Ikävöin sua mies.

Anonyymi

Vielä kaksi päivää, kun jaksaisi, niin sitten se on ohi. Kyl kaikki menee varmaan hyvin. Erehdyksiä toki sattuu, mutta ei se ole niin vaarallista. Täällä on jo parempi olla. Uusi tulevaisuus on kohta.

21

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Valehtelukiintiö on täynnä...

• Anonyymi

No niinpä.

• Anonyymi

Sulla se päivä kuin päivä alkaa aina samalla tyylillä. Miksi ilkeilyn sijaan et voinut vaikka toivottaa aloittajalle mukavaa päivää.?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla se päivä kuin päivä alkaa aina samalla tyylillä. Miksi ilkeilyn sijaan et voinut vaikka toivottaa aloittajalle mukavaa päivää.?

Tälläiseksi minut ollaan haluttu. Kysy niiltä jotka tietävät!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luuletko tosiaan kun päivästä toiseen sorkitaan elämää huonompaan ja huonompaa suuntaan, niin vielä löytyisi jotain positiivista sanottavaa??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luuletko tosiaan kun päivästä toiseen sorkitaan elämää huonompaan ja huonompaa suuntaan, niin vielä löytyisi jotain positiivista sanottavaa??

Niinhän se on että silloin kun voi huonosti on vaikeaa asettua muiden ihmisten asemaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän se on että silloin kun voi huonosti on vaikeaa asettua muiden ihmisten asemaan.

Minä kyllä pystyn asettumaan muiden asemaan, vaikka itseäni vain tuhottaisiin. Olen auttanut montaa ihmistä, tukenut, kuunnellut ja pitänyt seuraa. Se mitä minua kohtaan tehdään ei ole edes laissa sallittua!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tälläiseksi minut ollaan haluttu. Kysy niiltä jotka tietävät!

Turha syyttää muita siitä että haluaa vittuilla vittuilemasta päästyään. Mitä ainä siitä saat että palstalla pitää vittuilla täysin tuntemattomille ihmisille. Kyllä se syy tähän käytökseen löytyy pelkästään itsestäsi, raukkamaista kaikesta syyttää muita, kyllä omasta käytöksestä sentään pitää ottaa itse vastuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Turha syyttää muita siitä että haluaa vittuilla vittuilemasta päästyään. Mitä ainä siitä saat että palstalla pitää vittuilla täysin tuntemattomille ihmisille. Kyllä se syy tähän käytökseen löytyy pelkästään itsestäsi, raukkamaista kaikesta syyttää muita, kyllä omasta käytöksestä sentään pitää ottaa itse vastuu.

Mistä helvetin käytöksestä? Ei palsta vaikuta elämääni vaan kaikki irl tapahtuva. Purkaan sen tänne siksi että kaikki muutkin tajuavat millaista paskaa ihmisille oikein tehdään. Muiden täytyy saada tietää tälläisestä elämän pilaamisesta! Ei pitäisi olla niin vaikea ymmärtää! Ollaanhan se huomattu ettei jotkut vain tajua niin kuin sinä. Tuskin sinun perhettä on tuhottu ilman syytä!!

• Anonyymi

Kun aamuviiden aikaan alkaa vääntään tollasta vastausta oudolle ihmiselle niin kyllä saakeli soikoon on turha ruikuttaa muiden aikaansaaneen yhtään mitään, on taivaan tosi että ainoa mikä pistää noin vastaamaan on se että kuvittelee vastaavansa tuntemalleen ihmiselle ja toiseksi oma ilkeä ja vittumainen mieli.
        Ei mikään muutu miksikään eikä ainakaan paremmaksi sillä että riehuu ja vittuilee netissä. Aikuismaisempiakin tapoja löytyy jos haluaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä helvetin käytöksestä? Ei palsta vaikuta elämääni vaan kaikki irl tapahtuva. Purkaan sen tänne siksi että kaikki muutkin tajuavat millaista paskaa ihmisille oikein tehdään. Muiden täytyy saada tietää tälläisestä elämän pilaamisesta! Ei pitäisi olla niin vaikea ymmärtää! Ollaanhan se huomattu ettei jotkut vain tajua niin kuin sinä. Tuskin sinun perhettä on tuhottu ilman syytä!!

Ja mitähän vittua minä teen tiedolla että elämäsi on pilattu, sanoppa se. Te riehujat olette se kaikkein pahin täällä ja muualla, tuollaisella toiminnalla ei ole mitään hyvää seurausta, aiheutat vain itse entistä enemmän pahaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun aamuviiden aikaan alkaa vääntään tollasta vastausta oudolle ihmiselle niin kyllä saakeli soikoon on turha ruikuttaa muiden aikaansaaneen yhtään mitään, on taivaan tosi että ainoa mikä pistää noin vastaamaan on se että kuvittelee vastaavansa tuntemalleen ihmiselle ja toiseksi oma ilkeä ja vittumainen mieli.
        Ei mikään muutu miksikään eikä ainakaan paremmaksi sillä että riehuu ja vittuilee netissä. Aikuismaisempiakin tapoja löytyy jos haluaa.

