Mutta mies, mä en petä

Anonyymi

Jos mä rakastan. Se ero meissä on!

18

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko hän pettänyt sinua?

• Anonyymi

No rakastatko varmasti? Viime kerralla en ollut varma.

• Anonyymi

Luuletko että mä sua pettäisin? Kaikkea paskaa.

• Anonyymi

Avoin suhde, silloin asiat ovat balanssissa, jos seurustelee häntäheikin kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Avoin suhde, silloin asiat ovat balanssissa, jos seurustelee häntäheikin kanssa.

Mut jos en ole häntäheikki? Olen istunut kotona yksin viimiset 7 vuotta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mut jos en ole häntäheikki? Olen istunut kotona yksin viimiset 7 vuotta.

Näin sanot täällä palstalla ja vaikka en voi millään tietää kuka olet.
        Niin yhdelle ehkä 7 vuotta kotona istuneelle miehelle voin todeta tässä julkisesti:
        Minulla ei ole minkäänlaista mielenkiintoa ollut sinuun noin 20 vuoteen.
        Et ole kuulunut elämääni liioin näinä vuosina, joten palstalla kun luen silloin tällöin näitä hyvin surullisia ihmiskohtaloita, olet tullut mieleeni satunnaisesti.
        Koska olen jo pitkään ollut täysin varma että, kirjoittelet naisille täällä palstalla - etkä ihan vähän vaan ihmeen paljon jaksat täällä olla.
        Eli jos mä joskus vielä rakkaudesta liitän käteni yhteen jonkun miehen kanssa. Jos siis näin tapahtuu, niin sinä se et ole missään nimessä.
        Vähän sinusta tiedän asioita, mutta juurikin tiedän sen verran että ymmärrän pysyä kaukana. Sory olen pahoillani... Mutta en pysty...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin sanot täällä palstalla ja vaikka en voi millään tietää kuka olet.
        Niin yhdelle ehkä 7 vuotta kotona istuneelle miehelle voin todeta tässä julkisesti:
        Minulla ei ole minkäänlaista mielenkiintoa ollut sinuun noin 20 vuoteen.
        Et ole kuulunut elämääni liioin näinä vuosina, joten palstalla kun luen silloin tällöin näitä hyvin surullisia ihmiskohtaloita, olet tullut mieleeni satunnaisesti.
        Koska olen jo pitkään ollut täysin varma että, kirjoittelet naisille täällä palstalla - etkä ihan vähän vaan ihmeen paljon jaksat täällä olla.
        Eli jos mä joskus vielä rakkaudesta liitän käteni yhteen jonkun miehen kanssa. Jos siis näin tapahtuu, niin sinä se et ole missään nimessä.
        Vähän sinusta tiedän asioita, mutta juurikin tiedän sen verran että ymmärrän pysyä kaukana. Sory olen pahoillani... Mutta en pysty...

Mitä helvettiä sinä selität? Kahteenkymmeneen vuoteen? Olen ollut 10vuotias -> 20v sitten.

• Anonyymi

Mitä sä vouhkaat siinä? Olemattomia asioita vedät esille. Eihän tuossa ole päätä eikä korvia. Häntää siis.

• Anonyymi

Mustasukkainenko?

• Anonyymi

Haluat rakastajattarekseni silloin tällöin.

Sopiihan se salaisesti.

• Anonyymi

Etkö saa eukoltasi tarpeeksi, kun pitää vierasta tussuu hakea.

• Anonyymi

Eli et rakastanut. Minä rakastin.

• Anonyymi

Kuka sut on pettäny, kun ei rakastanut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka sut on pettäny, kun ei rakastanut?

Tässähän me nyt sitä selvitellään.

• Anonyymi

Seli seli. Olet pettänyt jo. Turhaan selittelet asiaa.

• Anonyymi

Miten palstalla voi pettää? Ei täällä edes tunneta toisiaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten palstalla voi pettää? Ei täällä edes tunneta toisiaan.

Missä kohdin tarkoitin palstaa?

• Anonyymi

Porukan ero.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2540
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2377
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1062
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      891
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      829
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      717
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      717
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      700
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      203
      680
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      658
    Aihe