Miten paljon raha sinulle merkitsee parisuhteita solmiessa?
Raha ja rakkaus
19
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei mitään. Tunteet merkitsevät.
- Anonyymi
Ei ole varaa seurusteluun. Seurustelu on kallis harrastus.
- Anonyymi
Sama tilanne.
- Anonyymi
En solmi uutta suhdetta kaikki menee jo nyt, eikä loppua näy.
- Anonyymi
Minulle on aina ollut kiusallista jos tyttö on paljon rikkaampi kuin minä. Onneksi sellaisia tyttöjä on hyvin vähän.
- Anonyymi
Kiva jos nainen maksaa kaikki kulut.
- Anonyymi
Itselläni kaikki menee mikä tulee, 2 lasta vie enimmän osan. Itselleni ostelen harvoin mitään. Mutta seurustelua ei tarvitse edes miettiäkään, sen miehet antavat ymmärtää etten äiti-ihmidenä kelpaa kuin petipuuhiin joten olen sitten kokonaan ilman.
- Anonyymi
Kyllä kahden lapsen äiti kelpaa pyykin pesemiseen, kodin siivoamiseen ja ruokakaupassa käyntiinkin.
- Anonyymi
Persaukisella ei tee mitään.
- Anonyymi
Eipä tuota ole miettinyt ikinä ensimmäiseksi, kun on ihastunut johonkuhun ja suhteeseen alkanut. En kuitenkaan anna käyttää sillä tavalla hyväksi. Ei se raha rakkautta tuo.
- Anonyymi
Täällä sohjolassa sillä onkin merkitystä kun mikään ei riitä edes normi elämiseen.
- Anonyymi
Ei kannata asua siellä kehäkolmosen sisällä, koska siellä asuminen maksaa maltaita. Paljon halvemmalla voi elää muualla päin maata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata asua siellä kehäkolmosen sisällä, koska siellä asuminen maksaa maltaita. Paljon halvemmalla voi elää muualla päin maata.
Kaikki älyttömät maksut, ruoan hinta , sähkönsiirron maksut jne, joita ei ennen ollut Suomessa on karanneet pahasti palkkakehityksestä, vaikka EK muuta väittää.
- Anonyymi
Nokialta Vastaus tässä:
Olen ikuinen kapinalllinen tässä asiassa. Minä vs materialismi ja rahan palvonta
Kaippa sain niin paljon kuunnella lapsena sitä kun rahasta tapeltiin niin nyt olen korviani myöten täynnä sitä enkä jaksa sitä sitten yhtään. Olen niitä kapinallisia jotka saattaisi laittaa ihan vain mielenosoitukseksi sellaisen 100 000 euron tukun seteleitä tuleen. Jotenkin se kanta on selväksi tehtävä että sellainen painettu paperi on mulle elämänarvoista kaikkein vähäisin.
Eli ei merkitse mulle mitään. Tietekin rahaa pitää sen verran olla että saa pidettyä itsensä hengissä ja lämpimänä sisätiloissa, mutta ylimääräinen on vain haitaksi. tappelun, vihanpidon, kieroilun, koston, välirikkojen jne syy ja jos sitä on liikaa niin myös hyväksikäyttäjien uhriksi helposti joutuu. Eli oikeaa välittämistä ja ystävyyttä ei helposti vierellä oo vaan ainoastaan siipeilijöitä jotka haluaa päästä osingoille.
Ei kiitos. - Anonyymi
En oo aatellu. Elän vain arkea ja yritän selvitä.
Eiköhän tuo ole parisuhteessa sama. Arjessa selviämistä. - Anonyymi
Näet sitten lopussa.
- Anonyymi
Ei alussa eikä lopussa.
- Anonyymi
Tietysti kumpiki pyrkii elämään omilla rahoillaan, ettei suhde ala perustuu johki hyväksikäyttöön pelkästeen. Tietysti, jos eletään yhdessä ja toinen tienaa huomattavasti enemmän, niin ei voi olettaa, että sillä vähemmän tienaavalla olisi rahaa maksaa kaikesta tasan puolta, tai varaa lähteä johonki kalliisiin ulkomaan reissuihin.
- Anonyymi
Aina oon sanonut, että mieluummin rakas, kuin rikas ❤️ Kunhan pärjätään omillamme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944283Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10959
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780