Hyvän yön rutistus

Anonyymi

Miehelle, nuoremmalle, väsyneelle! Nuku hyvin. Silmät kiinni ja kädet peiton päällä❤

79

76

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksei kädet peiton alla ja unessa nainen juoksutrikoot päällä

• Anonyymi

Ihan vapaasti😂 rentouttava uni olisi tietysti toivottavaa. Tuo ei ihan siltä kuulosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan vapaasti😂 rentouttava uni olisi tietysti toivottavaa. Tuo ei ihan siltä kuulosta.

Tietenkin jos nuo vetimet eivät sovi naiselle niin tuleehan yöstä painajainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietenkin jos nuo vetimet eivät sovi naiselle niin tuleehan yöstä painajainen.

Jos sopii, niin voi olla liian "kuuma" yö. Oot aamulla entistä väsyneempi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sopisiko? Tuo väsyminen vaatii, että olisi nähnyt naisen noin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sopisiko? Tuo väsyminen vaatii, että olisi nähnyt naisen noin.

Sopii. Nyt en tiedä mitä olet nähnyt?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sopii. Nyt en tiedä mitä olet nähnyt?

Silloin täytyy olla sitten sellainen tuossa minkä tiedät, että olen nähnyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Silloin täytyy olla sitten sellainen tuossa minkä tiedät, että olen nähnyt.

Nyt en kyllä tiedä ootko nähnyt vai et.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt en kyllä tiedä ootko nähnyt vai et.

Sitten täytyy kokeilla laittaa tuohon jotain, intuitiosi mukaan, kirjoitan huomenna kuinka kävi, mikä oli vaikutus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten täytyy kokeilla laittaa tuohon jotain, intuitiosi mukaan, kirjoitan huomenna kuinka kävi, mikä oli vaikutus.

Näin tehdään. Syvä rentouttava uni olisi paras joten mieti sittenkin 89 v. Vanhaa rouvaa, punaisissa Aino tossuissa, tiukassa permanentissä ja toppapuvussa. Nukut kuin koomassa koko yön, kädet peiton päällä eikä eväkään värähdä😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin tehdään. Syvä rentouttava uni olisi paras joten mieti sittenkin 89 v. Vanhaa rouvaa, punaisissa Aino tossuissa, tiukassa permanentissä ja toppapuvussa. Nukut kuin koomassa koko yön, kädet peiton päällä eikä eväkään värähdä😉

Ei painajaisia,en sentään tuollaiseen lähde.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei painajaisia,en sentään tuollaiseen lähde.

Ei siis vaivuta sua koomaan? Oot ihme mies 🙄Minä ainakin vaipuisin vastaavasta papparaisesta koomaan ja heräisin aamulla virkeänä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei siis vaivuta sua koomaan? Oot ihme mies 🙄Minä ainakin vaipuisin vastaavasta papparaisesta koomaan ja heräisin aamulla virkeänä.

Ei auta kuin laittaa sellainen minkä tiedät, että olen sinulla nähnyt. Se rentouttaisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei auta kuin laittaa sellainen minkä tiedät, että olen sinulla nähnyt. Se rentouttaisi.

Lyhyt hame. Tuskin. Yhtä huono kuin ne trikoot.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lyhyt hame. Tuskin. Yhtä huono kuin ne trikoot.

Laita sellainen minkä tiedät, että olen sinulla nähnyt.

• Anonyymi

Lyhyt hame

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laita sellainen minkä tiedät, että olen sinulla nähnyt.

Vain tieto on nyt se mikä määrittää unenlaadun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lyhyt hame

Ei kovin hyviä unia tuonut. Tahallasi teit tuon, vaikka tiesit ettei tuo ollut sellainen unentuoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kovin hyviä unia tuonut. Tahallasi teit tuon, vaikka tiesit ettei tuo ollut sellainen unentuoja.

Juu ei tullut hyviä unia. Ihana suudelma. Oli kiva nähdä taas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu ei tullut hyviä unia. Ihana suudelma. Oli kiva nähdä taas.

