Katsastusinsinööri Porissa kyhää jotain korvakoruja ja rannekoruja oikein innolla Porin taidekoulun käyneenä?! Itsekin tuon mestan kävin 80-luvun puolivälissä, mutta en ole sortunut helmien lankaan laittamiseen. Mahtaisiko onnistua 79-mallisen v-4 bensatransitin kuntoonlaittaminen ja katsastaminen? Terveisin opiskelutoveri! Ps. Naiset joutuu tekemään työt, joita miehet ei viitsi!!
Katsastusmiehet porissa
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Eiköhän katsastusinsinööriltä onnistu auton katsastaminen. Vai epäiletkö, että taidekoulun käynti olisi pilannut kyvyn.
Auton korjaus taas ei kuulu toimenkuvaan. - Anonyymi
Jos ei osaa korjata, ei pitäisi osata katsastaakaan!!!!!?????
- Anonyymi
Kun minä katsastan auton, en tee sitä siksi että alkaisin korjata sitä. Teen siitä vikalistan jonka kanssa voit mennä ammattimiehen talliin korjauttamaan sen. Tai jos homma on helppo, esim jarrupalojen vaihto, voit aloittaa sen itsekin mutta sitten viedä sen korjaamolle joka tekee sen oikein. Ja kyllä minä olen tekulla suorittanut autoinsinöörin tutkinnon. Nimimerkki: Pyöräilevä katsastusmies.
- Anonyymi
Hyvä katsatuspaikka on Ässä-katsatus Hyvelässä. Mukavat katsastajat ja eivät niin pikkutarkkoja.
- Anonyymi
vielä kun saataisiin satakatsastus meriporiin ni alkas hommat luonaamaan.
- Anonyymi
Piti vielä kirjoittaa että harrastan vapaa-ajallani myös mm haulikolla ammuntaa ja pienkoneella lentämistä. En siis katsastele vapaa-ajallani autoja.
Nimimerkki: Pyöräilevä katsastusmies.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760