Käskyttäminen

Anonyymi

Olen tässä jo maailmaa jonkin aikaa katsellut. Huomannut, että kaikenlaisilla ihmisillä voi olla parisuhteita riippumatta rahasta tai muuhun sosiaaliseen statukseen kuuluvasta "hyvästä". Osa on jopa ihan onnellisia keskenään ja suotakoon se heille. Vaan mitä en oikein käsitä edelleen on joidenkin miesten korostunut tarve käskeä. He nauttivat kun saavat komentaa. Omistavatko he maisen tahdon? Eikö naisella ole omaa kantaa? Muutamia tällaisia miehiä tunnen ja heille tarjontaa riittää. Omasta näkökulmastani se on despoottimaista määrältä johon toinen ilolla alistuu. Toki asiaa voisi selittää itsevarmuudella, tilanteen haltuunottamisella jne.... Vaan onko se nainen oikeasti onnellinen noin? Itse kun en tykkää käskeä. Odotan, että toisella on omat aivot ja ajatukset, eikä jokaista tekoa tarvitse ohjeistaa. Onko ihan mahdottomia ajatuksia?

8

279

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyse lienee jostain alkukantaisesta mikä liittyy turvallisuuden tunteeseen ja jonkun suojeluksessa olemiseen. Toisilla se luonnollisesti ilmenee voimakkaammin kuin toisilla. En viitsi alkaa enempää teorisoimaan tai menemään yksityiskohtiin. Tietää joka tietää.

Treffeissä moni nainen tykkää siitä että kaikki on valmiina, eikä että mies alkaa epävarmasti kyselemään että no mitäs tehtäisiin.

• Anonyymi

Itse kanssa sanoisin, että joillain naisilla on luultavimmin ollut etäinen ja jollain tapaa vajaaksi jäänyt isäsuhde ja heihin tuollainen käskyttäminen ja miehen auktoriteetti vetoaa. Miehestä etsitään sitä voimakasta hahmoa, joka kertoo, mitä tehdään ja miten. Omaan pirtaani taas tuollainen ei sovi. Olen kasvanut isäsuhteessa sen verran voimakkaaksi, etten kyllä sukupuolen vuoksi tyhmäksi tai avuttomaksi heittäydy, mutta sallin sen kyllä muille. Kullekin vakalle on kantensa. :)

• Anonyymi

On se luonnekysymyskin, toiset ovat hallitsevampia kuin toiset.
      Sukupuolesta riippumatta.
      Sitten on myös niitä, jotka saavat kicsejä jommasta kummasta,
      hallinnasta tai alistumisesta.

Itse olen enemmän tasa-arvoisen suhteen kannalla.

• Anonyymi

Luulen että kyse on lievästä mielisairaudesta silloin, kun joku kokee saaneensa jostakin mandaatin( valtuudet) toisen ihmisen asioiden määräämiseen.
        Avioliitoissa kaikki pitäisi tapahtua yhteisestä tahdosta ja rakkaudessa.
        Muuten tilanne on sama...sairaus josta kärsii joku aina.

• Anonyymi

Monesti naiset eivät kykene omatoimisuuteen.Se että tekee säännöt selviksi alusta alkaen vähentää käskemisen tarvetta.

• Anonyymi

Muiden oikeassa oloa ei kuulu sentään kantaa.

• Anonyymi

No itse olen mies ja on oikeastaan melkein nuo kaikki puolet vähän eri tasoilla, ja vielä aika voimakkaina. Senkin takia on sitten aika helvetin vaikeaa tutustua naisiin. Sellainen konventionaalisin "hallitseva" miesrooli on tietty ehkä kaikkein vähiten luonteva tai nautintoja antava, pois lukien jotkut muodollisuudet. Eli kaikkiaan ihan hyvät lotot - mutta ei se mitään... En vaihtaisi kuitenkaan mihinkään muuhun. Haha.

• Anonyymi

Minusta monilla naisilla on suuret kuvitelmat miesten käskyttämisestä.

Monesti suhtautuminen on:"tee niinkuin käsken tai sitten ei enää nähdä" Eli suoraan kiristetään erolla ja yritetään muutenkin kohdella huonosti.

Lienee epätoivoisia ja siksi alistuvia miehiä aika helposti saatavilla?

Minulle

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      47
      5415
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      61
      2206
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      1800
    4. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      144
      1758
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      17
      1535
    6. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      30
      1447
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      5
      1338
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1097
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1068
    10. Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?

Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se
      Maailman menoa
      212
      949
    Aihe