Nähdä, milloin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nähdä, milloin?

Viime yönä unessa. Tuntui niin todelta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs sinulla oli vetimenä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs sinulla oli vetimenä?

Yöpaita vaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yöpaita vaan.

Mitähän sinulla oli vetimenä minun unessani?. Tämä voi olla sellainen minkä nähnyt päälläsi..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitähän sinulla oli vetimenä minun unessani?. Tämä voi olla sellainen minkä nähnyt päälläsi..

Ap heräsi vasta nyt. Nukuin toosi huonosti 😀

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sillä ei ole väliä oletko ap vai ei jos et osaa lukea sitä mihin vastaat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs sinulla oli vetimenä minun unessani? Minkä olen päälläsi nähnyt...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs sinulla oli vetimenä minun unessani? Minkä olen päälläsi nähnyt...

Pelkkää paskaa oli päällä, en saanut unta! Ja nyt on kauhea olo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pelkkää paskaa oli päällä, en saanut unta! Ja nyt on kauhea olo.

Tuo voi olla sinun juttusi, mutta ei muiden tähän ketjuun kirjoittaneiden, joten pidä paska asiasi omana tietonasi ja nauti paskan täyttämästä elämästäsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mitään.

En ole alasti sinua nähnyt. Olit unessani samoin kun yhdellä kertaa kun näin sinut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole alasti sinua nähnyt. Olit unessani samoin kun yhdellä kertaa kun näin sinut.

Kerro mitä silloin oli päällä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olit unessani samoin kuin mitä silloin kerran. Tottakai tiedät tuon. Mietit mitä sinulla ollut vetimenä, mistä olisin pitänyt ja sitä rataa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo sinun helppo sanoa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen tosi väsynyt. Nukuin todella huonosti, jos täksi yöksi teet minulle kunnon yöunet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen tosi väsynyt. Nukuin todella huonosti, jos täksi yöksi teet minulle kunnon yöunet.

Kuten eilen totesin, 89 v mummo unikuvissa vaivuttaisi sut koomaan. Rauhalliset, epäeroottiset unet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuten eilen totesin, 89 v mummo unikuvissa vaivuttaisi sut koomaan. Rauhalliset, epäeroottiset unet.

Ei toiminut eilen, eikä toimi tänään. Minun tultava päätelmään ettet osaa tehdä kunnon unia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei toiminut eilen, eikä toimi tänään. Minun tultava päätelmään ettet osaa tehdä kunnon unia.

Paljon mahdollista että unet eivät kuulu erityisosaamisalueisiini. Varsinkaan näin kauko-ohjatusti. Pahoittelut siitä. Parempaa yötä kuitenkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paljon mahdollista että unet eivät kuulu erityisosaamisalueisiini. Varsinkaan näin kauko-ohjatusti. Pahoittelut siitä. Parempaa yötä kuitenkin.

Joo et hän kun et tiedä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi olla noin, silti voisit kokeilla kauko-ohjausta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos kerran kokeilisit vielä, ellen nuku hyvin, sitten ei voi mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos kerran kokeilisit vielä, ellen nuku hyvin, sitten ei voi mitään.

En taida olla hän, etkä sinä taida olla hän. Tunnut niin työläältä nukuttaa. Yritän kuitenkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En taida olla hän, etkä sinä taida olla hän. Tunnut niin työläältä nukuttaa. Yritän kuitenkin.

Yritä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yritä

Odottelen tässä että sanoisit mitä oli vetimenä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nukuin hyvin ajattelemalla naista niissä vetimissään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nukuin hyvin ajattelemalla naista niissä vetimissään

Nytkö heräsit? Myöhästyit aamunavauksesta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nytkö heräsit? Myöhästyit aamunavauksesta

Olen herännyt jo aikaa sitten

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen herännyt jo aikaa sitten

Lohdullista. Kiva että nukuit hyvin. Mitkä vetimet auttoivat tähän hyvään uneen? Kerro

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lohdullista. Kiva että nukuit hyvin. Mitkä vetimet auttoivat tähän hyvään uneen? Kerro

Sellaiset mitkä sinulla ollut, mieti ja sanot kohta kun tulee mieleesi,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sellaiset mitkä sinulla ollut, mieti ja sanot kohta kun tulee mieleesi,

Enpäs sano. Kerro itse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enpäs sano. Kerro itse.

