Tai joku muu arkipäivä viestiä että on ikävä nii mitä aattelisit?Tai ihan vain kysyisin mitä kuuluu? Aattelisitko että ooon kännissä vai että nyt oon lopullisesti seonnut? ;))
Jos laittaisin sulle näin maanantaina
69
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tää oli siis T-miehelle.
- Anonyymi
Ei haittais, voit laittaa.
Kai sitä nyt voi kuulumisia kysellä...- Anonyymi
entiseltä opettajalta??? eiks se olis vähän outoa? ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
entiseltä opettajalta??? eiks se olis vähän outoa? ;)
Totta kai voi kysyä. Opettajille helppo lähettää viestiä asiasta kuin asiasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja jos sisu menee kurkkuun, niin ensin juot itsesi kunnon humalaan ja laita sitten viesti matkaan, ellei muuten onnistu. Minä odotan
- Anonyymi
Eipä tuo humalakaan enää auta ja se taitaa olla huono idea noin muutenkin, pitää vielä mua ihan juoppona :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä tuo humalakaan enää auta ja se taitaa olla huono idea noin muutenkin, pitää vielä mua ihan juoppona :D
Miksi humala ei auttais? Jos ei muuten tekstiä irtoa niin lienee ainoa vaihtoehto😁 hyvän asian puolesta...
- Anonyymi
Kyllähän sitä tekstiä irtoaisi mutta lähettäminen saattaa olla jo sitten hankalampaa :D Ja tuo humalaviesti on jo kokeiltu ja huonoks havaittu konsti :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän sitä tekstiä irtoaisi mutta lähettäminen saattaa olla jo sitten hankalampaa :D Ja tuo humalaviesti on jo kokeiltu ja huonoks havaittu konsti :D
Jos asetetaan kysymys toisin, kumpi on pahempaa A) viestin lähettäminen vai B) viestin lähettämättä jättäminen. A vaihtoehdossa on pieni riski (riippuu viestin sisällöstä) mutta suuri todennäköisyys positiiviseen lopputulokseen. B vaihtoehdossa kaikki jatkuu kuten ennen.
- Anonyymi
Noo tuota en mä viimeksikään siihen kuollut, mutta olisi se aika kiusallista toiseen kertaan saada ns. rukkaset :/
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hhmmm mitäköhän tuota keksisi :D Tosin vaikka kysyisin mitä maan ja taivaan väliltä hän arvaisi mikä se mun oikea asia olikaan :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hhmmm mitäköhän tuota keksisi :D Tosin vaikka kysyisin mitä maan ja taivaan väliltä hän arvaisi mikä se mun oikea asia olikaan :)
Elämässä ei voi pelätä. Mitä väliä vaikka arvaisi. Voisit väittää että hän ymmärsi väärin 😉 jos ei pelaa ei voi voittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö se ole toisaalta helpottavaa. Tiedät, että hän ymmärtää sinua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noo tuota en mä viimeksikään siihen kuollut, mutta olisi se aika kiusallista toiseen kertaan saada ns. rukkaset :/
Ootko saanut rukkaset jo kerran häneltä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö se ole toisaalta helpottavaa. Tiedät, että hän ymmärtää sinua.
Onhan se :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko saanut rukkaset jo kerran häneltä?
Miten se ny ottaa, olen ja en ole :D En suoranaisesti. Ehkä se viestini oli vähän vääränlainen tai sitten hänellä itsellään oli jokin vaikeampi vaihe elämässään. Tai sitten ei vaan ole kiinnostunut, mene ja tiedä, mutta luulen että siinäkin tapauksessa se hänen vastauksensakin olisi ollut hieman erilainen. Tuossa kuitenkin jäi hieman tulkinnanvaraa, ei ollut ihan suoraan sanottu ettei kiinnostaisikaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten se ny ottaa, olen ja en ole :D En suoranaisesti. Ehkä se viestini oli vähän vääränlainen tai sitten hänellä itsellään oli jokin vaikeampi vaihe elämässään. Tai sitten ei vaan ole kiinnostunut, mene ja tiedä, mutta luulen että siinäkin tapauksessa se hänen vastauksensakin olisi ollut hieman erilainen. Tuossa kuitenkin jäi hieman tulkinnanvaraa, ei ollut ihan suoraan sanottu ettei kiinnostaisikaan.
Eli hän ei ymmärtänyt viestiä?
- Anonyymi
Minä ainakin ajettelisin että ompa mukava kun kysyt kuulumisiani. ☺️🙂
- Anonyymi
Kyllä se vähän harmittaakin kun itse tuli kysyttyä hyvin vähän, kun hän taas kysyi melkein joka kerta nähdessä, mikä oli tosi kiva, tuli tunne että ehkä tuo ihminen välittää musta edes vähän, jotenkin sillee miten se nyt siinä tilanteessa oli mahdollista :)
- Anonyymi
Nythän voit kysyä. Mikä estää?
