Miksi ette kirjoita nimimerkeillä?

Olen vanha palstalainen, joka joskus kirjoitin ruuneperina.

Tuli sitten aika uusi ja parempi. Valittiin uusi pomo, joka ensi töikseen poisti nimimerkkini. Itse en sentään ole moiseen koskaan sortunut.

Nyt onnistuin saamaan nimimerkikseni Allu I, jonka pyrin säilyttämään. Olisi tietenkin pitänyt valita kuninkaallisesta vaikuttava Allu I Suuri. Muistin kuitenkin, että mahtajat menevät maan rakohon, mutta mahtavat eivät.

14

64

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kirjoitusvirhe. Mahtavat eivät p.o. mahtajat eivät.

• Anonyymi

Mahtaa. mahtaahan se ilo olla
      kun sentään on päässä tuo oivaltava polla !

Ilolla tervehtien!

• Äläs nyt. Kyllä täällä kahdeksankymppisissä uskalletaan panna nimi alle. Asiaa vain tuntuu olevan nihkeästi, ja sitten osa kirjoittajista unohtaa meidät kokonaan,
      Sinä vaihdat nimimerkkisi usein. Minä taas haluan pysyä vanhana makriinana, vaikka jostain syystä jouduin kirjautumaan uudelleen jossakin vaiheessa.

Missä se Rituliinikin luuraa! Jämsän äijän kuulumisetkin on kertomatta.
      Muutitko pois vanhasta paikasta kokonaan?

• Anonyymi

Hei Makriina, vanha tuttu.

Minä onneton vanha innostuin kokeilemaan salasanojen talletusta ja kun vielä löytyi tuo sormitunnistuskin sotkemaan on loppuni käsillä.

Kiitos menneistä ! Olisi ollut mukava löytyä edes yksi ystävä vielä.

• Anonyymi kirjoitti:

Hei Makriina, vanha tuttu.

Minä onneton vanha innostuin kokeilemaan salasanojen talletusta ja kun vielä löytyi tuo sormitunnistuskin sotkemaan on loppuni käsillä.

Kiitos menneistä ! Olisi ollut mukava löytyä edes yksi ystävä vielä.

Heipä hei, vanha tuttu. Täältähän sinä meidät ystäväsi löydät edelleenkin. Paikalla ollaan, vaikka onkin vauhti vähän hiipunut vuosien myötä.
        Voi hyvin ja nauti kesästä.
        Salasanoista voimme olla samaa mieltä. Ne hyökkäävät kimppuumme. ja yrittävät nujertaa meidät.
        Sormitunnistus on minulle tuntematon asia. Pidä puolesi!

• Anonyymi

Joo, kyllä tämä ruuneperi muistetaan parhaana palstan potaskan tuottajana.

• Anonyymi

Toden totta, kyllä muistetaan hänet "anselmin ja salkähmän, ..vaan muuta en muistakkaan 00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000n
        iinsanousi ei kolahtanut minulle.

• Anonyymi kirjoitti:

Toden totta, kyllä muistetaan hänet "anselmin ja salkähmän, ..vaan muuta en muistakkaan 00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000n
        iinsanousi ei kolahtanut minulle.

Tämä lähettämini viesti ei ole minulta.

• Kristiina23 kirjoitti:

Tämä lähettämini viesti ei ole minulta.

Hauskasti sanottu: "Tämä lähettämäni viesti ei ole minulta."
        Minä pidän tallessa tämän vastaisen varalle.
        Minulle kolahtavaa huumoria. :)

Kuivia lausahduksia välillä kuulee, kuten tämän päivän dokkarissa hävittäjälentäjän sanat: " Lensin siihen vihollisen pommikoneen viereen, ja se ampui kohti konekiväärisuihkun. Katsoin sen vihamieliseksi teoksi ja pudotin koneen." Kertoja ei siinä tunteitaan eritellyt, kertoipahan vain elämänsä ensimmäisestä hävittäjälentokokemuksestaan.

Monta kertaa lyhyesti kerrottu asia tuo laajemman kuvan tilanteesta kuin laveat selittelyt.
        Minä nyt hairahdun tässä filosofoimaan. Älkää välittäkö.

• Makriina2 kirjoitti:

Hauskasti sanottu: "Tämä lähettämäni viesti ei ole minulta."
        Minä pidän tallessa tämän vastaisen varalle.
        Minulle kolahtavaa huumoria. :)

Kuivia lausahduksia välillä kuulee, kuten tämän päivän dokkarissa hävittäjälentäjän sanat: " Lensin siihen vihollisen pommikoneen viereen, ja se ampui kohti konekiväärisuihkun. Katsoin sen vihamieliseksi teoksi ja pudotin koneen." Kertoja ei siinä tunteitaan eritellyt, kertoipahan vain elämänsä ensimmäisestä hävittäjälentokokemuksestaan.

