Eli joo painan kyl 70kg ja ooon 13 ja 159cm nii mietin vaan et voiko mulle tulla anoreksia ku oon alkanu nykyääm miettii mitä syön ja kaloreita ja seuraavanpäivien ruokia ja syön vaan lounaan tosi vähän ekhkä jonku leivän sit Syön myös iltaruuan mut enmitää aamiaista tai sellasta ku pelottaa lihominen sit mulle tuleen välil et nyt on kyl pakko urheilla ja jos huomaan et tulee liikaa kaloreita nii sit pakko lähtä 45min lenkille
Voika mulle tulla anoreksia
2
118
Vastaukset
- Anonyymi
Kuulostaa anoreksian alkuvaiheelta. Suosittelen puhumaan jollekin tosta että sua pelottaa lihominen ja niin että sen takia et uskalla edes syödä kaikkia aterioita. Voin luvata että sä et liho vaikka söisit aamupalan kunhan syöt sopivasti. Helpommin lihoo siinä jos jättää syömättä, koska jossain vaiheessa tulee kauhea nälkä ja et vaan pysty ja syötkin enemmän. Liikkua kannattaa, mutta ei kaloreiden takia. Ennemminki vaan omaksi ilokseen.
No mutta siis hae apua, sulla voi olla syömishäiriö ja vaikka painat 70kg niin se on silti ihan yhtä vakava kun jollain joka painaa vähemmäm- Anonyymi
No ei ole kyllä yhtä vakava. Henkisesti toki vähintäänkin yhtä vakava, mutta ei ole niin suurta fyysistä vaaraa. Mutta jos kamppailee syömishäiriön kanssa ja on normaalipainon ylärajoilla, niin ihmisten on varmasti vaikeampi ottaa syömishäiriötä tosissaan, joten se tekee henkisestä puolesta vielä paljon paljon pahemman. Voimia siis.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2152856
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1292780En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791796Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371352Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va671351- 471108
- 991011
- 109876
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6843- 46833