- Anonyymi
Se että olen arkajalka ja se että olen epävarman hänen ajatuksistaan mua kohtaan sekä että olen tainnut jo aika monesti vihjata kiinnostuksestani saamatta oikeen vastakaikua joten ehkä olisi aika ymmärtää että tämä on yksipuolista. :/
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se että olen arkajalka ja se että olen epävarman hänen ajatuksistaan mua kohtaan sekä että olen tainnut jo aika monesti vihjata kiinnostuksestani saamatta oikeen vastakaikua joten ehkä olisi aika ymmärtää että tämä on yksipuolista. :/
Miten olet vihjannut?
- Anonyymi
Monella tavalla, ja oikeastaan aika suoraankin asian ilmaissut ;) Olen mä hänestäkin ollut kiinnostuksen näkevinäni, mutta ehkä sitä näkee mitä haluaa kun itse on ihastunut. Ja ehkä kuulenkin omiani ;))
- Anonyymi
Tykkäisin kovasti jos laittaisit viestiä
- Anonyymi
Kunpa uskaltaisinkin :/
- Anonyymi
Laita nyt vaan heti, odotan.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita nyt vaan heti, odotan.....
en, laita sinä.. :) uskallan kyllä vastata, ilman känniäkin ;)
- Anonyymi
Jos olet hän, niin minä en VOI laittaa. Aloite on tultava sinulta
- Anonyymi
Onko aloitus miehelle vai naiselle?
- Anonyymi
T-miehelle.
- Anonyymi
Naiselle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiselle
Ihastunut nainen:
Vastaisin että haluan nähdä sut heti . Vänkäisin sut jo tämän illan puolella hakemaan mut ilta-ajelulle kanssasi.
- Anonyymi
Kyllähän mä sitä toivoisin, mutta aina olet pettymyksen tuottanut joten tuotat jatkossakin. Ei mikään muutu...
- Anonyymi
Ilahtuisin kovasti jos eräs mies laittaisi viestiä ja kysyisi kuulumisiani..
- Anonyymi
Kuka?
- Anonyymi
Sen kun uskaltaisi tänne tai edes ääneen sanoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinun nimesi tuolla ihastumisen puolen pitkässä ketjussa? Käy katsoon onko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinun ninesi ja onko miehen nimi siellä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä nimen kai voi sanoa, molempien, jos haluaa, jos ei kovin erikoisia nimiä oo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihje
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi vastaat mun puolesta?
Aika erikoinen tyyli tuollainen.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskallat sinä kai sanoa sen edes ääneen yksin ollessasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskallat sinä kai sanoa sen edes ääneen yksin ollessasi.
Niin, ehkä silloin. Kuiskaan hänen nimensä ilmaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, ehkä silloin. Kuiskaan hänen nimensä ilmaan
A:lta B:lle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
A:lta B:lle?
Tuskin...
- Anonyymi
Olen odottanut sitä jo viikkoja...
- Anonyymi
meidän tilanteeseen nähden tuo on aika vähän aikaa odotella..
- Anonyymi
Toiset vuosia... Eikä edes usko enää moista tapahtuvan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
meidän tilanteeseen nähden tuo on aika vähän aikaa odotella..
Viimeiset viikot olleet kriittisen tuskaisia. Muuten kyllä odotellut kuukausia.
- Anonyymi
Ajattelisin että: Vihdoinkin.. Olisi kiva saada viestiä. Se olisi konkreettinen osoitus siitä, että on toisella mielessä. Oikeastaan tässä tilanteessa kumman tahansa noista saaminen viestinä tarkoittaisi jotakuinkin samaa asiaa.
- Anonyymi
Olisin iloinen ja vastaisin sulle.
- Anonyymi
Sama kysymys mutta ei tekoja. Miten monesti valehtelet itsellesi?
Valehtelet että edes harkitset, saati että koskaan tekisit yhtään mitään.
Pelkkiä valheita ja tyhjiä lupauksia,
Jos et aijo tehdä, niin tuki turpasi ja lopeta nää ininät. Jos aijot niin lopeta tää paskan jauhanta ja TEE SE.- Anonyymi
Ei ollut samalta eli minulta (tämän ketjun ap) se viime viikkoinen missä lupailtiin lähetellä tekstiviestiä.
- Anonyymi
Missä viesti viipyy?
- Anonyymi
Odotan että hän laittaa ensin.. :)
- Anonyymi
Ihan hyvä ajatus. Laita vaan. Se olisi mukava yllätys.
- Anonyymi
Ei ole tullut mitään viestiä sinulta.
