En vain voi muuta sanoa kuin että hän

Anonyymi

pilannut elämäni. Miten ihminen voi olla noin ilkeä luonteeltaan? Miten se on mahdollista?

27

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tänään minun olisi pitänyt esitellä parhaita kognitiivisiä kykyjä erään työpaikan suhteen. Sekään ei sitten ollut mahdollista. En voi urheilla pallopelejä koska en pysy perässä. En voi soittaa kitaraa, en pysy perässä, en voi soittaa rumpuja. En voi tehdä mitään. Kiitos

• Anonyymi

En enää urheilla, en pysy perässä. En pysty lukemaan kunnolla, silmäni eivät enää hahmota kunnolla. En pysty nauttimaan ruuasta, koskan kaikki maistuu astonille, en kuule kunnolla. Selkäni tuli täyteen pullistumia, ihoni lähtee irti, sydän sattuu, hengitys on vaikeaa. Koko keho särkee ja pystyssä on vaikea pysyä. Vasen käsi sattuu mahdollisen sydänkohtauksen merkiksi. Virtsaaminen vaikeaa ja sattuu. En pysty nukkumaan, vatsa on kovana ja sattuu. Tajunnan taso todella huono. Silmät särkee. Sukupuolielin ei toimi. Kynnet alkaneet lähteä irti. Koko keho kutiaa. Oksentaminen jokapäiväistä, ruoka ei pysy sisällä. Tässä osa! KIITOS SINULLE!

• Anonyymi

En pysty ajamaan autoa, silmäni eivät reagoi liikenteeseen. En tunne kylmää enkä kuumaa. Kaikki lihakseni ovat kovana. Päätäni särkee 24/7 hampaani särkee vaikka ei ole reikiä. Verenkierto ei toimi kunnolla.

• Anonyymi

En pysty tekemään enää mitään sinun takiasi. KIITOS ETTÄ PILASIT KOKO ELÄMÄNI. VUOSI TAKAPERIN NÄISTÄ ONGELMISTA MINULLA EI OLLUT YHTÄKÄÄN!

• Anonyymi

JA SINÄ HUORA KUVITTELET ASIANI OLEVAN HYVIN! LUULETKO ETTEN KOSTA SINULLE KAIKKEA MITÄ OLET TEHNYT MINULLE?!?!? LUULETKO?!? ONNELLISUUTEEN ON OIKOTIE JA SE ON KOSTO SINUA JA SINUN PERHETTÄSI KOHTAAN!!!

• Anonyymi

Toi on kyllä selvää uhkailua, no mitä kaikkea se "huora" on tehnyt siulle kun pitää uhkailla tollaviisii?

• Anonyymi

Mitä hän on sinulle tehnyt?

• Anonyymi

TUOSSA YLEMPÄNÄ ON KAIKKI ILMOITTETTU HENKISEN PAHOINPITELYN SUUNNALTA.

• Anonyymi

ALAN SAALISTAMAAN HÄNTÄ HUOMISESTA JA PILAAN HÄNEN ELÄMÄN SAMALLA TAVALLA KUIN HÄNKIN ON PILANNUT MINUN!

• Anonyymi

Niin sun oireet. Mutta mitä hän on tehnyt? Sun pitäis mennä lääkäriin joka tapauksessa jos on tuollaisia oireita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin sun oireet. Mutta mitä hän on tehnyt? Sun pitäis mennä lääkäriin joka tapauksessa jos on tuollaisia oireita.

AI LÄÄKÄRIIN! SALLI MUN NAURAA... EDELLISEN LÄÄKÄRIKÄYNNIN JÄLKEEN PÄÄTIN OLLA MENEMÄTTÄ KOSKAAN ENÄÄ LÄÄKÄRIIN MINKÄÄN ASIAN TAKIA. EN LUOTA SUOMEN TERVEYDENHUOLTOON SE ON OSASYY KAIKKIIN NÄIHIN VAIVOIHIN HE EIVÄT OSAA MUUTA KUIN PILATA ASIOITA LISÄÄ TÄMÄ ON KOETTU NIIN MONTA KERTAA NÄMÄKIN VAIVAT ON KERROTTU KOLMELLE YKSITYISEN ERIKOISLÄÄKÄRILLE EIKÄ HEISTÄ YKSIKÄÄN OSANNUT SANOA MIKÄ VAIVAA SILLOIN KUIN VAIVAT TULEVAT ULKOPUOLELTA NIIN EI VARMAAN PYSTY AUTTAMAANKAAN