Monta kertaa lyhyesti kerrottu asia tuo laajemman kuvan tilanteesta kuin laveat selittelyt.
        Minä nyt hairahdun tässä filosofoimaan. Älkää välittäkö.

Kerrankos sitä sattuu, kuten minulle, että koneeni teki "temput" ja laitteli vain nollia kirjoitukseni perään ja millään en sanut niitä pois, joten siitä tuo ilmoitus, että ei olisi minulta, siis nuo nollat.

Olisinhan minä jatkanut kirjoitustani aivan omalla nikilläni, mutta en voinut, joten hätäpäissäni ilmoitin, että nämä nollat ei ole minulta.

Onhan minun koneellani muutakin häikkää nykyisin, koska aina aluksi joudun pistämään google hakuun Firefox, mutta ei sitä sen kummempaa, siis ei koneen hakusiksi mitään "ketunhäntää", vaan ainoastaan että tekstit ei seilaa edestakaisin, kuten ennen, siis en päässyt missään eteenpäin, koska kone seilasi aina johonkin huisin nevadaan.

• Kristiina23 kirjoitti:

Kerrankos sitä sattuu, kuten minulle, että koneeni teki "temput" ja laitteli vain nollia kirjoitukseni perään ja millään en sanut niitä pois, joten siitä tuo ilmoitus, että ei olisi minulta, siis nuo nollat.

Olisinhan minä jatkanut kirjoitustani aivan omalla nikilläni, mutta en voinut, joten hätäpäissäni ilmoitin, että nämä nollat ei ole minulta.

Onhan minun koneellani muutakin häikkää nykyisin, koska aina aluksi joudun pistämään google hakuun Firefox, mutta ei sitä sen kummempaa, siis ei koneen hakusiksi mitään "ketunhäntää", vaan ainoastaan että tekstit ei seilaa edestakaisin, kuten ennen, siis en päässyt missään eteenpäin, koska kone seilasi aina johonkin huisin nevadaan.

Minulla on se havainto tällä palstalla, että kun huomaan lyöntivirheen jollakin rivillä, en saa kursoria enää sinne virheen kohdalle, vaan on mentävä nuolinäppäimillä korjattavaan kohtaan. Yleensä kirjoitan vauhdilla ja tarkistan sitten oikeinkirjoituksen. Minulla on onneksi ohjelma, joka vetää punaisen viivan virhelyönnin kohdalle, joten virheet löytyvät. Mutta sitten poukkoilen nuolinäppäimellä sinne tänne ja teen korjaukset.
        Kummallista, että muilla ohjelmilla kursori kyllä toimii.
        Nämä ovat niitä kummallisuuksia, joihin ei wanha vastausta löydä.

• Makriina2 ja te kaikki ihanat ihmiset!
      Kyllä amassa henki pihisee ja töitä piisaa!
      Lahnoja kippasin ketuille ja supeille ja sai Jämsääijäkin osansa,kun lahna oli kudussa.
      Olen kalustanut tätä uutta kämppää ja vähän rempannutkin.
      Paevekerempan tosin tekee taloyhtiö,minulle vain jää maksuvelvollisuus?
      Olen oppinut uuden taidon,löhöilimisen😁

Täältä uudesta kämpästä puuttuvat lämmitettävät uunit ja liiteri,joten luppoaikaa jää!
      Olen ollut nyt putkeen melkein viikon täällä jonninjouten?
      No ei se mitään Helluntaiheilakin vielä hankkimatta ja kahdella hevosella pitäs mennä myllyyn,vaikkei kuormaa ole yhdellekkään?😘
      Hyvää Helatorstaita!Siskot,kuin liskot! Tässä aman tämänkertainen synninpäästö?

• Tulee sulle aika pitkäksi, jos ei ole liiteriä eikä kalastusta jokapäiväisenä puuhana! Nyt joudut opettelemaan vapaaherrattareksi.
        Kuka Jämsän äijälle kalat saalistaa?

• Terve sinä Ama, vaikken liskoista tykkää! Onpa ollutkin tarpeen opetella tuo lootraamisen jalo taito 😄!! Kauan saat sitä opetella, voin kertoa, mutta hyvä on suunta!
      moikka,..

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      1
      4601
    2. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      63
      4347
    3. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      43
      3642
    4. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      19
      3282
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      34
      3228
    6. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      40
      3061
    7. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      3010
    8. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      45
      2665
    9. Voiku saisi sen sun

Rakkauden kokea. Tykkään susta niin paljon edelleen.
      Ikävä
      42
      2425
    10. Olitpa ikävän

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?
      Ikävä
      45
      2179
    Aihe