Tsekkasin myöhään illalla laajalevikkisiä mediasivustoja ja yhdessäkään ei ollut halaistukaan sanaa jostain mitättömästä jääkiekon MM-kisasta. Tajuatteko te mulliturvat miten mitätön laji jääkiekko maailmalla oikein on?
Yksikään iso media ei kirjoittanut eilen jääkiekosta maailmalla
Anonyymi
2073
1Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Nyt sinä siellä pohjoisessaNainen siellä laita viesti!
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
Vastaukset 20
Vanhimmat
Ei täällä oikein voi ympäri vuoden esimerkiksi jalkapalloa, tennistä, krikettiä, lainelautailua harrastaa, siis harrastetaan sitä, mikä sopii näihin ilmasto-olosuhteisiin. Hyvä Leijonat!
'Koko Suomi huutaa mörköä' valehtelee MSN etusivu.
Tämä on sitä totuudenjälkeistä aikaa.
Ei myöskään Suomi seonnut.
Ei edes huvittanut katsella.
Juu. Paska laji koko jääkiekko koska suomi voitti.
Laji on ihan ok mutta "uutissivustoilla" asia tuntuu saaneen suhteettomat mittasuhteet.
Samaa mieltä.
Ei viitsi viikkoon avata mitään mediaa kun se hurmoshuuto on todella ärsyttävää.
Joidenkin harrastus on nostettu jalustalle kun maailmassa on tärkeämpiä asioitakin.
Viikko oli hyvä alku, jatka siitä niin näet maailman hyvin eri tavalla.
Kanadassa kirjoitetaan tällä hetkellä paljon NBA-joukkue Toronto Raptorsista.
Raptors meni NBA:n finaaliin ja urheilumediassa se on kuumin uutinen Kanadassa useisiin vuosiin.
Vai ei Vihreä lanka ja Voima kirjoittaneet, no ehkä seuraavassa numerossa.
Aivan sama miten maailmalla reakoidaan. Suomi on maailman mestari ja sitä ei muiden mitätöinti kumoa. Oli ihana nähdä illalla sen kanadalaispelaajan naama joka ilmeili koko ajan halveksivasti suomalaisille. Meni naama peruslukemille, eikä hiljentynyt suomalaiskatsomo.
Millaiset juhlat ruotsissa olisi ollut jos olisivat voittaneet. Tuskin heitä mollattaisiin kotimaassaan. Suomessa kateus kukkii. Kun ei itse pysty niin ei saa toisetkaan.
Minä iloitsen Suomen voitosta täysin sydamin.
Niin paljon mollattu joukkue pelasi voittoon.
Mitä nyt sanoo NHL kerho? Heille ei kelvannut pelipaikka.
Mitä mieltä olet paraolympialaisista?
Ihailen heitä ja heidän saavutuksiaan. Jollaisiin en terveenäkään yllä.
Valitettavan pienelle huomiolle medioissa jäävät.
Lisää ääntä pidettäva ja nostettava näkyviin muiden kisojen tavoin.
Aamulehti muutti jopa nimensä Suomen kultamitalin takia! https://aijaa.com/ecYeYt
Onpa kokoomuslainen AL nyt niin äärinationalistia, niin äärinationalistia, että...
Pian taas ovat kuitenkin persujen kimpussa...:-)) ja valittavat liiasta nationalismista. :-)))))))))))))
Poikani oli eilen katsomassa matsia baarissa San Diegossa, Mexikon rajalla, ei siellä paljon jääkiekosta tiedetty :D :D
Tässä on vaikka BBC Sportilta aika iso uutinen jääkiekon Kanada-Suomi loppuottelusta.
https://www.bbc.com/sport/ice-hockey/48417240
-Jääkiekko on joukkueurheiluista selvä ykköslaji ainakin Kanadassa, Tsekissä, Slovakiassa ja Suomessa.
-Kaikissa maissa joissa esiintyy joka talvi luonnonjäitä, jääkiekko on talviurheilun lajeista ykkösenä.
-Kakkos tai kolmoslajna urheilussa jääkiekko elää hyvin laajalal alueella. Koko Euroopassa, Italiaa ja Ranskaa myöten on vahvat jääkiekkoliigansa pyörimässä.
Aivan paljon tärkeämpiä ovat maahockey, kriketti, ja curling. Ja tietenkin talviolympialajina "kelkkailu" = riittää kun riittävän läskinä asetut mäen huipulla kelkkaan, alas tulee varmasti, ja minkä läskimpi, sen nopeampi.
Kysy vaikka Monacon prinssi Albertilta...:)
Tiedätkö sinä mikä maa oli kriketin World Cupin voittaja viime vuonna?
Ainakin kaksi ja puoli miljardia ihmistä tietää (googlaamatta).
Ja kun kriketin World Cuppia pelataan siellä on pelaamassa parhaat pelaajat eikä parhaat pelaajat pelaa samaan aikaan Intian krikettimestaruudesta, kun b-porukka ratkoo muka lajin "maailmanmestaruutta".