Kiimainen neiti kaipaa kuritusta

Olen jo jonkin aikaa miettinyt kirjoittavani tänne, ja nyt olen viimein riittävästi rohkaistunut! :)
Haussa olisi ihana, sinisilmäinen, komea vanhempi mies. Isompi ikäero ei haittaa ;)
Olen huomannut että minua kiihottaa kovasti ajatus jossa vanhempi isokaluinen Herra panisi minua peppuun. Ja tekisi minulla mitä haluaisi. Saisin alistua ja olisin Herralle mieliksi kuten Herra tahtoo. Tätä kiihottavaa mielikuvaa en ikävä kyllä ole saanut/uskaltanut vielä kokea.
Olisitko Sinä ihana komea vanhempi mies joka veisi peppuneitseyteni?
Olisi mukavaa löytää sopiva ihminen jonka kanssa voisi leikkiä vaikka mitä ;)
Olen avoin ja kokeilun haluinen. Paljon on nähty ja koettu, mutta vielä on niin paljon nähtävää ja koettavaa.
Olenko hölmö ajatellessani että jos oikein hyvin käy löydän jopa sopivan elämänkumppanini täältä?

28

764

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko sinulla ollut monta sexi partneria ja onko sp-tauteja?
      Olen sinua vanhempi mies, mutta toi kakkonen olis vielä itelläki kokematta..hmm.

    • Anonyymi

      Hei. Täällä olisi nuori kaveri jolla on kokemusta alistamisesta. Piiskat, raipat, köydet, tapit, suupallo ja pepun käsittely on tuttua. Olen p-savon läheisyydestä mistä sinä?

      170cm 65kg 18.5cm

    • Anonyymi

      Missä päin olet, minä Kuopion seudulla...

    • Anonyymi

      Kuinka olisi, olisin kovin halukas panemaan sinua peppuun! ja muutenkin leikkimään... -ehken normaalia isommalla...

    • Anonyymi

      Itsekin haluaisin tuota kanssasi. Olisin sulle sopiva, kaikilla noilla valintakriteereilläsi. Mutta, taitaa nimimerkin takana olla jutuille runkkaava äijä?

    • Eipä ole tainnut ruinaus tuottaa tulosta. Varmasti saisit peppuun ja paljon, jos olisit oikeasti olemassa. Minä haen hoitsut kapakasta ja nussin niitä reikään kuin reikään. Osa on varattuja akkoja ja ovat muuten kiihkeitä, Yhtä nussin toista vuotta ja lopulta se haisi niin paljon imelältä viinalle ja alkoi puhua sekoja kun sen pää ei enään kestänyt. No idiootti hermoraunio petturiakka pellolle ja uusi hoito tilalle. Ihme on miten paljon saa pesää kun vähän lirkuttaa ja kehuskelee sekä juottaa viinaa. Olette te akat todella moraalittomia tapauksia. Viina ja vittu,,,,Mutta kyllä se mulle maistuu ja välillä vetäisen myös ukkoja ohan kokeilumielessä. Ukot on suorempia, eikä niiden kanssa tarvi hinkata seksiä.

    • Yritän vastata samalla kaikkiin kysymyksiin :)
      Seksipartnereita minulla on ollut jonkin verran. Sukupuolitauteja minulla ei ole.
      Olen Helsingistä kotoisin ja asun Helsingissä.
      En ole nimimerkkini takana runkkaileva äijä, vaan oikeasti olemassa oleva kaunis nuori nainen, joskin ujo sellainen.
      En ole koskaan ollut viinaan menevä, enkä käytä alkoholia juuri lainkaan.
      Kukahan tämän on sanonut, mutta olen samaa mieltä; Haluan humaltua mieluummin rakkaudesta kuin alkoholista.
      Silloin harvoin kun käyn ulkona tyttöjen kanssa iltaa viettämässä käännän kyllä katseita. "Ongelma" vain on se etten juurikaan käy missään ja olen aika ujo.
      Ehkä pitäisi alkaa käydä enemmän?
      Olen ehkä siinä mielessä vanhanaikainen kun en halua käydä nussimassa jokaista varteenotettavaa miestä, vaan haluan löytää Sen Oikean ja jakaa elämäni ja kaiken mahdollisen Hänen kanssaan.
      Ehkä tämä palsta ei etsimääni ole paras mahdollinen paikka, mutta onpahan ainakin yritetty :)

      • Sinä hoitaja 89?Oletko nuori?Se on harmillista koska minä en ole nuori!


