Unelmiesi nainen kotona

Anonyymi

Henkilö A

Mielialat heittelehtii vuorokaudenkin aikana vuoristorataa raivosta, masennuksen kautta äärimmäiseen rakastamiseen ja siitä mustasukkaisuuden kautta raivoon..
Työkyvyttömyyseläkkeellä kotona. Käyttää päihteitä jokainen päivä. Viinaa viikonloppuisin mutta jokainen päivä kukkaa polttelee.
Koti mullinmallin. Hän ei jaksa siivoilla. Vaatteita ja roinaa joka puolella, Hänen raivokohtauksien jäljet siivoamatta lattioilta
Tiskipöydät tursuaa tiskiä, vaatteet pesemättä. Rahat uppoaa päihteisiin ja vaatteisiin
Lapsilla käytösongelmia ja koulusta soitellaan tuon tuosta että lapset koulussa tehneet jotain ilkivaltaa.
Viettää kaiken ajan netissä. Ottaa kuvia instaan itsestään tai kirjoittelee nettipalstoilla
Laskut jää maksamatta. maksuhäiriöitä.
Päihtyneenä pettänyt jo useasti.
Viikonloput viihtyy baareissa juovuksissa
lapsista tehty lastensuojeluilmoituksia

Henkilö B

Rauhaa rakastava, työssä käyvä introvertti.
Työpäivän jälkeen tekee ruokaa perheelleen, Tiskaa ja pesee pyykit.
Puuhastelee lasten kanssa. Piirtelee ja askertelee heidän seuranaan. Keksii kaikkia hauskoja leikkejä joiden varjolla saa lapset innostumaan auttamaan kotitöissä.
illalla lenkkeilee ja lukee iltasadut lapsille ilta pesujen ja pisujen jälkeen. Jonka jälkeen nukahtaa jo itsekin koska on väsynyt pitkästä työpäivästään.

maksaa laskut tunnollisesti. On äärimmäisen tunnollinen ja tarkka kodin ja raha-asioiden hoitajana. Koti on siisti ja kirjanpito kunnossa

Ei tupakoi. Alkoholi tai huumeet ei kuulu elämäänsä ollenkaan

viikonloput pyhittää perheelleen, rentoutumiselle ja harrastuksilleen.

rahaa kuluttaa kampaajalle, kodin ja perheensä tarpeisiin mutta tarkkaavaisesti ja säästelijään viisaasti

arki on tylsähköä yllätyksetöntä ja rauhaisaa

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vaihtoehto C. Sinun elämääsi pilataan niin ettei edes yhtä hyvä elämä mitä A. olisi ole mahdollista.

• Anonyymi

Valitsen vastauksen B)

• Anonyymi

Stalkataan.

• Anonyymi

Kyllä on taas stereotypiat äärimmillään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2946
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      58
      2338
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2007
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1747
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      126
      1709
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1327
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      59
      1263
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1203
    Aihe