Mutta mies, mä en petä

Anonyymi

Jos mä rakastan. Se ero meissä on!

18

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko hän pettänyt sinua?

• Anonyymi

No rakastatko varmasti? Viime kerralla en ollut varma.

• Anonyymi

Luuletko että mä sua pettäisin? Kaikkea paskaa.

• Anonyymi

Avoin suhde, silloin asiat ovat balanssissa, jos seurustelee häntäheikin kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Avoin suhde, silloin asiat ovat balanssissa, jos seurustelee häntäheikin kanssa.

Mut jos en ole häntäheikki? Olen istunut kotona yksin viimiset 7 vuotta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mut jos en ole häntäheikki? Olen istunut kotona yksin viimiset 7 vuotta.

Näin sanot täällä palstalla ja vaikka en voi millään tietää kuka olet.
        Niin yhdelle ehkä 7 vuotta kotona istuneelle miehelle voin todeta tässä julkisesti:
        Minulla ei ole minkäänlaista mielenkiintoa ollut sinuun noin 20 vuoteen.
        Et ole kuulunut elämääni liioin näinä vuosina, joten palstalla kun luen silloin tällöin näitä hyvin surullisia ihmiskohtaloita, olet tullut mieleeni satunnaisesti.
        Koska olen jo pitkään ollut täysin varma että, kirjoittelet naisille täällä palstalla - etkä ihan vähän vaan ihmeen paljon jaksat täällä olla.
        Eli jos mä joskus vielä rakkaudesta liitän käteni yhteen jonkun miehen kanssa. Jos siis näin tapahtuu, niin sinä se et ole missään nimessä.
        Vähän sinusta tiedän asioita, mutta juurikin tiedän sen verran että ymmärrän pysyä kaukana. Sory olen pahoillani... Mutta en pysty...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin sanot täällä palstalla ja vaikka en voi millään tietää kuka olet.
        Niin yhdelle ehkä 7 vuotta kotona istuneelle miehelle voin todeta tässä julkisesti:
        Minulla ei ole minkäänlaista mielenkiintoa ollut sinuun noin 20 vuoteen.
        Et ole kuulunut elämääni liioin näinä vuosina, joten palstalla kun luen silloin tällöin näitä hyvin surullisia ihmiskohtaloita, olet tullut mieleeni satunnaisesti.
        Koska olen jo pitkään ollut täysin varma että, kirjoittelet naisille täällä palstalla - etkä ihan vähän vaan ihmeen paljon jaksat täällä olla.
        Eli jos mä joskus vielä rakkaudesta liitän käteni yhteen jonkun miehen kanssa. Jos siis näin tapahtuu, niin sinä se et ole missään nimessä.
        Vähän sinusta tiedän asioita, mutta juurikin tiedän sen verran että ymmärrän pysyä kaukana. Sory olen pahoillani... Mutta en pysty...

Mitä helvettiä sinä selität? Kahteenkymmeneen vuoteen? Olen ollut 10vuotias -> 20v sitten.

• Anonyymi

Mitä sä vouhkaat siinä? Olemattomia asioita vedät esille. Eihän tuossa ole päätä eikä korvia. Häntää siis.

• Anonyymi

Mustasukkainenko?

• Anonyymi

Haluat rakastajattarekseni silloin tällöin.

Sopiihan se salaisesti.

• Anonyymi

Etkö saa eukoltasi tarpeeksi, kun pitää vierasta tussuu hakea.

• Anonyymi

Eli et rakastanut. Minä rakastin.

• Anonyymi

Kuka sut on pettäny, kun ei rakastanut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka sut on pettäny, kun ei rakastanut?

Tässähän me nyt sitä selvitellään.

• Anonyymi

Seli seli. Olet pettänyt jo. Turhaan selittelet asiaa.

• Anonyymi

Miten palstalla voi pettää? Ei täällä edes tunneta toisiaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten palstalla voi pettää? Ei täällä edes tunneta toisiaan.

Missä kohdin tarkoitin palstaa?

• Anonyymi

Porukan ero.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4862
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3523
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2430
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1548
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      40
      1413
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      23
      1312
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1222
    8. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1108
    9. 165
      1089
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1027
    Aihe