Hei, olen 30v kahden lapsen eronnut äiti ihminen. Ammatiltani olen sairaanhoitaja ja teen tällä hetkellä töitä osaaikaisesti. Olen miettinyt jo vuosia sitä vaihtoehtoa että alkaisin myymään seksiä. Pääasiassa ajattelen rahaa, mutta olen aina pitänyt seksistä ja siksi tämä ajatus ei tunnu pahalta.
Olen melko analyyttinen ja ajatellut asiaa melko paljon, mutta toivoisin nyt ajatuksia siitä, kuinka tämä vaikuttaa pitkässä juoksussa ihmisen psyykkeeseen ja muuhun elämään. Haluan siis ennaltaehkäistä sitä, että katuisin valintaani myöhemmin.
Käytännössä järjestäisin työni niin että tekisin ”kotikäyntejä” ehkä 1-3 kertaa viikossa jos sellaisia asiakkaita vain on, joita hyväksyisin.
Mitä ajatuksiä tämä herättää?
Mietin maksullisten palveluiden myymistä
Anonyymi
3
92
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä ! jos hinta on kohdalla niin voisin tulla !
- Anonyymi
Paras sivusto homoille, vapaa, anonyymi ----> https://bit.ly/ssuomi24 <----
Innokas asiakas täällä! Laita s-postia:
[email protected]
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11576Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras961504Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva201953- 124849
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2797Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29760Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42751- 7724
- 60703