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

IHAN MIHIN MUUHUN MAAHAN KUN MENEE NIIN SIELLÄ OSATAAN HOITAA IHMISIÄ TÄÄLLÄ EI MUUTA OSATA TOSIAAN KUIN PILATA KAIKKI PAHEMMAN KERRAN JOS OMISTAISIN LAPSIA NIIN EN VEISI HEITÄ EDES KEUHKOKUUMEEN TAKIA SUOMEN TERVEYDENHUOLTOON SE ON KOKONAISUUDESSAAN SEKTOREINEEN YKSI SUURI VITSI JA EN TODELLAKAAN OLE AINOA PIKKUHILJAA TULEE VAIN LISÄÄ IHMISIÄ JOTKA EIVÄT LUOTA MAAMME LÄÄKÄREIHIN PENNIN VERTAA

• Anonyymi

Niin just. Inhottavia oireita totta tosiaan. Jospa edes nukahtamislääkkeet niin saat nukuttua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

IHAN JOSSAIN VALKO-VENÄJÄLLÄKIN OSATAAN HOITAA PAREMMIN 20 EUROA JA KAIKKI VAIVAT OVAT POISSA TÄÄLLÄ MAKSAT TUHANSIA JA KYMMENIÄ TUHANSIA JA KAIKKI ASIAT MENEVÄT VAIN HUONOMPAA JA SIIS TODELLA HUONOKSI ÄLKÄÄ MISSÄÄN NIMESSÄ MENKÖ SUOMESSA LÄÄKÄRILLE KYSYKÄÄ YSTÄVILTÄ NEUVO JA NETISTÄ ULKOMAAN LÄÄKÄREILTÄ

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin just. Inhottavia oireita totta tosiaan. Jospa edes nukahtamislääkkeet niin saat nukuttua.

EI NIISTÄ OLE APUA KOKEILTU ON KUN HÄIRINTÄ ON LOPUTONTA JA JATKUVAA NIIN NIISTÄ EI OLE APUA

• Anonyymi

Ootko ajatellut mennä sit ulkomaille lääkäriin? Siinähän olis järkeä! Pitäähän sulle saada apua noihin oireisiin. Suomessa on kyllä kallista käydä lääkärillä ja jos ei edes saa tarvitsemaansa apua!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ootko ajatellut mennä sit ulkomaille lääkäriin? Siinähän olis järkeä! Pitäähän sulle saada apua noihin oireisiin. Suomessa on kyllä kallista käydä lääkärillä ja jos ei edes saa tarvitsemaansa apua!

NIIN VARMASTI PITÄISI USKON KAIKKIEN OIREIDEN JO KATOAVAN KUN MUUTTAA POIS TÄÄLLÄ TÄMÄ ON LOPUNTO HÄIRINTÄÄ TÄMÄN HUORAN JA HÄNEN PELLEMIEHENSÄ TAKIA

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

EI TÄÄLTÄ MITÄÄN APUA SAA MISTÄÄN SAMAA PASKAA TARJOTAAN JOKA VITUN TUUTISTA TÄYSIN TURHAA MUTTA SE SIINÄ ONKIN KUN EI SUOMESSA OSATA HOITAA MITÄÄN OIKEITA SAIRAUKSIA HOITAA NIIN LAPSEN KENGISSÄ ON SUOMEN TERVEYDENHUOLTO SIIS NAURETTAVAA TÄYSIN VÄÄRÄNLAISTA

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

TUOSSA YLEMPÄNÄ ON KAIKKI ILMOITTETTU HENKISEN PAHOINPITELYN SUUNNALTA.