Kerro ihmeessä? Jos tiedät, tähän on tultu ja tätä on haluttu! Se kuka tämän kaiken takana on voi ottaa vastuun kaikesta. Minä en ota vastuuta mistään kun en ole mitään väärää tehnyt että ansaitsisin kaiken tämän paskan. Ei keneltäkään voi varastaa useita vuosia elämästä ilman mitään syytä. Tässä sitä ollaan, kaiken tämän paskan tuotos. Ole hyvä ja katsoa kuinka hienoa rakkautta rakastavaa olet saanut aikaan. Kaikki varmasti kunnioittavat sinua, ainakin kun kuvittelet olevasi kaikki muut ja se onkin suurin ongelmasi kun et ole. Tietämättömyys on typeryyden multihuipentuma ja sinä harrastat sitä joka päivä. Olet säälittävä edesvastuuton moukka vailla minkään näköistä empatiaa ja hyvyyttä. Olet paha ja ilkeä ihminen joka haluaa vain pilata ihmisten elämää!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro ihmeessä? Jos tiedät, tähän on tultu ja tätä on haluttu! Se kuka tämän kaiken takana on voi ottaa vastuun kaikesta. Minä en ota vastuuta mistään kun en ole mitään väärää tehnyt että ansaitsisin kaiken tämän paskan. Ei keneltäkään voi varastaa useita vuosia elämästä ilman mitään syytä. Tässä sitä ollaan, kaiken tämän paskan tuotos. Ole hyvä ja katsoa kuinka hienoa rakkautta rakastavaa olet saanut aikaan. Kaikki varmasti kunnioittavat sinua, ainakin kun kuvittelet olevasi kaikki muut ja se onkin suurin ongelmasi kun et ole. Tietämättömyys on typeryyden multihuipentuma ja sinä harrastat sitä joka päivä. Olet säälittävä edesvastuuton moukka vailla minkään näköistä empatiaa ja hyvyyttä. Olet paha ja ilkeä ihminen joka haluaa vain pilata ihmisten elämää!

Säälittävä täällä on pelkästään ensimmäinen vastaaja, sinusta en tiedä kuka olet, aloittaja vai ens. vastaaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja mitähän vittua minä teen tiedolla että elämäsi on pilattu, sanoppa se. Te riehujat olette se kaikkein pahin täällä ja muualla, tuollaisella toiminnalla ei ole mitään hyvää seurausta, aiheutat vain itse entistä enemmän pahaa.

Niimpä niin! Oletko tietoinen tuotteesta nimeltä peili... melkein voisin kuvitella tämän tiedon olevan sinulle täysin vierasta...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niimpä niin! Oletko tietoinen tuotteesta nimeltä peili... melkein voisin kuvitella tämän tiedon olevan sinulle täysin vierasta...

Turha sinun on siinä syyllistää, ensimmäinen vastaajahan tämän kilpahuudon aikaansai .

• Anonyymi

Ap. Taas valehtelee itselleen. Ei hätään, mitta on täynnä ja teen oman ratkaisuni kaiken lopettamiselle kun sinä et sitä tee. Jauhat paskaa vuodesta toiseen saamatta mitään aikaiseksi.

• Anonyymi

ha ha haaa, kaiken lopettamiselle ap n kanssa ..... etkä edes tiedä kuka ap on !
        jumalauta täällä on sairasta porukkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ha ha haaa, kaiken lopettamiselle ap n kanssa ..... etkä edes tiedä kuka ap on !
        jumalauta täällä on sairasta porukkaa.

Mistä tiedät etten tiedä kuka Ap on? Mitä jos ollaan sovittu että hän kirjoittaa tänne tuon viestin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä tiedät etten tiedä kuka Ap on? Mitä jos ollaan sovittu että hän kirjoittaa tänne tuon viestin?

älä hei viitti, älä viitti.

• Anonyymi

Hei aloittaja, hyvää jatkoa ja uutta alkua siulle, älä välitä tuosta aamuänkyrästä joka meni ja pilasi viestisi. Aina on näitä jotka ovat vain häiriöksi ja haluavat olla ja pilata kaiken. Kaikki menee varmasti hyvin.

• Anonyymi

Ihan varmasti menee. Se ollaan nähty niin monta monituista kertaa. Tämä ei ollut sarkasmia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      127
      7148
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      123
      4944
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      66
      4286
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      15
      3463
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2271
    6. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      281
      1718
    7. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      67
      1475
    8. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      22
      1466
    9. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1438
    10. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      58
      1394
    Aihe