sin kritik av pakkoruotsi då tar han till storsläggan = Munsalan suotajat !
Mycket moget och seriöst.
Det finns säkert inte heller tillräckligt med hjältegravar på svenskspråkiga orters kyrkogårdar.
När en språkaktiv riktigt försöker vara saklig i
10
<50
Vastaukset
"Munsalan Soutajat" - inte: "Munsalan Suotajat". Att skriva riktigt är moget och seriöst😁
- Anonyymi
Ven som helst kan skriva fel på ett främmande språk.,misstag händer.
Anonyymi kirjoitti:
Ven som helst kan skriva fel på ett främmande språk.,misstag händer.
"Ven"..?😁
- Anonyymi
Aktiivin 'asiallisuudesta' on myös hyvä osoitus, kun hän sanoi et ruotsinkielisten pitää sanoa RKP:n johdolle ettei saa ajaa ruotsin pakollisuutta, muuten joutuu pakonpuolustajien hurjalle mustalle listalle.
......- Anonyymi
Aktiivin jauhot ovat tosi likaisia, ei millään hyväksy enemmistödemokratiaa Suomeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aktiivin jauhot ovat tosi likaisia, ei millään hyväksy enemmistödemokratiaa Suomeen.
Kieliaktiivit haluavat jotain aivan muuta kuin Suomen kansa. Mutta eivät käsitä tätä itse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kieliaktiivit haluavat jotain aivan muuta kuin Suomen kansa. Mutta eivät käsitä tätä itse.
Jos Suomen kansa haluaisi ruotsia, sen ei tarvitsisi olla pakollinen. Se olisi tarjolla kuin englanti ja sitä valittaisiin intopiukeana ja opittaisiin sikana.
Mutta kun... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos Suomen kansa haluaisi ruotsia, sen ei tarvitsisi olla pakollinen. Se olisi tarjolla kuin englanti ja sitä valittaisiin intopiukeana ja opittaisiin sikana.
Mutta kun...Mutta kun...Suomen kansa ei laittanut nimeään kielialoitteeseen jolla olisi voinut näyttää mielipiteensä. Lopeta jankutus, kansakin tekee aivan muuta elämässään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kun...Kieliaktiivi haluaisi opiskella pelkkää englantia. Suomen kansa ei ole samoilla linjoilla kieliaktiivien kanssa. Suomen kansa haluaa monipuolisen kielitaidon.
Anonyymi kirjoitti:
Kieliaktiivi haluaisi opiskella pelkkää englantia. Suomen kansa ei ole samoilla linjoilla kieliaktiivien kanssa. Suomen kansa haluaa monipuolisen kielitaidon.
De språkbegränsade vill inte att någon skall lära sig något. Fenno-farbrorna darrar då redan mellanstadieelever kör om dem till både höger och vänster. Käppar i hjulen skall det vara.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565590Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222447Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2691760- 1141687
- 931517
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231446Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly111257Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3391226Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3291218Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681215