Psyykelääkkeet tekee epämiehekkääksi?

Anonyymi

Minulla on olo pakko psyykelääkkeitä käytettynä aiemmin niin minulle olisi tehty miehinen kastraatio mutta lääkinnällisesti.

Miksi yhteiskunta kokee miehisyyteni niin uhkaksi että se piti pakko lääkityksellä tuhota ja romuttaa?

Mitä väliä edes psykoosilla on tai sillä jos näkee todellisuuden hieman eri vinkkelistä kuin massat? Miksei saa olla omanlainen tai erilainen mies?

Minusta hyökkäys miehisyyttäni kohtaan on tehnyt minusta erittäin katkeran ja saatan kostaa tämän yhteiskunnalle myöhemmin.

15

73

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuo uhkailusi kostamisella jo osoittaa, ettei nykyinenkään lääkityksesi ole riittävä.

      • Anonyymi

        Aivan loistava kommentti. :D


      • Anonyymi

        Ei viha ole mielisauraus, se on tunne joka johtuu pitkään jatkuneesta epäoikeuden mukaisuuden tunteesta.


    • Anonyymi

      Kostonhimo on ihan normaali reaktio jos näitä myrkkyjä on pakotettu syömään.

      Psykoosilääkkeiden haittavaikutukset

      Lihasjäykkyys ja pakkoliikkeet
      Hitaasti kehittyvät pakkoliikkeet
      Väsymys
      Suun kuivuminen, ummetus ja muut antikolinergiset haittavaikutukset
      Seksuaalitoimintojen häiriöt
      Painonnousu ja diabetes
      Kuukautishäiriöt ja maidoneritys
      Verenpaineen lasku ja huimaus
      Verisolujen määrien muutokset
      Sydänvaikutukset
      Kouristuskynnyksen alentuminen
      Syljen eritys
      Pahanlaatuinen neuroleptioireyhtymä
      Aivoverenkierron häiriöt
      Lämmönsäätelyn häiriöt
      Herkkyys auringonvalolle

      • Anonyymi

        Kostonhimo ei ole normaali reaktio mihinkään. Liittyy sairauteesi, jota lääkitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kostonhimo ei ole normaali reaktio mihinkään. Liittyy sairauteesi, jota lääkitään.

        Oletat väärin että olen ketjun aloittaja toin vain esiin noiden lääkkeiden haittoja joista tuosta listasta puuttuu 20 vuotta lyhenevä elinikä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kostonhimo ei ole normaali reaktio mihinkään. Liittyy sairauteesi, jota lääkitään.

        Minä olen aloittaja:

        Uskon että olette jotain suvakkeja jotka näkee vikaa kaikissa normi suomalaisissa valko ihoisissa heteromiehissä, jota pitää lääkitä etteivät tule monikulttuurisuus unelmanne tielle.


    • Anonyymi

      Ne on kyllä melkoisia saaranamiehiä ja -naisia siellä psykiatrialla. Kuulemma parannetaan sinun elämääsi vaikka pakkokeinoin, jotta olisit tietynlainen. Varoppas vaikka hyvänä esimerkkinä, jos olet epäsosiaalinen. DSM:stä löytyy vaikka mitä diagnoosia epäsosiaalisuus oireena, esim. tietyntyyppiseen skitsofreniadiagnoosiin et paljoa tarvitse epäsosiaalisuuden lisäksi.

      Pakene, jos pystyt.

    • Anonyymi

      Eikö aika moni tai joku kirjoittanut,
      että "heittää lääkkeitä roskiin"

      Aivopestyt mömmöjä syöttävät
      keinotekoisesti ajattelevat
      Mengelen oppilapset siellä
      jaa missä - keksi itse

      Tässä on kyllä aika massiivinen aukko, mutta niitä on
      paljon, ihmisten keskuudessa olo on jatkuvaa
      kiusaamisen kanssa tekemisissä oloa, jonkun
      mielestä sanotaan Henkilö J43 kiusaamista
      on myös jatkuva tyrkyttäminen, mutta kuka
      viitsii uskoa, että se on joko "iltaisin" tai
      "aamuisin" jolloin "lääkkeet on otettava"
      - saa sitä tosin olla uskovainen kai niinkin,
      siihen ainakin kannustetaan kovasti.

      Nykyään ei kannusteta muuhun, kuin
      tuottamaan rahaa

      Tätä ei saa käyttää lähteenä millekään keskustelulle tai kirjoitustyölle, mutta jos käytät silti, omapa on asiasi

    • Anonyymi

      Koston ajatukset siis pitää ohjata tuottavampaan toimintaan tai vaikka vaihtoehtoisesti pelata tietokoepelejä ja räiskiä siellä ihmisiä tai muita örkkejä. subliminaatio?Sekö se sana oli Subliminoida tunteensa ,juu ihan mihin vaan ,urheiluun ,suosittelen suunnattomasti !
      Itsekin uskon ,että lääkkeiden pois heittäminen on hyvä vaihtoehto,jos diagnoosi on kova,kuten skitsofrenia.Pitäisi olla oikeus elää ilman neuroleptejä,mutta toisaalta onko mitään oikeutta,kun kyse on isoista lääkebisneksistä ja iso palkkaisista psykiatreista.

    • Anonyymi

      Itsellä oli samoja fiiliksiä, mutta kun tottuu lääkityksiin oma seksuaalisuus alkaa löytyä uudelleen jopa parempana kuin aiemmin. Itse en enää räyhäile kännipäiten kylillä ja muuta mutta se on osa sairautta ja lääkkeet nykyaikana ainut tapa päästä normaalimpaan tilaan.

      • Anonyymi

        Miten kemiallinen/teollinen voi näin teoriassa korjata / parantaa biologista?

        Miten kuollut materiaali voi synnyttää elämää/korjata esimerkiksi aivojen kudosvaurioita?


      • Anonyymi

        kyllä lääkäri tietää, sit tietää itekki kun ne alkaa toimia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä lääkäri tietää, sit tietää itekki kun ne alkaa toimia.

        auktoriteetti uskosi on kova, tietysti niin kauan kun se palvelee sinua ja tarkoitusperiäsi.


      • Anonyymi

        Ei mulla oo tarkoitusperiä, oon jo ajat sitten haistattanut suomen valtiolle pitkät...
        Maksavat ny ainakin mukisematta kalliit lääkkeet ja eläkkeet. Ei vituta yhtään, kiva kun on vihattu hylkiö. Kännissä kiva kirjotella nettiin. Lääkkeistä tulee hyvä olo ja alkaa toimia vasten tahtoaan. Tulee tavallaan järkeväksi, mistä monikaan ei pidä.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6123
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3886
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      253
      2254
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1880
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1333
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1286
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1020
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      959
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      36
      901
    Aihe