kohtaan onnistui täydellisesti. Muistan useita kirjoituksiasi kuinka ajattelit että menköön työt ja menköön kaikki kunhan saat toteuttaa vain itseäsi. Useasti ollaan sanottu päivämääriä ja lupailtu eikä koskaan mikään pidä paikkansa, kuka jaksaa odottaa jotain mikä ei edes pidä paikkansa. Sitten vielä lause eräältä ”olet varsin riittävä normaalina ihmisenä” mitä helvettiä? En ole saanut elää normaalia elämää pitkään aikaan?! Missä se on???
Kaikki huono mikä oli tarkoitettu minua
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sosiaalinen media ja kaikki tiesi! Silmät on menetetty kaikkien tuntemieni ihmisten silmissä! Aivan kaikki ja minkä takia? Et ole koskaan kertonut todellista syytä, et koskaan. Koskaan mistään ei tule valmista. Mitään hyvää en ole kokenut sen jälkeen kun tulit elämääni, en yhtään ainoaa asiaa. Miksi? Syytä ei vain ole! En olisi maailmasta löytyvän noin sairaita yksilöitä joiden elämä on pelkästään toisten ihmisten elämän pilaamista ja selän takana ilkkumista. Oletko nyt tyytyväinen? Olet tuhonnut elämäni!
- Anonyymi
Ei pahalla hei mutta ei aloittaja sulle oo mitään tehnyt, sä nääs et edes tiedä kuka se on. Mee ja sano toi sille oikeelle naamatusten vai eikö rohkeus riitä. Sairasta on se että olettaa täällä noin raskaasti ja harhaisesti. Ettekö te oikeesti tajua sitä itse.
- Anonyymi
Ei ole olemassa mitään sinun elämää minulle. Minulla on oma elämäni jonka haluan elää sellaisena kuin sen parhaaksi näen. Sellaista päivää ei tule koskaan olemaan että olisin jonkun toisen mielestä ”tämä voisi olla hyvä” tyytyväinen. Uskoisit jo, sellaista päivää ei vain tule koskaan olemaan. Olen kertonut miten jatkan omaa, siis minun omaa elämääni, enkä kenenkään muun fantasia elämää. Se on vanha polkuni mitä rakastan ja sillä pysyn ikuisesti, vaikka jossain toisaalla etten sinua asia vain häiritse, eikä sinun tarvitse kyttäillä, valistaa ja tuhota henkisesti viattomia ihmisiä. Se on yksi sellainen asia, josta voit olla varma ja ainoa minkä takia olen sillä tiellä? Ihan vain sen takia että tuntisit epäonnistumista itseäsi kohtaan.
- Anonyymi
Haloo ihmiset, herätkää todellisuuteen, mitä sinäkin siinä valitat ja ruikutat oikein, kerrot että olet tehnyt selväksi miten jatkat eteenpäin ja hyvä niin. Silti kyttäät palstoilla edelleen ja hykkäilet tuntemattomien ihmisten kimppuun näin. Miksi ihmeessä kun kerran olette selvittäneet asian jo. Syytät aloittajaa kyttäilystä mutta sinä itsehän sitä teet parasta aikaa. ??
- Anonyymi
Tuntu siltä joku kirjoita ja vasta myöskin itsellesi ,, moderni porukka,,,,,, uhreita ja loukaneita,,, olis sinä nautti hetkistä Etta olet elossa
- Anonyymi
Hei vastaaja, massapostaus on kiellettyä. Hae mieluummin apua vihanhallintaan.
- Anonyymi
Trollit herää näköjään aikaisin. Onko kiire töihin, vai nukkuuko puoliso vielä ja trollaukset on kirjoitettava ennen ukko- tai akkakullan heräämistä?
- Anonyymi
Kirjoittelitko ap viestisi itsesi vai jonkun toisen puolesta?
- Anonyymi
Kirjoitin mitä hän on minulle kaikkea tehnyt! Lista on loputon, mutta hän nauttii siitä että saa tuhota perheitä ja yksilöitä. Sen on hänen harrastus! Sairasta eikö vain!
- Anonyymi
Mitä itse teksit? Katselisitko vierestä vai menisitkö mutkan taakse odottamaan?
- Anonyymi
Puolusta perhettäsi selvittämällä asiat perheenrikkojan kanssa. Puhuminen ei tietääkseni maksa mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puolusta perhettäsi selvittämällä asiat perheenrikkojan kanssa. Puhuminen ei tietääkseni maksa mitään.
En puhu saastojen kanssa mitään! Vaan annan keinolla millä hyvänsä samalla mitalla takaisin. Porukka on jo kasassa ja yhdessä hoidetaan sanotaanko hellävaraisesti asiat kuntoon :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En puhu saastojen kanssa mitään! Vaan annan keinolla millä hyvänsä samalla mitalla takaisin. Porukka on jo kasassa ja yhdessä hoidetaan sanotaanko hellävaraisesti asiat kuntoon :)
Sen olen velkaa hänelle!
- Anonyymi
Hyökkäät kimppuun vaikka et tunne edes ihmistä. Sulla oli tavoitteita ja ne eivät toteutuneet. Siksi otat tuollaisen kostohyökkäyksen aseeksesi.
- Anonyymi
Niin siis oli! Jotka tuhottiin muiden tahojen toimesta. Samalla tuhottiin muidenkin perheenjäsenien asiat! Heilläkin oli tavoitteita, ei ole enää!
- Anonyymi
Kirjoita asiat niinkuin ne ovat. Juuri puhuit yksikkö muodossa ja nyt tahoista. Norm. Ihmiset ei tuhoa mitään vaan pyrkivät tarvittaessa auttamaan. Ainakin minut on kasvatettu niin. Toivon teille kaikkea hyvää☀️
- Anonyymi
Asiat ehkä saadaan näyttämään yksiköltä ja siitä se alunperin onkin lähtöisen, mutta hänen ansiostaan paisunut yhteisöksi. Kuulostaako nämä kaikki mielestäsi auttamiselta, itselläni on aivan toinen käsitys auttamisesta. Lapseni joutuvat muuttamaan tällä viikolla äitini luokse, käymään kouluja asumaan jos elämä olisi parempaa toisaalla. Perhe siis tuhottiin! Edes koulunkäynti ei ole mahdollista tämän kaiken paskan ansiosta, mitä helvetin auttamista sellainen mielestäsi on kun ihmiset eivät pysty nukkumaan tai tekemään enää normaaleja asioita? Onko käsityksesi hiukan vääristynyt, minulle siitä ei ole epäaelvyyttä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621117Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661077- 471012
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373999Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153902Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717837- 88802
Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?182790Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu105699Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka46687