Face, google ym kaikki tallentaa tietoa käyttäjistä jota hyodynnetään mainonnassa. Jos olisin nuori en laittaisi mitään henkilökohtaista nettiin. Pahimpia on identiteettivarkaudet kun saatavilla on riittävästi tietoa ja muutenkin ei kannata paljastaa itsestään kaikkea. Se voi vaikeuttaa työnsaantia, urakehitystä ym koska kaikki on tieto haettavissa ja voi kääntyä itseä vastaan huonolla onnella. Mutta yleisellä tasolla facessa voi heittää herjaa. Vanhempana sillä ei ole enää väliä. Mutta nettirikollisuus on kovassa kasvussa ja kaikkea tietoa voidaan käyttää väärin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449071
- 785552
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14790Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon384024- 543513
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543352Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme283218- 442430
- 342002
- 2111774