Rismassa kassajonossa..Huivipää seurue ja aamutakkimiehet jonossa.. Ostoksina verkkareita -lenkkareita -paristoja -kenkiä- kosmetiikkaa ym ym tarpeellista..Ja SETELINÄ jälleen A 4 Euro-Kela seteli..Perässä Suomimummo tölkkipanttilapulla ostamassa leivän piimän ja tarjous maksalaatikon..Hienoa olla Suomalainen.....
HIENOA ! Suomi Maailman Kelana.
32
78
Vastaukset
- Anonyymi
Novalla juuri perussuomalainen sanoi, että suomi on globaalisosiaalitoimisto.
- Anonyymi
Hyvä juttu ! Eihän se ole keneltäkään pois sehän on ainoastaan A 4 paperilappu leimalla.. T. Vero-Karhu
- Anonyymi
"Terrorismin tutkijalta tiukka kanta Isis-leirin naisten paluuseen: Suomi ottaa riskin jokaisen kohdalla " Pääasia ettei asiakkaat lopu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä juttu ! Eihän se ole keneltäkään pois sehän on ainoastaan A 4 paperilappu leimalla.. T. Vero-Karhu
Juu ei se ehkä SULLE olekaan!
TV: Vero-Maksaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu ei se ehkä SULLE olekaan!
TV: Vero-MaksajaSarkasmia juu nou ? T. Vero-Karhu
- Anonyymi
Persut ei voittanut? Foreignsosiaalitoimisto suomeen.
NO TÄMMÖISEKSI SE ON MENNYT KOSKA SUOMALAISTEN ENEMMISTÖ HALUSI EU:HUN MUKAAN.
EU ON SUURI UPPOAVA LAIVA
VARSINAINEN TITANIC
VIULUA SOITTELEE JUNCKKERI
KAIKKI TYÖKYKYISET TÖIHIN JA HETI- Anonyymi
Näitä aloituksessa mainittuja ostoksia on Suomessa päivittäin satoja jollei tuhansia. Myös Kela-taksit kuljettaa ostoksille näitä xxxxx tyyppejä
- Anonyymi
Stoppi noihin vedätyksiin.
- Anonyymi
Millä samalla menisi 10000 Kelan suojatyöpaikkaa ...
- Anonyymi
EI se Suomimummo vedättänyt .Oli ITSE kerännyt roskiksista ne tyhjät tölkit millä sai ruokansa maksettua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä samalla menisi 10000 Kelan suojatyöpaikkaa ...
Kela avasi Hesan Itikseen hehtaarihallin..Siellä oli nähty jopa 4 valkoihoista Perjantaina..
- Anonyymi
Vip-vieraat ensin etulappuineen, sitten köyhällistökantarahvas.
- Anonyymi
Juuri näin monikylttyyri on RIKKAUTTA t. Alexi Stubido kok.
- Anonyymi
Samaa tohua kuin se miten matujen kalliita älypuhelmia "varastetaan" jatkuvasti ja Suomen veronmaksille maksatetaan uusia tilalle kalliimmasta päästä. Matut ovat järjestäneet vähän käytettyjen huippukänyköiden myyntikanavat ympäri maailmaa. On lukematon määrä matuja jotka ovat myyneet kymmeniä vähän käytettyjä huippupuhelimia maailmalle puolihintaan ja saaneet aina Kelalta uuden tilalle.
- Anonyymi
Joo noilla Rismassa jonossa olleilla oli huivin alla luurit kuumana ei mitään halpiskamaa nekään..
- Anonyymi
Olen etsinyt käytettyä kännykkää netistä, niin suuri osa myyjistä on juuri matuja. Ne tienaa silläkin. En kyllä osta niiden kännyköitä, itse olen ollut verorahoistani niitäkin maksamassa. :/
- Anonyymi
VEROILLA ELÄTETYT SUOMALAISET HALUAVAT TUHOTA SUOMALAISEN YHTEISKUNNAN JA SAMALLA MYÖS VERONMAKSAJAT. Sillä;
- siinä vaiheessa kun veronmaksaja on köyhä kaikki valta on veroilla elätetyillä paskaloisilla. Tämähän oli myös faktaa ns itäeuroopan sosialistisissa maissa. Kaikki valta oli kansan elättämillä politrukeilla, niinkuin hyvin tiedämme.
Sama logiikka on myös Suomessa. - Anonyymi
Se loppuu kuulkaa makkarasopan syominen kouluissa ja päiväkodeissa täälläkin kun annetaan muslimeille koko ajan vaan lisää siimaa.
- Anonyymi
Vithu mitä sirkusta sanon minä
- Anonyymi
Ja mikä parasta: Matuja itseään ei kyllä näytä huvittavan toi veronmaksu sit PÄTKÄÄKÄÄN! :/
Just oli meinaan teksti-telkassa toi uutinen ku Itä-Suomen poliisi teki ratsian ravintoloihin, niin sieltä löyty hyrymykky pimeää työvoimaa, ja jopa laittomasti maassa olevia ”töistä”! Lukemattomien muitten laiminlyöntien lisäks. Ja toi kaikki pelkästään 40 raflasta! - Anonyymi
Katrihelenalla oli nättejä kipaleita.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1b7f9769-9407-464d-bfc3-938257366281 - Anonyymi
Kimmo oli taas Kiken rahoilla ostamassa jotain? 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Taisi olla Muhamatti Sipilän lupaamilla rahoilla ostoksilla.
- Anonyymi
Myös tämän seurueen auto on melko varmasti ostettu samalla
A 4 Euro-Kela setelillä. - Anonyymi
Kuka käyttää toisten ostoksia kaupassa? Hirveetä jos tommonen on takanani ja kurkkii lompakkoni. Mummut ei paljon jaksa kerralla kotiin kantaa eikä yksi henkilö paljon tarvitse ostella ruokaa. Mummu han on järkevä kun kierrättää panttipullonsa. Miehet heittelee ne pitkin poikin kaduille.
- Anonyymi
Mitä siinä on " kyttäämistä " ? Joku lauma ostaa minun ja ehkä sinun rahoilla kulutustavaraa..Ei se A 4 Euro-Kela seteli lomakossa ollut ..Sitä heiluteltiin iloisena nauraen kaikkien nähtävillä. Olis se sama varmaan kelvannu Suomimummollekkin ettei tarviis roskiksia tonkia..Avaa suvakki silmäsi..
- Anonyymi
Muslimit käypi ajallaan, kelasta huolimatta.
- Anonyymi
Rämädän loppubileet lähestyy täyttävät kaapit valmiiksi..
- Anonyymi
Saako A4 ostettua ruokaa pitää ottaa duunista pari nippua sitten paperia mukaan kauppaan.
- Anonyymi
Muistakaa suomitytöt, että kun otatte Muslimimiehen poikaystäväksenne niin hänellä on se a4 seteli, jolla voi ostella sinullekin kenkiä, meikkejä, hajuvesiä, alusvaatteita, laukkuja ja muuta luksusta. Siihen ei pullonkerääjä suomipoika pysty ;-)
- Anonyymi
"Saako A4 ostettua ruokaa pitää ottaa duunista pari nippua sitten paperia mukaan kauppaan." Kyllä voi ellet ole ns KANTIS ja saat Kelasta leiman paperiisi..laita varmuudenvuoksi aamutakki päällesi ja sandaalt jalkaan sekä joku virkattu pipo päähän ja huuda mennessäsi Alluhilla on Suurin..
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 437728
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04718- 684333
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363153Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2333031Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452666Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262655- 372383
- 412006
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731797