Mies, miten toimisit?

Anonyymi

Olisit pari kaivattusi kanssa. Kaivattusi jättäisi puhelimensa pöydälle lähtiessään viemään roskia ulos.

Puhelimeen tulisi viesti vaikkapa Eerikiltä jossa lukisi: Voitaisko nähdä huomenna klo 13 kirjaston kahvilassa?

Mitä tekisit ?

A) puhelinta nähdäksesi kuka laittaa viestiä ja näkisit viestin sisällön. Olisit mustasukkainen. Murjottaisit loppuillan puhumatta mitään ajatuksistasi

B) kurkkaisit puhelimen viestin. Hiukan ärsyttäisi mutta luottaisit että kaivattusi haluaa olla vain sinun oma koska kanssasi on valinnut ryhtyä suhteeseen. Saatat kuitenkin vitsailla puolileikillään että ihailijat vaan viestittää. Aikooko morsian karata vai tulla tänne kainaloon?

C) kurkkaisit puhelinta. Ohimennen sanoisit että puhelimees tuli viesti ja vahingossa näin osan viestistä.

D) et katsoisi puhelimeen tai lukisi viestin alkua. Yksityisasia. Luotat kaivattuusi

E) et luota kaivattuusi pätkääkään. Et mainitse mitään viestin näkemisestä. Et puhu ajatuksistasi. Olet raivona. Olet varma salasuhteesta. Ilmestyt tapaamispaikalle ottaan selville mitä siellä oikein pelataan !

13

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kultainen keskitie, C). En tiedä mitä pinnan alla liikku, jos en särje vähän pintaa.

Jos olisin oikein mestari, ja saisin sinut luopumaan Eerikin perään haihattelusta, seuraavana päivänä harrastaisimme seksiä klo 13.00. Se uusi leikki mitä teet Errikin kanssa, teetkin minun kanssani.

• Anonyymi

Toi oli hyvä kysymys muuten.

• Anonyymi

Jokatapauksessa, epäilys Eerikistä herää samantien jota ei saa pois ilman toimenpiteitä. Fleguna ero, raivona ero. Jotain siltä väliltä. Jos Erikillä on enemmän pattia, todennäköisesti rupeaisin käymään salilla.

• Anonyymi

Ihana mies tommonen. Mä voisin samalla viestittää Erikille, että arvaa mitä mun kumppani lupas tehdä meidän kaikkien neljän ryhmätyökirjoitelman ihan yksin eli me oidaankin mennä biitsille. Nähdään siellä huomenna.

• Anonyymi

Tai jos sillä on enemmän hynää, rakastaisin kahta kauheammin.

• Anonyymi

Jatko kyssäri :

Kaivattusi ottaisi puhelimensa kun informoit viestistä lukien viestin hiljaa ja vastaisi sinulle iloisesti sinua halaten:

”Ihanaa! Nyt se vastasi!! Mulla on huomenna työhaastattelu aivan mielettömän upeassa firmassa. Katso näytän sen nettisivut.aivan unelma paikka. Katso mikä kuukausipalkka ja mikä sijainti”

Mitä miettisit?

A) sinua hävettäisi
        B) olit varma että tää on nyt petoksen huijausta ja lähtisit vakoileen tapaamispaikalle

C) räjähtäisit silmille et mitä sä ämmä vieläkin esität

D) olisit helpottunut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihana mies tommonen. Mä voisin samalla viestittää Erikille, että arvaa mitä mun kumppani lupas tehdä meidän kaikkien neljän ryhmätyökirjoitelman ihan yksin eli me oidaankin mennä biitsille. Nähdään siellä huomenna.

Sen kaverin rantareissusta tulee silloin uusi Normandian maihinnousu. Käyn heittämässä sen postiluukkuun Tom Hanksin elokuvan samantien varoitukseksi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jatko kyssäri :

Kaivattusi ottaisi puhelimensa kun informoit viestistä lukien viestin hiljaa ja vastaisi sinulle iloisesti sinua halaten:

”Ihanaa! Nyt se vastasi!! Mulla on huomenna työhaastattelu aivan mielettömän upeassa firmassa. Katso näytän sen nettisivut.aivan unelma paikka. Katso mikä kuukausipalkka ja mikä sijainti”

Mitä miettisit?

A) sinua hävettäisi
        B) olit varma että tää on nyt petoksen huijausta ja lähtisit vakoileen tapaamispaikalle

C) räjähtäisit silmille et mitä sä ämmä vieläkin esität

D) olisit helpottunut

Ihan selvästi A) tai D). Vähän riippuu puhutko totta. Olisin sinun armoillasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen kaverin rantareissusta tulee silloin uusi Normandian maihinnousu. Käyn heittämässä sen postiluukkuun Tom Hanksin elokuvan samantien varoitukseksi!

Mä tykkään sun asenteesta!

• Anonyymi

Ämmä vaihtoon jos on joidenkin vieraiden miesten, joista ei ole koskaan mitään kertonut, kanssa tapaamisia. Pettäjälumppuja ei kannata katsella.

• Anonyymi

Kammottavaa mennä katsomaan toisen viestejä. Yksityisyys on oikeus kaikille suhteessakin oleville.

• Anonyymi

Sinähän tiedät mun puh liikenteen. Se on vähintäänkin kiusallista.
      Voisitko lopettaa sen. Se on rikollista.

• Anonyymi

Voi naisparkaa vieläkö sä täällä haet oikeutusta teollesi? Taustasi tuntien kuvittelet, että sulla on oikeus tehdä mitä vaan ihmisille ja rikkoa niiden ihmissuhteita oman sairaan mustasukkaisuutesi varjossa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4098
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe