Tuijotit aina mut yhtäkkiä muuttui?Miksi??
Et enää edes katso mua. Mikä vaivaa mies?
25
<50
Vastaukset
- Anonyymi
En ole sinua nyt paljoa nähny. Viimeksi et ollut niin paljon katseltavissa, kaukaa vain näin sinut.
- Anonyymi
Minä päivänä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä päivänä?
Tällä viikolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä päivänä?
Oisikohan jollain näkeminen ollut perjantaina. Harmi ei peppua..
- Anonyymi
Kuulin hieman juttua susta. ai ai ei hyvä.
- Anonyymi
Hyi helvetti pitäskö tuijotella lämäpimästi ihmisiä jotka pilasi elämäni?! Tuhoan teistä jokaisen
- Anonyymi
Samaa mieltä hänestä naisesta.
- Anonyymi
Hirveän epäkohteliastahan on Tuijotella kuin Tuija toisia ihmisiä, ellei ole joku hyvä tuttu sitten.
- Anonyymi
Kyllästyin kun ei se mihinkään johda kuitenkaan. Mitä järkeä tuhlata aikaa.
- Anonyymi
Noh, kun syön sinut silmilläni ja sitten sinua ei enää ole. Nyt pitää varovasti vaan vähän vilkasta.
Ei makeaa mahantäydeltä. Siis silmien täydeltä. - Anonyymi
Miksi pitäisi tuijottaa?
- Anonyymi
En ole sinusta kiinostunut. Etsi toinen uhri kiitos!
- Anonyymi
No kerro nyt lisää. En kai mä anonyymille voi tohon vastata. Järki taas hoi..
- Anonyymi
Aika paljon tuijottajia 😊
- Anonyymi
Eiköhän tohon oo se yks ja ainut vastaus ettei toista kiinnosta enää. Kannattaa hyväksyä ja mennä eteenpäin
- Anonyymi
Jos ei tahdo tuijottaa, mutta ei voi muuten katsoa päin. Niin katse menee sellaiseksi tuskaisen näköiseksi, ja yrittää räpyttää silmiään vaikka väkisin. Tuttu tilanne. Todellisuudessa kiinnostaa aivan sairaasti.
- Anonyymi
Sä kylmenit. Omat asiasi lähtivät rullaamaan siihen tahtiin etten halua tulla väliin. Ei susta ota selvää...
- Anonyymi
Ehkä hänen mielestä tuojottaminen ei ole kohteliasta. Sitä tuntee itsensä kyttääjäksi. Kyllä toisen silmiin tuijottelu kahden kesken on mukavaa, mutta ei kymmenien muiden katseiden nähden.
- Anonyymi
Jos olisit eräs nainen, niin sanoisin, että järjettömän ihastumisen vuoksi. Ja hän kyllä tietää miksi peräännyn.
- Anonyymi
En tiedä kerro koska oma ihastuminen mennyt järjettömäksi nytkään saa häntä mielestäni...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä kerro koska oma ihastuminen mennyt järjettömäksi nytkään saa häntä mielestäni...
Kerro sä joku asia, mistä tunnistan.
- Anonyymi
Kun näkisin sinut vielä, niin tunnustaisin tunteeni. Olen kylmä, koska kukaan ei ymmärrä minua.
- Anonyymi
Mäkin katselin joskus häntä, perhoset vatsassa kiemurrellen. Oli pakko lopettaa katselu, koska en halunnut olla ahdistava 😏Enää en näe niin useasti, mutta kun ajattelen häntä ne perhoset lentelee edelleen. Edelleen joka päivä mietin häntä ja mitä hän sai mussa aikaan..
- Anonyymi
Hyvä jos on perhosia mahassa, eikä käärmeitä siellä kiemurrellen.
- Anonyymi
Hyvä kun et tuijottele kaikesta joutuu kärsimään😆
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse794578Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093813Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1643583Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.532040Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891259- 1281098
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1381034- 57953
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä27872