Leijonat kuseskeli kadulle

Anonyymi

Hivenen kyseenalaistakin materiaalia kuvakoosteesta löytyy. Otokseen on nimittäin tallentunut muutama kuva, joissa Leijonien pelaaja helpottaa virtsarakossaan vallitsevaa painetilaa julkisella paikalla. Kriittiset paikat on sentään sensuroitu Suomen lippua esittävällä kuvakkeella.

Tämä on se miten joukossa tyhmyys tiivistyy.
Aina pitää ryypätä itsensä aivan räkäkänniin ja sitten kuseskellaan kadulle ja tehdään muutakin järjetöntä.

Eikö sitä vessaa muka ollut lähettyvillä ?
On luvattu, että joku räkäkännissä myös kaatuu kentälle, kun laskeutuu portaita.

16

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Älä aina ruikuta relaa vähän .

• Anonyymi

VOI VOI ÖRKKI,VOI KAMALAA MITÄ TEHNY,HANKI ITELLES ELÄMÄ,PIENET ON HUOLET

• Anonyymi

Suomalaisilla ei ole mitään käytöstapoja kun kännissä ollaan. Viina ei ole mikään viisasten juoma vaan kusipäitten juoma. Joukossa tyhmyys tiivistyy se nähdään taas tänään kaisaniemessä. Siksi en tuonne massahysteria ja joukkohypnoositapahumaan mene. Siellä on liikaa kusipäitä.

• Perussuomalaisten kannattajat siellä heiluttelevat siniristilippuja ja ottavat napanteria. Onneksi kokoomus ja demarit ja ME VASURIT pysyvät poissa tuolta, koska kannattavat liittovaltiokehitystä ja Suomea tuhoavaa euroa.

Hyiii!

• Ne olivat isänmaallisia persuja. Luonnollisesti.

Eivät kai paskoneet sentään.

Isänmaallisuus saa aikaan tuollaista.

• Anonyymi

Eikös ne housuun paskojat siellä linja-autossa olleet juurikin teikäläisiä muistisi pätkii pahasti.

• Anonyymi

Roskaväen urheilua. Kuinkahan moni noistakin jää kiinni huumeratsiassa?

• Anonyymi

Kukas se olikaan urheiluministeri Sotshin kisoissa joka nautti mallikkaasti niin että lopulta mittasi kannatuksensa ihan kirjaimellisesti.
      Isänmaallisuuttaanko sekin sammui?

• Ärhinmäki nautti eduista kansan puolesta. Teki kaikkensa ja niin koville otti, että huhujen mukaan joutui paskantamaan housuunsa finaalivaiheessa. Exitus!

• Anonyymi

Eihän toki AINA!
      Vaan silloin, ku voitetaan Mm-kultaa! :)

Mut mikäs siinä! Ens kerran ku mä oon juhlimassa MM-kultaa, mä kusasen jonkun feministin taskuun ni ei tartte sitten hävyttömästi nakkiani julkisella paikalla ulkoiluttaa! Koska pöyristyyhän femakko nyt jostain kuitenkin muutenkin, niin sama kait sit jos mun kusista sen taskussa!?

• Anonyymi

Tämä on tätä suomimeininkiä; missään muualla ei jengi kuseksi kadulla kuin Suomessa. Ja kuten näkyy nämä juntit ei vaan tajua, täälläkin ”relaa vähän” kitisevät. Metsäläisiä, hyi h-vetti!

• Anonyymi

Pitäisi olla niitä kusipaikkoja kaduillakin. Joskus aikoinaan niitä olikin, mutta jostain syystä poistettiin. Pitikö ihmisten lopettaa kuseminen?

• Anonyymi

En ole käynyt pitkään aikaan mutta kyllä Bordeaux:ssa ainakin Ranskassa kun 1980-luvulla kävin siellä myös haisi kaupungin porttikongeisssa virtsalle. Britit ja esim. saksalaiset urheilukannattajat saattavat myös keventää jos on tarpeeks paljon ihmisiä niin kanssa porttikongiin. Kyllä virtsahätä tulee ihan kaikille js jos on kohtuu paljon nauttinut, hätä tulee yllättävän nopeasti.

• Anonyymi

Poltettiinko kissoja?

• Anonyymi

Kuka se tällaisia aloituksia tekee? Etkö muka itse ole kuseskellut mihinkään.
      Olipa pitkästä aikaa tosi turha aloitus.

• Anonyymi

Hirveä hössötys jostain joutavanpäiväisestä jääkiekosta, voitto tuli ihan tuurilla.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      89
      8226
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      91
      6342
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      58
      6233
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      4821
    5. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      44
      3284
    6. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3265
    7. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      57
      2892
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      44
      2819
    9. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      48
      2770
    10. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      49
      2750
    Aihe