Ske vaalimenystys todella todella alhainen.
Ei edes vaalivalvojaisia
Marco hävisi taas vaalit
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
364 ääntä jopa 50 ääntä enemmän kuin kansanedustaja
- Anonyymi
614 ääntä. eli 300 ääntä enemmän ke 314
- Anonyymi
Kun 69,5 % äänistä oli laskettu, Marco de Witin saalis oli 446 ääntä koko maassa, jolla tuli vertausluku 1896. Tuolla vertausluvulla ei ole mitään asiaa edes lähelle Brysselin konetta.
- Anonyymi
Markon arvo on huomattu. Tuon verran tulee kirjoitusvirheitä. Edes suku ei luota Markoon - hehän pellen parhaiten tuntee.
- Anonyymi
Olen itsekin henkilön sanaan luottava, ja toistaiseksi olen luottanut Marcon sanaan. Hän kun on vannonut että hän on SKEn puheenjohtaja.
Marcon öyhöttämistä en kuitenkaan hyväksy.
Mutta tuntuu että Kempeleen maltilliset pystyvät tällä hetkellä paremmin ja enemmän ajamaan SKEn asioita ja ajatusta eteenpäin kuin Marco.
Joten jotain kautta Marco voisi nyt tiedottaa missä mennään?
En varmaan ole ainoa kuka nyt hetimmiten haluaa SKEn asioihin selkeyttä.
Kahdet vaalit nyt menty todella pohjamudissa, joten rämmitäänkö edelleen Marcon johdolla vai miten toimitaan?
Nyt tarvitaan vastauksia nopeasti, sillä perusteella että eihän nyt kaikki SKEn kannattajat että rämpiminen jatkuu.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m483592Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163555Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3983341Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o793154Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362949Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582438- 502215
- 962105
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141979Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181959