Raha ja rakkaus

Anonyymi

Miten paljon raha sinulle merkitsee parisuhteita solmiessa?

19

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei mitään. Tunteet merkitsevät.

• Anonyymi

Ei ole varaa seurusteluun. Seurustelu on kallis harrastus.

• Anonyymi

Sama tilanne.

• Anonyymi

En solmi uutta suhdetta kaikki menee jo nyt, eikä loppua näy.

• Anonyymi

Minulle on aina ollut kiusallista jos tyttö on paljon rikkaampi kuin minä. Onneksi sellaisia tyttöjä on hyvin vähän.

• Anonyymi

Kiva jos nainen maksaa kaikki kulut.

• Anonyymi

Itselläni kaikki menee mikä tulee, 2 lasta vie enimmän osan. Itselleni ostelen harvoin mitään. Mutta seurustelua ei tarvitse edes miettiäkään, sen miehet antavat ymmärtää etten äiti-ihmidenä kelpaa kuin petipuuhiin joten olen sitten kokonaan ilman.

• Anonyymi

Kyllä kahden lapsen äiti kelpaa pyykin pesemiseen, kodin siivoamiseen ja ruokakaupassa käyntiinkin.

• Anonyymi

Persaukisella ei tee mitään.

• Anonyymi

Eipä tuota ole miettinyt ikinä ensimmäiseksi, kun on ihastunut johonkuhun ja suhteeseen alkanut. En kuitenkaan anna käyttää sillä tavalla hyväksi. Ei se raha rakkautta tuo.

• Anonyymi

Täällä sohjolassa sillä onkin merkitystä kun mikään ei riitä edes normi elämiseen.

• Anonyymi

Ei kannata asua siellä kehäkolmosen sisällä, koska siellä asuminen maksaa maltaita. Paljon halvemmalla voi elää muualla päin maata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kannata asua siellä kehäkolmosen sisällä, koska siellä asuminen maksaa maltaita. Paljon halvemmalla voi elää muualla päin maata.

Kaikki älyttömät maksut, ruoan hinta , sähkönsiirron maksut jne, joita ei ennen ollut Suomessa on karanneet pahasti palkkakehityksestä, vaikka EK muuta väittää.

• Anonyymi

Nokialta Vastaus tässä:

Olen ikuinen kapinalllinen tässä asiassa. Minä vs materialismi ja rahan palvonta
      Kaippa sain niin paljon kuunnella lapsena sitä kun rahasta tapeltiin niin nyt olen korviani myöten täynnä sitä enkä jaksa sitä sitten yhtään. Olen niitä kapinallisia jotka saattaisi laittaa ihan vain mielenosoitukseksi sellaisen 100 000 euron tukun seteleitä tuleen. Jotenkin se kanta on selväksi tehtävä että sellainen painettu paperi on mulle elämänarvoista kaikkein vähäisin.

Eli ei merkitse mulle mitään. Tietekin rahaa pitää sen verran olla että saa pidettyä itsensä hengissä ja lämpimänä sisätiloissa, mutta ylimääräinen on vain haitaksi. tappelun, vihanpidon, kieroilun, koston, välirikkojen jne syy ja jos sitä on liikaa niin myös hyväksikäyttäjien uhriksi helposti joutuu. Eli oikeaa välittämistä ja ystävyyttä ei helposti vierellä oo vaan ainoastaan siipeilijöitä jotka haluaa päästä osingoille.

Ei kiitos.

• Anonyymi

En oo aatellu. Elän vain arkea ja yritän selvitä.

Eiköhän tuo ole parisuhteessa sama. Arjessa selviämistä.

• Anonyymi

Näet sitten lopussa.

• Anonyymi

Ei alussa eikä lopussa.

• Anonyymi

Tietysti kumpiki pyrkii elämään omilla rahoillaan, ettei suhde ala perustuu johki hyväksikäyttöön pelkästeen. Tietysti, jos eletään yhdessä ja toinen tienaa huomattavasti enemmän, niin ei voi olettaa, että sillä vähemmän tienaavalla olisi rahaa maksaa kaikesta tasan puolta, tai varaa lähteä johonki kalliisiin ulkomaan reissuihin.

• Anonyymi

Aina oon sanonut, että mieluummin rakas, kuin rikas ❤️ Kunhan pärjätään omillamme.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      94
      4283
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3233
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2350
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      959
    6. 141
      948
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      904
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      842
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      780
    Aihe