Kaverini nielee mälliä, miten te teette?

Anonyymi

Ystäväni sanoo nielevänsä mällit, koska hänestä on ällöttävää sylkeä ne. Onko nämä normaalia?

9

110

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyi vähä oksettavaa ehkä en ite nielis lol

• Anonyymi

Okei.Itekki mietin et miksi se nielee...

• Anonyymi

Ehdottomasti nielen, koska himoitsen spermaa; sen koostumusta, tuntua ja näköä!

• Anonyymi

Täh....enemmän outoja on ne ketkä sylkevät ne pois.

• Mulla jäi seksistä huono jalkimaku kun nainen lähti vessaan kakomaan.

Minsä kyllä nielen jos joku haluaa mun suuhun tulla.

• Kun olen lauennut, menee hetki ennenkuin taas seksi kiinnostaa. Silti on älyttömän kiihottavaa, kun nainen pakottaa mut nuolemaan omat spermani.

• Anonyymi

Itse olen mies ja joskus kauan sitten oli yks naispuolinen kaveri joka sanoi jotenkin näin kun juteltiin asiasta.

"Hän tykkää tuottaa miehelle nautintoa siitä kun hän ottaa suihin ja nielee"

Tästä tuleekin kysymys. Eikö oma nautinto sitten ole tärkeä, vai onko tässä asiassa vielä joku toinenkin näkökanta. Joku toinen kun on sanonut, että pitäisi olla myös oma etu, itsekkyys tai epäitsekkyys. Ei kait mitään tehdä toisen nautinnon vuoksi, vaan yhteisen kivan ja itsen.....

Sellainen entinen kaveri.

• Se on yhtä normaalia kui sylkeä.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli

Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.
      Maailman menoa
      448
      2886
    2. IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!

Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk
      Maailman menoa
      103
      2118
    3. 169
      1698
    4. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      94
      1591
    5. Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen

Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1586
    6. Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko

Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää
      Kaste
      459
      1258
    7. Olen varattu

Kihloissa ja menemme naimisiin. Anteeksi💔
      Ikävä
      147
      1134
    8. Vastuunkantoa

Nyt kun Ähtäri on historiansa pahimmassa kriisissä, päättäjä luikkii perunakellariin: "Eronpyyntö kaupunginvaltuuston pu
      Ähtäri
      52
      1110
    9. Ruohonpolttoa Suomussalmella

Poikaporukka oli kuullut että ruohonpoltto on muotia, joten Kirkkopuistossa oli tekoruohoa poltettu. Ketkä liene asialla
      Suomussalmi
      44
      982
    10. Alavuden Ähtärin kylä 1.1.2028

Ketä saamme kiittää tästä?
      Ähtäri
      38
      959
    Aihe