Tapahtunut mitään mystistä elämässäsi?
Onko viime aikoina
46
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mystisiä puheluita, eikai muuta.
- Anonyymi
Ei oo. Sama vanheneva pää ilman erikoisuuksia tai mystiikkaa.
Paitsi että käytän nyt monokkkelia. Nukahsin silmälasieni päälle siilä seurauksin että lasit meni keskeltä halki. Nyt päässäni on vain puolet silmälaseista. Meinaa tulla pää ja silmä kippeeksi. Merirosvo :D
Tässä tarpeeksi mystiikkaa meikäläiselle. - Anonyymi
Nokialta tämä.
En usko magiaan. Uskon raakaan työhön ja tavoitteiden eteen ponnisteluihin.
Sillä tavalla olenkin just viikko sitten kokenut ”maagisia hetkiä”
Sain nimittäin käsiini tositteen missä luki kootusti elämäni 2010-2019 vuosien ajalta
Luin lappua ja mietin et tässähän saisi olla itsestään tosi ylpeä ! Se oli aikas taikavoimia sisältä tilanne.
Tosin kaikki se vaatinut tuhottomasti henkisiä ponnistuksia, hikeä ja kyyneliä. Ei tullut minkään taikasauvan heilautuksella ilmaiseksi. Itse piti raataa - Anonyymi
Joo, salamanisku katsekontaktista!
- Anonyymi
Eipä oo moneen päivään saanut tuijotella silmiin...
- Anonyymi
Sama täällä.
- Anonyymi
Missähän tämä katsekontakti tapahtui?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missähän tämä katsekontakti tapahtui?
00-alkuisella postinumeroalueella..
- Anonyymi
Kuulostaa hyvälle 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa hyvälle 😉
Sinun vuoro avata jotain, ei liikaa tälle palstalle kuitenkaan. 😐
- Anonyymi
Musiikkia
- Anonyymi
Onko mystisyys joku yliluonnillinen ei oo tapahtunu mut huono tsäkä karma on kyl koko ajan mukana
- Anonyymi
Jouduin yhtäkkiä sairaalaan.
Pelottava kokemus. Ei hengenvaaraa muttei vielä ohikaan... Elämän hauraus kosketti taas.- Anonyymi
Samalla reissulla tajusin, että tuhlaan aikaani turhaan palstalla. Tuli niin reaaliteetit kohti. Ehkä mut pysäytettiin näin.
- Anonyymi
Telepatia tosiaan toimii välillämme. Sen olen huomannut.
- Anonyymi
Pitikö herättää mut näin aikaisin ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitikö herättää mut näin aikaisin ?
Ei voi mitään unet loppui jo.
- Anonyymi
Teillä voi olla shamanistisia/meedion kykyjä.
Ei muuta kuin johonkin kurssille ja alkaa käyttää lahjaa johonkin hyvään.
- Anonyymi
ei ehkä viimeaikoina vaan vuosia sitten. jonkinlainen salamanisku se oli.
- Anonyymi
Se kun hän oli siellä. Olikohan oikeasti vai kuvittelenko vain 😘🤔👋
- Anonyymi
Missä? 🤔
- Anonyymi
Oli kiva nähdä..
.. sun ilme😬 - Anonyymi
Onko joku kommentoineista nainen? 😓
- Anonyymi
Ompa hyvinkin🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ompa hyvinkin🤗
Mikä noista kahdesta on sun? (Itse kysyin ”missä?”
Ja kerro samalla paikasta.
- Anonyymi
Onko sinulle kehittynyt kuudes aisti?
Tunnetko mystisiä kipuja?
Oletko usein väsynyt?
Ym,
Tämä kaikki johtuu Scumannin resonanssista, Äiti maan "huutamisesta meille".
Tietoisuutesi lisääntyy ja karmaasi puhdistetaan,
mutta mikäli et ole vastaanottavainen, myötätuntoinen ja et maadoitu,
niin saatat kuolla niinkuin muutama on jo tehnytkin.
https://youtu.be/93R7znYI3ws
Eli Googlaa "Scumannin resonanssi"- Anonyymi
Aistin kakkahädän yllättävän hyvin.
- Anonyymi
Sori, Schumannin resonanssi.
Eikä teidän tarvi minun puolesta uskoa mutta saatatte kuolla hetkenä minä hyvänsä.
Jos ei usko niin kannattais laittaa elämä siihen kuntoon ettei jää kaipaamaan mitään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sori, Schumannin resonanssi.
Eikä teidän tarvi minun puolesta uskoa mutta saatatte kuolla hetkenä minä hyvänsä.
Jos ei usko niin kannattais laittaa elämä siihen kuntoon ettei jää kaipaamaan mitään.Kaikki me kuollaan hetkinä minä hyvänsä. Ei se ole mikään uutinen eikä siihen tarvitse mitään liibalaabaa. Syntymä ja kuolema on ihan perusjuttuja täällä.
Eikä kuoleman jälkeen tarvitse miettiä mitään maallista paskaa. Joten meneppä höpöhöpö juttuinesi takaisin folion alle piiloon. - Anonyymi
Ei auta folio pään päällä kun resonointi tulee Gaiasta eli maan sisältä.
Mutta tähän sen sijaan olisi ehkä auttanut, lue "Mikä on luxonia" ja sieltä "Planeettojen välinen shokkiaalto kulki lävitsemme 26.5."
- Anonyymi
Mihinkä mielenterveyden ongelmaan tuo mystisyys liittyikään?
- Anonyymi
Narsismiin!
- Anonyymi
Eipä ole ja tuskinpa tulee tapahtumaankaan.
- Anonyymi
Auton kumi tyhjeni kesken reissun, ja eräs mies juoksi lähes kilometrin perässäni kertoen että voi korjata sen. Hän korjasi sen lähes yhtä nopeasti kuin auto kisoissa varikolla. En ollut edes huomannut, että kumi oli puhjennut. Koin tilanteen todellisena johdatuksena. Ei noin avuliaita ihmisiä joka päivä tapaakaan. Olen viimeaikoina älynnyt, että on olemassa todella sydämellisiä ihmisiä.
- Anonyymi
Palstan ulkopuolella on ystävällisiä ihmisiä. ☺
- Anonyymi
Ajattelin häntä. huomasin kun kadulle joku oli piirtänyt sydämen. Mutta sitten realismi sai otteen. Joten menin suojateiden yli katsomatta. Ei käynyt tuuri 😞
- Anonyymi
On ja ei. Riippuu. Omasta mielestä elän siinä. :)
- Anonyymi
On niin paljon ettette uskokaan!
- Anonyymi
On tainnut tapahtua niin pitemmän aikaa. Oma pää ei aikaisemmin ymmärtänyt kaikkea, niin mystistä joskus tapahtui.
- Anonyymi
No mitäs?
- Anonyymi
Ex-rakkaudenkohteen ex varasti mun virtuaalikruunun. 👑
- Anonyymi
No kyllä. Asioita vaan tapahtuu ympärilläni ja se johtuu ihan vaan siitä, että minulla on yliluonnollisia kykyjä. Olen tämmöinen sivutoiminen lappalaisnoita.
Sen asian kanssa vaan on elettävä- Anonyymi
Kerro mitä?
- Anonyymi
Telepatia toimii ihmisten kanssa, joita kohtaan minulla on voimakkaita tunteita. Se on jotain, mitä ei voi järjellä selittää eikä koskaan unohtaa. Se toimii nytkin
- Anonyymi
Minä näin ihanaa unta hänestä viime yönä, keskustelimme ja halasimme lujasti. Vihdoinkin.
- Anonyymi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770