nainen vähän sellainen että salaisesti ajatellut sua ja rakastelemista kanssasi.
Tää päivä ollut
32
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Meinasin kirjoittaa saman miehelle juuri, sitten näin tämän. 🙈
- Anonyymi
Miten voisin auttaa, että salaisesta tulisi totta?
- Anonyymi
Helppoa. Jos nainen olet ja hän jonka kanssa tuollaista haluaisin laitat vain minulle viestiä ja siittä se lähtee vähitellen kehittyy.
- Anonyymi
No jos me hänen kanssaan joskus tavattais niin selviää olisko se mahdollista. T ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos me hänen kanssaan joskus tavattais niin selviää olisko se mahdollista. T ap
Millois oot tavannut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helppoa. Jos nainen olet ja hän jonka kanssa tuollaista haluaisin laitat vain minulle viestiä ja siittä se lähtee vähitellen kehittyy.
Tämä naiselle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millois oot tavannut?
Tämän asian johdosta ei olla tavattu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämän asian johdosta ei olla tavattu.
Oletkos muun asian johdosta tavannut? Itsekään en tuon asian tiimoilta ole tavannut, muuten olen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletkos muun asian johdosta tavannut? Itsekään en tuon asian tiimoilta ole tavannut, muuten olen.
Naiselle tää
- Anonyymi
Joo tosi helppoa, salainen viesti....ei tosiaan mitään riskiä vääriin käsiin..juu ....MÖRKÖÖÖÖÖ sori peli vähän häiritseee🏒
- Anonyymi
Rohkea olet jos ensitapaamisella moista kyselet....sinä ap
- Anonyymi
Tää oli kaunis alotus näiden panoketjujen joukossa. Ihanaa, että on tuollaisiakin.
- Anonyymi
Löytyi sitten syy vitutukseen.
- Anonyymi
Sitähän nämä sadekelit teettää, aikaa ajatella.
- Anonyymi
Heh heh heh hee. No voi että suloinen oot. Saisitpa hänet.
- Anonyymi
On ollut tässä viikonloppuna aikaa ajatella, niin samaan suuntaan on ajatukset menneet....myös eräs nainen mielessä.
- Anonyymi
Ota yhteyttä niin eiköhän asiaan tuu selkeyttä.
- Anonyymi
Varmaan sinun psykiatrisi,hänkin ajattelee sinua mitä pitäisi tehdä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan sinun psykiatrisi,hänkin ajattelee sinua mitä pitäisi tehdä.
Taidat olla ihastunut? Heh heh hee...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota yhteyttä niin eiköhän asiaan tuu selkeyttä.
Niin ajattelin ottaakin. Piti jo aiemmin mutta se on nyt hieman venynyt...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ajattelin ottaakin. Piti jo aiemmin mutta se on nyt hieman venynyt...
Hienoa.Tee se 💪
- Anonyymi
Mä oon haaveillut työpaikan ihanasta miehestä. Sylikkäin olemisesta.
- Anonyymi
Minä näin viime yönä unta sinusta mies. Viimeinkin halasimme ja etenimme asiassa. On ollut ikävä sinua❤
- Anonyymi
Suvun nurkissa tuota varmaan tulee ajateltua.
- Anonyymi
Nyt ei kyllä naiset uskalla laittaa tähän tunnisteita 🤔
- Anonyymi
Aloittaja voisi laittaa ensin tunnistetta ajattelemastaan naisesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja voisi laittaa ensin tunnistetta ajattelemastaan naisesta.
Ei mua miesten höpinät kiinnosta.
- Anonyymi
No kerro yhdellä sanalla joku tunniste, niin mä jatkan siitä.
- Anonyymi
Hyppään uutena mukaan tähän ketjuun, en siis ole edellinen kirjoittelija.
Tunnistesana on tuoli. Tuota tuolia voisi myös yhdyssanalla kuvailla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnistesana on tuoli. Tuota tuolia voisi myös yhdyssanalla kuvailla.Mulle tää ei aukea muuten kuin että hän istuu 🤔
Osuko tää? 😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnistesana on tuoli. Tuota tuolia voisi myös yhdyssanalla kuvailla.Pyörätuoli. Minä keksin.
- Anonyymi
Enpä halua olla päiväunelmiesi kohde.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1187026Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1154802L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa624064TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a133394Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu6932134Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2431510- 661388
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581368Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j531316Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise12992