Et osaa sanoa, sehän tuossa mättää, täytyykin olla se nainen, joka on niissä vetimissä ollu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et osaa sanoa, sehän tuossa mättää, täytyykin olla se nainen, joka on niissä vetimissä ollu

Mieti minua ja minun näkemistäni, siitä se lähtee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mieti minua ja minun näkemistäni, siitä se lähtee

Mieti minua ja mieti sitä milloin olen sinua katsellut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enpäs sano. Kerro itse.

Voin harkita tuon sanomista mikäli sanot sitten jotain muuta mitä kysyn

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olisin sinulle se kuka sinua seksuaalisesti kiehtoo ja ketä mietit harva se päivä niin tähän osaat vastata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olisin sinulle se kuka sinua seksuaalisesti kiehtoo ja ketä mietit harva se päivä niin tähän osaat vastata.

Voit tehdä minulle jonkin kysymyksen koskien viime kertaa milloin juteltu,tuosta jokin kysymys ja tämä on eri kerta kuin tuo minun kysymäni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enpäs sano. Kerro itse.

Viime yön nukuin todella hyvin. Miettien naista vetimissään...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enpäs sano. Kerro itse.

Tarvitko apua tässä

• Anonyymi

Voi herttinen! Mistä sä vedät nää jutut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä yöllä on usein kylmempi ja päiväll sit lämpenee ilmat. Aamu väsymys...no sehä vaa pitää voittaa. Sitä on useinkin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinkö. Mitähän unta näit

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olit unessani samoin kuin mitä silloin kerran. Tottakai tiedät tuon. Mietit mitä sinulla ollut vetimenä, mistä olisin pitänyt ja sitä rataa.

Bodylol

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi kurja että oot nukkunu huonosti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voin harkita tuon sanomista mikäli sanot sitten jotain muuta mitä kysyn

Joo sanon

• Anonyymi

Niin, mitäpä sulle kuuluu aviossa olevan miehen tekemiset....pidä sä vaan huoli niistä pennuistas. Jos kyseinen mies ois vapaa, niin et täällä vinkuis sen perään, vai mitä...

• Anonyymi

Ap on tuo perheellinen, on jo tovin täällä kaipaillut, huomattu on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ap on tuo perheellinen, on jo tovin täällä kaipaillut, huomattu on.

Minullako perhe? Kiitos tiedosta.

• Anonyymi

Voi me kaikki vähänkään yksinäiset tarvitaan tommonen kiva hyvän yön toivotus halin ja lämpöisten sanojen kera. Eli kaikki eronneet, yh:t, sinkut, huonossa suhteessa elävät tai muutoin vaan yksinäiset kaikille oikein hyvää yötä.

• Anonyymi

Miks väsyneelle?

• Anonyymi

Nuoremmilla miehillä huonot elämäntavat, huono itsekuri nukkumaan menon suhteen 😁 joku vuosi myöhemmin pakko nukkua ettei tule silmäpusseja ym.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nuoremmilla miehillä huonot elämäntavat, huono itsekuri nukkumaan menon suhteen 😁 joku vuosi myöhemmin pakko nukkua ettei tule silmäpusseja ym.

Et taida olla tuo naapurin punatukka joka aina hymyilee kun tervehdin sitä?

• Anonyymi

Olet oikeassa, en ole. Poskilihakset vain ovat hymyistä kipeytyneet.

• Anonyymi

Good night eräälle nimeltämainitsemattomalle hurmuri pitkätukalle. Nähkäähän muutkim enkeliunia.

• Anonyymi

Kädet peiton päälle;)

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      52
      5592
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      67
      2621
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      1960
    4. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      154
      1796
    5. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      36
      1742
    6. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      1713
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      5
      1458
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1141
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      80
      1119
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      62
      935
    Aihe