      • Hei Hoitaja 89:)
        Sun fantasiasi on itse asiassa oikein yleinen naisilla..älä pahastu..se kai luonnollista..minusta on olemassa erilaisia naisia samoin kuin miehiä (kaikki ei ole viinaan päin,eikä harrasta kaikkien kanssa,erityisesti ilman kondomeja:)) Jos haluaisit lukea alistusfantasian-laita mulle posti.Arvaat itse miten se onnistuu-muuten sen mainostaminen on kiellettyä täällä.Vaikka en usko että uskallat toteuttaa fantasiasi.Itse oon vanhempi treenattu mies Hesasta.Mutta kirjeenvaihto myös piristää..Kivaa kesää D


      • En ole vanhempi, mutta luettuani kirjoituksessasi on paljon samoja mitä itse haluisin kokea. Ja vaikea se on uskoa että tarkoitus olisi löytää se oikea, kun sitä ei ole vielä näkynyt. Baarit ei ole se juttu siellä ei ole mulle ainakaan mitään. Mielelläni juttelisin kanssasi jossain privaatisti ja katsoisi jos jutut kohtais jollain tapaa ja vois syntyä jotain. :)


      • Anonyymi

        Ujolla nuorella naisella ei olisi peti kokemusta miesten kaa...tai sitten hän ei ole ujo. Ei kuulosta uskottavalta.


      • Heipä hei hoitaja😘,mulla jonkun verran kokemusta pehmommasta alistamisesta (kovempaaakin voin/voitais kokeilla...?)
        Olen 50v ukkomies,jonka kanssa voit vapautuneesti keskustella aiheesta,ja asioista jos vaan otat yhteyttä privana;eli tuo sininen,ja suomi24.fi
        Voitaisiin vaihtaa mielipiteitä,ja halutessasi saisit vaikka kokeilla esim. kahleissa oloa,ihan vaikka vaatteet päällä ; )
        Olen sosiaalinen,ja mun kanssa on helppo tulla juttuun...😉

        Tosin epäilen kyllä,että tää on noita aloituksia tyyliin; rane,heinola tai olli 14vee...😏


      • Anonyymi
        M52Hki kirjoitti:

        Heipä hei hoitaja😘,mulla jonkun verran kokemusta pehmommasta alistamisesta (kovempaaakin voin/voitais kokeilla...?)
        Olen 50v ukkomies,jonka kanssa voit vapautuneesti keskustella aiheesta,ja asioista jos vaan otat yhteyttä privana;eli tuo sininen,ja suomi24.fi
        Voitaisiin vaihtaa mielipiteitä,ja halutessasi saisit vaikka kokeilla esim. kahleissa oloa,ihan vaikka vaatteet päällä ; )
        Olen sosiaalinen,ja mun kanssa on helppo tulla juttuun...😉

        Tosin epäilen kyllä,että tää on noita aloituksia tyyliin; rane,heinola tai olli 14vee...😏

        Aloittaja taisikin olla harry potteri tai adrew petteri...😆


      • Anonyymi

        Ootko sinkku vai ukkomies? Miten paksu tuo 20?


    • Anonyymi

      Voi pojat ,menkää töihin.

    • Anonyymi

      Hyvä teksti. Kyllä kumppanin löytää täältä, jonka kanssa voi touhuta vaikka kuinka paljon tahansa. Kotiorjana on aikas hurjaa olla. On saanut koettua kumminkin päin. Kahleisiin kiinni. Pientä kiusaamista tekemällä hullun partaalle toisen ja sen jälkeen antaa mitä toinen tarvii niin tietää saaneensa, että haluaa uudestaan:)

    • Anonyymi

      Persepano on homoja varten, ei kiitos :(

      • Anonyymi

        Jos kiinnosta niin täällä olisi 60v mies Salosta


    • Alistu parille.m46 n26

      • Tuollainen teksti saa ajatuksia liikkeelle.


      • sadehaalari kirjoitti:

        Tuollainen teksti saa ajatuksia liikkeelle.

        No kerro?


    • Anonyymi

      En tiedä miten mutta kiihotuin tästä tekstistä. Haluaisitko stripparin hommiin pientä palkkaa vatsaan?

    • Anonyymi

      Nyt ois tarjolla voitas kuule peuhata kunnolla mulla kun on tuo kalu kyllä aika komea ja senkun laittaisin sun jalkoväliin varmasti sulla helpottaa minä oon sen ikäinen että kalu on kasvanut vain minä myös oon etsimässä kaveria asun yksin jos kiinnostaa voitas tavata niin pantava elämä risaseksi ois meillä hauskaa oon kyllä varma laita viestiä mulle sovitaan sitten jatkosta

    • Ois hakusessa toinen alistuva tai alistumisesta kiinnostunut nainen pääkaupunkiseudulta, löytyisköhän täältä kuritettavaa bi naista kimppasessioihin?

      • Anonyymi

        Juu. Kyllä kiinnostaisi. Laita meilaten.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu. Kyllä kiinnostaisi. Laita meilaten.

        Aivan, minnes meilataan? Mulla käytössä suomi24.fi sähköposti, joten sinne vaan viestiä.


    • Mihin voi ottaa yhteyttä?

    Ketjusta on poistettu 48 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1828
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1819
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      82
      1606
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1138
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1138
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe