Hivenen kyseenalaistakin materiaalia kuvakoosteesta löytyy. Otokseen on nimittäin tallentunut muutama kuva, joissa Leijonien pelaaja helpottaa virtsarakossaan vallitsevaa painetilaa julkisella paikalla. Kriittiset paikat on sentään sensuroitu Suomen lippua esittävällä kuvakkeella.
Tämä on se miten joukossa tyhmyys tiivistyy.
Aina pitää ryypätä itsensä aivan räkäkänniin ja sitten kuseskellaan kadulle ja tehdään muutakin järjetöntä.
Eikö sitä vessaa muka ollut lähettyvillä ?
On luvattu, että joku räkäkännissä myös kaatuu kentälle, kun laskeutuu portaita.
Leijonat kuseskeli kadulle
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Älä aina ruikuta relaa vähän .
- Anonyymi
VOI VOI ÖRKKI,VOI KAMALAA MITÄ TEHNY,HANKI ITELLES ELÄMÄ,PIENET ON HUOLET
- Anonyymi
Suomalaisilla ei ole mitään käytöstapoja kun kännissä ollaan. Viina ei ole mikään viisasten juoma vaan kusipäitten juoma. Joukossa tyhmyys tiivistyy se nähdään taas tänään kaisaniemessä. Siksi en tuonne massahysteria ja joukkohypnoositapahumaan mene. Siellä on liikaa kusipäitä.
Perussuomalaisten kannattajat siellä heiluttelevat siniristilippuja ja ottavat napanteria. Onneksi kokoomus ja demarit ja ME VASURIT pysyvät poissa tuolta, koska kannattavat liittovaltiokehitystä ja Suomea tuhoavaa euroa.
Hyiii!
Ne olivat isänmaallisia persuja. Luonnollisesti.
Eivät kai paskoneet sentään.
Isänmaallisuus saa aikaan tuollaista.- Anonyymi
Eikös ne housuun paskojat siellä linja-autossa olleet juurikin teikäläisiä muistisi pätkii pahasti.
- Anonyymi
Roskaväen urheilua. Kuinkahan moni noistakin jää kiinni huumeratsiassa?
- Anonyymi
Kukas se olikaan urheiluministeri Sotshin kisoissa joka nautti mallikkaasti niin että lopulta mittasi kannatuksensa ihan kirjaimellisesti.
Isänmaallisuuttaanko sekin sammui? Ärhinmäki nautti eduista kansan puolesta. Teki kaikkensa ja niin koville otti, että huhujen mukaan joutui paskantamaan housuunsa finaalivaiheessa. Exitus!
- Anonyymi
Eihän toki AINA!
Vaan silloin, ku voitetaan Mm-kultaa! :)
Mut mikäs siinä! Ens kerran ku mä oon juhlimassa MM-kultaa, mä kusasen jonkun feministin taskuun ni ei tartte sitten hävyttömästi nakkiani julkisella paikalla ulkoiluttaa! Koska pöyristyyhän femakko nyt jostain kuitenkin muutenkin, niin sama kait sit jos mun kusista sen taskussa!? - Anonyymi
Tämä on tätä suomimeininkiä; missään muualla ei jengi kuseksi kadulla kuin Suomessa. Ja kuten näkyy nämä juntit ei vaan tajua, täälläkin ”relaa vähän” kitisevät. Metsäläisiä, hyi h-vetti!
- Anonyymi
Pitäisi olla niitä kusipaikkoja kaduillakin. Joskus aikoinaan niitä olikin, mutta jostain syystä poistettiin. Pitikö ihmisten lopettaa kuseminen?
- Anonyymi
En ole käynyt pitkään aikaan mutta kyllä Bordeaux:ssa ainakin Ranskassa kun 1980-luvulla kävin siellä myös haisi kaupungin porttikongeisssa virtsalle. Britit ja esim. saksalaiset urheilukannattajat saattavat myös keventää jos on tarpeeks paljon ihmisiä niin kanssa porttikongiin. Kyllä virtsahätä tulee ihan kaikille js jos on kohtuu paljon nauttinut, hätä tulee yllättävän nopeasti.
- Anonyymi
Poltettiinko kissoja?
- Anonyymi
Kuka se tällaisia aloituksia tekee? Etkö muka itse ole kuseskellut mihinkään.
Olipa pitkästä aikaa tosi turha aloitus. - Anonyymi
Hirveä hössötys jostain joutavanpäiväisestä jääkiekosta, voitto tuli ihan tuurilla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 898226
- 916342
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586233Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344821- 443284
- 503265
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo572892- 442819
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per482770- 492750