Ystäväni sanoo nielevänsä mällit, koska hänestä on ällöttävää sylkeä ne. Onko nämä normaalia?
Kaverini nielee mälliä, miten te teette?
9
92
Vastaukset
- Anonyymi
Hyi vähä oksettavaa ehkä en ite nielis lol
- Anonyymi
Okei.Itekki mietin et miksi se nielee...
- Anonyymi
Ehdottomasti nielen, koska himoitsen spermaa; sen koostumusta, tuntua ja näköä!
- Anonyymi
Täh....enemmän outoja on ne ketkä sylkevät ne pois.
Mulla jäi seksistä huono jalkimaku kun nainen lähti vessaan kakomaan.
Minsä kyllä nielen jos joku haluaa mun suuhun tulla.Kun olen lauennut, menee hetki ennenkuin taas seksi kiinnostaa. Silti on älyttömän kiihottavaa, kun nainen pakottaa mut nuolemaan omat spermani.
- Anonyymi
Itse olen mies ja joskus kauan sitten oli yks naispuolinen kaveri joka sanoi jotenkin näin kun juteltiin asiasta.
"Hän tykkää tuottaa miehelle nautintoa siitä kun hän ottaa suihin ja nielee"
Tästä tuleekin kysymys. Eikö oma nautinto sitten ole tärkeä, vai onko tässä asiassa vielä joku toinenkin näkökanta. Joku toinen kun on sanonut, että pitäisi olla myös oma etu, itsekkyys tai epäitsekkyys. Ei kait mitään tehdä toisen nautinnon vuoksi, vaan yhteisen kivan ja itsen.....
Sellainen entinen kaveri. Se on yhtä normaalia kui sylkeä.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain1127787Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1313133- 1612015
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha801769Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1461642Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1801587- 1331234
- 80914
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko58854- 53804