Miten voi henkisesti pahoinpidellä jos et kerta oo hänen kanssaan minkäänlaisessa yhteyksissä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

NIIN VARMASTI PITÄISI USKON KAIKKIEN OIREIDEN JO KATOAVAN KUN MUUTTAA POIS TÄÄLLÄ TÄMÄ ON LOPUNTO HÄIRINTÄÄ TÄMÄN HUORAN JA HÄNEN PELLEMIEHENSÄ TAKIA

Kommentoihan millaista häirintää, taidat sepitellä koko jutun. Ei taida olla nyt ihan puhtaat jauhot pussissa sulla.Katkeruutta kerrakseen sanon minä.

• Anonyymi

TÄLLÄISTÄ ON HÄIRITYN ELÄMÄ KATSOKAAN KUINKA PALJON PAHAA SE SAA AIKAAN KATSOKAA NYT

• Anonyymi

JA HÄN ON VAIN ILOINEN KUN SAI TAAS YHDEN IHMISEN PILATTUA AJATTELE MILLAINEN PSYKO HIUKAN SAIRAS YKSILÖ

• Anonyymi

ITE TAIDAT OLLA PSYKOOTTINEN
        TAPAUS KUN SAIT HÄNET ,KETÄ HAUKUT HUORAKSI, SAIT HÄNET SAIRASLOMALLE MELKEIN VUODEKSI JA KAIKKI MITÄ TEIT HÄNELLE ON SINUN VIKASI ,JA KETKÄ TEKIVÄT SEN "LIKAISEN TYÖN" SINUN PUOLESTASI. OLET MYÖS TEHNYT TAPPOUHKAUKSIA TÄÄLLÄ. EI KUULE EI SEMMONEN PELI VETELE,JOKU TOLKKU TÄHÄN JUTTUUN PITÄÄ SAADA JA SEHÄN JÄÄ NÄHTÄVÄKSI MITÄ HUOMENNA TAPAHTUU.

• Anonyymi

Ainoa todellinen parantuminen voi tapahtua vain oikeanlaisella ruokavaliolla, lisäravinteilla cbd öljyt yms. Onhan noita. Ja ihminen pystyy parantamaan itseään kun uskoo tarpeeksi siihen, ikäänkuin hokisi itselle parannus mantroja. Lääkärit eivät ole parantajia, he ovat pikemminkin konsultteja jotka tutkivat asiaa ja vetävät omia johtopäätöksiä joita ovat kirjoissa lukeneet, eivätkä ehkä niinkään sisäistäneet asioita. Jokainen tuntee itse kehonsa parhaiten ja siksi jos haluat parantua, ala soveltamaan tietoa erilaisista hoitokeinoista jotka ovat luonnollisia ja erittäinkin toimivia verrattuna lääkemyrkkyihin jotka luovat vuosien lääkekierteen sekä tuhoavat kehosi immuniteettia ja luovat lisäoireita joihin määrätään lisää lääkkeitä. Lääkefirmojen tarkoitus ei ole parantaa ketään täysin rahallisista syistä.

• Anonyymi

KUMMANKIN KUVAT OVAT NYT JULKAISTU SOSIAALISESSA MEDIASSA JA ILMOITETTU HEIDÄN TOIMMINASTA PILATESSAAN IHMISTEN ELÄMÄÄ NIIN ETTEIVÄT HE ITSE NÄÄ ILMOITUKSIA

• Anonyymi

MINUSTA ON OIKEIN ILMIANTAA RIKOLLISET IHMISET KOKO MAAILMALLE HE OVAT ANSAINNEET SEN TÄMÄ TOINEN MEINASI KAATAA YHDEN YRITYKSENKIN NAAPURIKUNNASSAAN TOIMINNALLAN SE OLI IHAN SUOMEN LAAJUINEN UUTINEN KUN HÄN OLI KÄSITELLYT IHMISIÄ KUIN ROSKAA

• Anonyymi

HÄNEN NIMENSÄ ON 1111 KUN KATSOTAAN KUUMASTAKIN SUUNNASTA TUOLLAINEN LÖYTYY WIKIPEDIASTAKIN

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      280
      2898
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      48
      2284
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      1997
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      114
      1723
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      105
      1654
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    10. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      55
      1179
    Aihe