Otsikossa niinku kaikki, kaipaan .
Toisitko sydämeni takaisin nainen?
26
<50
Vastaukset
- Anonyymi
minkänimiselle?
- Anonyymi
Söin sen jo.
- Anonyymi
Sydämesi on tallessa sydämessäni, kaipaan, hyvää yötä! J...elle Elta.
- Anonyymi
Jos se minulla, en antaisi takaisin. Pitäisin sen itselläni.
- Anonyymi
Hain sydämeni tänään takaisin. :)
- Anonyymi
Enhän minä sitä sinulta takaisin pyytäisikään. Sinun sydämesi haluaisin vain vastalahjaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enhän minä sitä sinulta takaisin pyytäisikään. Sinun sydämesi haluaisin vain vastalahjaksi.
Itse en enää kaipaa sinua/häntä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse en enää kaipaa sinua/häntä.
Tuntematonta on vähän vaikeaa kaivata:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuntematonta on vähän vaikeaa kaivata:)
Ei lainkaan kun ihastuminen iskee kuin salama kirkkaalta taivaalta ihan ensikohtaamisella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei lainkaan kun ihastuminen iskee kuin salama kirkkaalta taivaalta ihan ensikohtaamisella.
Nyt tässä palstallako, vieläkään et iske millään tavoin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt tässä palstallako, vieläkään et iske millään tavoin.
Ei "meidän" juttu liity palstaan mitenkään, tämä paikka ainoastaan ikenien tuuletukseen ja "me" toimimme irl.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei "meidän" juttu liity palstaan mitenkään, tämä paikka ainoastaan ikenien tuuletukseen ja "me" toimimme irl.
Kannattaa mennä sitten sinne liveen, eikä täällä kuvitella ja leikkiä tuntemattomien kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa mennä sitten sinne liveen, eikä täällä kuvitella ja leikkiä tuntemattomien kanssa.
Niin, kuten aiemmin kirjoitin, niin tämä hiekkalaatikko on pelkkää ajatusten tuulettelua.
Nyt pitää käydä nukkumaan. Heippa kultsitrollit. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, kuten aiemmin kirjoitin, niin tämä hiekkalaatikko on pelkkää ajatusten tuulettelua.
Nyt pitää käydä nukkumaan. Heippa kultsitrollit.Ei se Mia ole täällä, vaikka kuinka yrität kuvitella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se Mia ole täällä, vaikka kuinka yrität kuvitella.
Ei ole Mialle eikä millekään E:lle, J:lle tai millekään muulle kirjaimelle mitä täällä palstalla vilkkuu.
Pusi pusi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole Mialle eikä millekään E:lle, J:lle tai millekään muulle kirjaimelle mitä täällä palstalla vilkkuu.
Pusi pusi.Höpötä mitä höpötät ja kelle tahansa, mutta minä se ainakin kaipaan J...ea, hyvää yötä! olet mun sydämessä edelleen Elta.
- Anonyymi
En jaksa tuoda, täääääältä tulee, ota koppi! Ei voi ketään pakottaa rakkauteen eikä sitoutumiseen eikä mihinkään. Mutta jos toinen ei halua sitoutua yhteen kumppaniin eikä toimi rehellisin kortein ja puhtain sydämin, niin ei voi tulla onnellista suhdetta eikä kestävää rakkauttakaan. Olen pahoillani. Uskon sinuun, uskon että pystyisit vaikka mihin jos haluaisit ja tahtoisit. Mutta en luota siihen että tahdot olla vain yhden oma.
- Anonyymi
Tämä ei ole uskon asia. Muutenhan tämä ei koskaan etene edes yksilötasolla.
- Anonyymi
Minäkin kaipaan. Ei oo mikään uusi juttu. En halua sydäntäsi tahtomattasi vangita ja jos se haluat takaisin, annan sen tietysti ja vastaan itse omasta surutyöstäni.
Toivon kuitenkin, että mielummin haluaisit minut kokonaan niin ettei tuota ikävä saataisin poistettua paljon onnellisemmalla tavalla. Se olisi myös minun onneni ja salainen haaveeni. Tämä jälkimmäinen ei vaadi kuin alkuun pääsemisen, miten sen saisi hoidettua? Kyllä minä ottaisin sinut avosylin vastaan, jos tahdot tulla. Tämä oli H-miehelle. - Anonyymi
käärin sen elmukelmuun ja postitan sen sulle. Laita sun osoite.
- Anonyymi
Paljonpa arvostat ihmistä.
- Anonyymi
Kiitos. Oli hienoa ja kasvattavaa, ihmisenä kasvaminen on siitä raskasta että se ei koskaan lopu, aina voi oppia uutta. Ja se tekee elämästä hienoa. Ja ajoittain rankkaa. Mutta kaikella on tarkoitus. Ja lopulta kaikesta on vaan äärettömän kiitollinen. Yksi suurimmista iloista on ymmärtää voivansa antaa anteeksi ilman katkeruutta ja iloita toisen onnesta ilman kateutta. Hyväksyä, että on tehnyt parhaansa ja on aika päästää irti. Luopumisen suru virtaa sielusta kuin hiljainen tuulenvire järven yllä. Ja rauha täyttää mielen hengitys kerrallaan.
- Anonyymi
Se on ikävää, että ymmärsit aloittajan noin, mutta kukin tavallaan.
- Anonyymi
Naiselta miehelle:
No sulle jäi minun sydän tiesitköhän sitä, että tasoissa ollaan.
Pidän sydäntäsi hellästi, silittelen ja pusuttelen. Välillä vähän likistelen. - Anonyymi
Vieläkö lähettämäni, omaa sydäntäni kuvaava, punainen muovinen jaksaa sykkiä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse824627Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093837Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1763637Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.642070Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.781268- 1301142
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1451072- 49989
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä26891