- Anonyymi
Melkein jo kirjoitin viestin pitkälle ruskeasilmäiselle miehelle, jonka näin taas tänään töissä. Mutta kun en tiedä onko hän naimisissa. En halua kenenkään miestä varastaa, en edes lainata. Ikävä vaan on niin kova että sattuu.
- Anonyymi
T-miehenä sanoisin, et on tätä odotettukin, itse on niin solmussa asian kanssa ja tämä viesti helpotti mun tilannetta.
- Anonyymi
Eräällä T-miehelle mäkin kuukausia sitten laitoin viestin. Eipä ole mitään kuulunut. Toista viestiä en laita. Olen ymmärtänyt hiljaisuuden tarkoittavan, EI, en halua olla kanssasi missään tekemisissä. Vihaan sinua. Ymmärrän kyllä ja kunnioitan hänen rajojaan. Terveisin, J-nainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eräällä T-miehelle mäkin kuukausia sitten laitoin viestin. Eipä ole mitään kuulunut. Toista viestiä en laita. Olen ymmärtänyt hiljaisuuden tarkoittavan, EI, en halua olla kanssasi missään tekemisissä. Vihaan sinua. Ymmärrän kyllä ja kunnioitan hänen rajojaan. Terveisin, J-nainen
Toi on huono juttu, jollei reakoi mitenkään viestiin? Ja olet varma, et on vastaanottanut viestin? Silloin syytä unohtaa, ei ole silloin kiinnostunut riittävästi sinusta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi on huono juttu, jollei reakoi mitenkään viestiin? Ja olet varma, et on vastaanottanut viestin? Silloin syytä unohtaa, ei ole silloin kiinnostunut riittävästi sinusta?
Kyllähän se kertoo aika paljon. En ole varma, onko hän saanut viestini. Vai onko ollut välissä joku kolmas osapuoli säätämässä / estämässä? En tiedä? Kuten yllä sanoin, kunnioitan hänen rajojaan. En halua aiheuttaa ongelmia hänelle. En pysty tietämään hänen elämäntilannetta. Pystyin vain ottamaan yhteyttä viestillä ja jäädä odottamaan vastausta. Valitettavasti aika ei jää odottamaan.
- Anonyymi
Jos hän laittaisi viestiä, olisi se suuri ihme. Niin suuri ihme, etten kykenisi ainakaan vähään aikaan mitään vastaamaan. Itseni tuntien pyörryttäisi, kädet vapisisivat ja varmaan koko kroppa, sydän jyskyttäisi tuhatta ja sataa ja kuulisin sen äänen. Tulisi kuuma ja suuta kuivaisi, hakeutuisin istumaan jos seisoisin. Varmasti polttaisin tupakan (poltan aika vähän) lukisin viestin uudestaan ja uudestaan vieläkään ymmärtämättä lukemaani. Jos yrittäisin vastata ennen kuin rauhottuisin, sanat katoaisivat mielestäni ja jos jotain kirjoittaisin, niin kirjoittaisin sen väärin. Tällainen minä.
- Anonyymi
Suloinen kuvailu. Tuohan vain kertoisi sinun tunteistasi häntä kohtaan. Miksi sinä et laittaisi viestiä hänelle? Silloin pääsisit sinä puolestasi yllättämään hänet ehkä juuri yhtä positiivisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suloinen kuvailu. Tuohan vain kertoisi sinun tunteistasi häntä kohtaan. Miksi sinä et laittaisi viestiä hänelle? Silloin pääsisit sinä puolestasi yllättämään hänet ehkä juuri yhtä positiivisesti.
En vaan voi, enkä halua. Aikaa näkemisestä on, enkä halua tuppautua. Muistoissa on, että olen joskus sanonut jotain, tai tehnyt, mikä ei sitten ollutkaan niin suloista hänen mielestään. En tiedä hänen elämäntilannettaan, että voisin noin toimia. Tulen varmasti tapaamaan hänet vielä ja silloin selviää mikä tilanne on tänä päivänä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En vaan voi, enkä halua. Aikaa näkemisestä on, enkä halua tuppautua. Muistoissa on, että olen joskus sanonut jotain, tai tehnyt, mikä ei sitten ollutkaan niin suloista hänen mielestään. En tiedä hänen elämäntilannettaan, että voisin noin toimia. Tulen varmasti tapaamaan hänet vielä ja silloin selviää mikä tilanne on tänä päivänä.
Epätieto ei ole hyvästä. Tapaamista minäkin odotan, silloin selviää varmaan mitä toinen ajattelee ja mikä on päivän tilanne.
- Anonyymi
Meitä odottelijoita on täällä monta. Ehkä jonain päivänä vielä ...
- Anonyymi
Sitä päivää minäkin odotan. Hän ei varmaan usko että kaipaan vieläkin.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse814620Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093837Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1763627Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.632062Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.781268- 1281125
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1401050- 49979
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä26891