Rehtiä suomalaista Miestä. Sellaista naisenkin tunteet huomioon ottavaa. Kumppania vierelle, joka on rauhallinen eikä juokse joka helman perässä. Yhden naisen miestä. En halua mitään julmaa, kylmää ja itsekästä valehtelijaa.
Kaipaan hellää, halivaa ja syliinsä sulkevaa
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jätän toiveeni tähän, ehkä poluillani sellaiseen törmään.
- Anonyymi
Minä haluaisin vaimon itselleni jota voi halia ja helliä js jolle voi kertoa kaiken. Ja hän kuuntelee ja ymmärtää ja on vaan puhdasta rakkautta sielultaan välillä.
- Anonyymi
Ja minua ei kiinnosta muut naiset. Siispä olen vaan hänen omansa aina.
- Anonyymi
Sinulla ei tule koskaan olemaan naista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla ei tule koskaan olemaan naista.
Itse en usko että maailmalla on kauheasti aikaa. Ja niillä ketkä eivät usko Jeesukseen ei tule olemaan mitään. Heiltä viedään sekin vähä mitä heillä on. Maailma lahoaa kaikkien mielestä. Ei ainoastaan kristittyjen. Vain meillä on oikeaa toivoa. Pahuus kasvaa. Maailma saastuu.
Enkä tee mitään naisella. Haluan vaimon. Naisia on kaikki ketkä on naisia. Monilla naisilla on nykyisin ihan olematon itsetunto (kiitos feminismin ja naisten miehistämisen) ja ovat todella helppoja. Tai aina voisin hakea naisen itselleni kehitysmaasta. Mutta en minä halua naista. Vaan vaimon. Rakkaan vaimon.
- Anonyymi
Samaa mieltä.
- Anonyymi
Itse sinä näytät jääkaapilta ja haluat silti Ridge Forresterin. Lue lisää vaan naisten lehtiä ja keksi lisää vaatimuksia mitä miehen tulee olla. Kissan kusen hajuisessa kämpässä sinä vanhuutesi elät.
- Anonyymi
Kissamummojahan noista monesti tulee.
- Anonyymi
Ouluun jälleen terveiset. Helpot yhdyssanat pitää osata aikuisena.
Naistenlehti
Kissankusi
Yhdyssanoja
Hyvä! Jääkaapin osasit kirjoittaa yhteen ! - Anonyymi
Sinua ei olekaan näkynyt palstalla. Olet siis ollut pitkiä yhtämittaisia jaksoja lepositeissä? Mitä tällä kertaa teit?
- Anonyymi
Eli suomeksi sanottuna olet munan puutteessa.
- Anonyymi
Näkeehän tuon, varmaan pyörii jo epätoivoisena ja huomionkipeänä vokkien läheisyydessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse984812Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143942Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2113850Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1192257Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575771974Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801366- 1371324
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1681296En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5371156- 531125