Kun Suomi voitti jääkiekon MM kultaa v.2011 niin kesäkonventissa Helsingissä eräässä puheessa oli kuvaus hengellisestä ilmaveivistä.
Olisikohan nyt odotettavissa hengellinen Mörkö.
MM kulta konventtipuhe
6
75
Vastaukset
- Anonyymi
Ja senhän sitten tietää mikä se hengellinen mörkö on. Järjestö.
- Anonyymi
Eikös jehovat suhtaudu kielteisesti kilpaurheiluun ja siihen liittyvään kansallismielisyyteen.
- Anonyymi
Pitää menestyä. Sitten se on OK ja se tuo kunniaa ameriikan jehovalle.
Muussa tapauksessa se on tuomittavaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää menestyä. Sitten se on OK ja se tuo kunniaa ameriikan jehovalle.
Muussa tapauksessa se on tuomittavaa.Niin. Mitenkäs Williamsin tennis siskokset?
Suomessakin oli aikoinaan eräs kuuluisa jääkiekkoilija joka sai itse isolta Erkiltä erikoisluvan jatkaa pelaamista.
Osallistun suolikaasu-Olunmppialaisiin Tyrnävällä ensi kesänä. Siellä on pari varteen otettavaa jt-kilpailijaa. Eräänkin jt "salasuhnu puhujakorokkeelta käsin" on vuosien harjoittelun tulos, ja kieltämättä mestariluokkaa. Etenkin se, että hän pystyy toistamaan huippusuorituksen toistuvasti. Uskon kuitenkin, että kokonaiskilpailussa -etenkin huolellisessa äänenmuodostuksessa olen suvereeni voittaja. Osallistun ikähenkilösarjaan, koska 600-vuotista demonia ei oikein muuhun sarjaan voi laittaa. Saa tulla hurraamaan ja suhnaamaan voittoani. Olen jo varannut Hornetit saattamaan astraalipotkukelkkaani kun saavun olumnppiavoittajana Helsinki- Vantaalle.
- Anonyymi
" Olen jo varannut Hornetit ..."..-
Ahah , ne tulee sitten ne Uudet , peräilmalla toimivat Hornetit oikein -, sieltä Rumpin verstaalta , Sota voitetaan heti , eikä 15 päivö , kun wihollinen nauraa itsensä kuoliaaksi ,
nehän on sitä uusinta sotilasstrategiaa ;
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al982427Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/301899Koulujen kesälomien siirto
Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut1301650- 1101430
Perussuomalaisten onnistunut vappumarssi nostaa kannatusta
Rauhanmarssilla olleiden kimppuun hyökänneiden vassareiden kannatus sen sijaan romahtaa. Kaikki näyttää hyvältä vuoden191320- 1331224
Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?
Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka136956"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!48928Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su80896Yhä pyörit mielessä,
ja tällä kertaa huomasin yhden asian: Sinusta välittyi sellaista lempeyttä ja välittämisen tunnetta, jota ei voi unohtaa29857