Yvette x Martina mallisto ulkona

Anonyymi

26

56

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Näinköhän saa, epäilen ettei Martinan suunnittelemat vaatteet mihinkään halpahalliin päädy. Itse ostin Yvetten verkkokaupasta uikkarit ja collegeasu on tulossa. Oikein ihania vaatteita nuo ovat. Toivon, että tuo collegeasu olisi hyvä myös rennosti pyöräillessä.

• Anonyymi

Menee persvakoon pyöräillessä, hinkkaa vakoa
        ilkeästi.

• Anonyymi

Siis collegeasu? Onhan sen alla alusvaatteet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis collegeasu? Onhan sen alla alusvaatteet.

Sen alla on tietenkin Martina x Yvette -uikkarit.

• Anonyymi

Olishan toi ihan hyvä veto.
      Liike olis lähemänä todellisia seuraajia,joille tän naisen historia ei ole koskaan oikein auennut,joten fanitus on vilpittömän viatonta.
      Helsingin hulinoissa naisen temput on liiankin tuttuja,joten kannattajat on kaikonneet.

• Anonyymi

Martina on kotiseudullaan Hämeessä arvostettu tähti.

• Anonyymi

Kyllä hesassakin paljon Martinan faneja, itsekin asun hesassa,

• Anonyymi

Että ihan "hesassa" asut. Ettet lahessa tai kajjaanissa?

Mars takaisin linjurilla.

• Anonyymi

Kuule, olen asunut hesassa jo monta vuotta enkä ole mistään maalta niin kuin monet tällä palstalla. Etsimme nyt uutta asuntoa kantakaupungista, sillä se on kyllä vielä ihanampi paikka kun missä nyt asumme. Meren läheellä on tarkoitus jatkossa asua. En kyllä täällä paljasta missä asun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuule, olen asunut hesassa jo monta vuotta enkä ole mistään maalta niin kuin monet tällä palstalla. Etsimme nyt uutta asuntoa kantakaupungista, sillä se on kyllä vielä ihanampi paikka kun missä nyt asumme. Meren läheellä on tarkoitus jatkossa asua. En kyllä täällä paljasta missä asun.

Ai olet asunut monta vuotta ”hesassa”?
        Mistä sitten tänne muutit?
        Meren ”läheellä”asumiseen tarvitaan kyllä melkoisesti kapitaalia,toivottavasti mies kustantaa sun hattarahaaveet.

• Anonyymi

Epäilen, että Martina viettää pilvistä päivää joko shoppailemassa tai jossain ihanassa kantakaupungin kuppilassa ystävien kanssa. Mukavia paikkoja on Fazer Kluuvikadulla ja muutamia mm Koreavuorenkadulla. Itse tykkään noista myös ja fiilistelen jossain kahvilassa tai kivassa ravintolassa kun on tuonnepäin asiaa. Lapsilla kyllä riitää puuhaa ja äitikin voi välillä rentoutua ilman lapsia. Monet lähiötavikset ei noista iloista tajua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Epäilen, että Martina viettää pilvistä päivää joko shoppailemassa tai jossain ihanassa kantakaupungin kuppilassa ystävien kanssa. Mukavia paikkoja on Fazer Kluuvikadulla ja muutamia mm Koreavuorenkadulla. Itse tykkään noista myös ja fiilistelen jossain kahvilassa tai kivassa ravintolassa kun on tuonnepäin asiaa. Lapsilla kyllä riitää puuhaa ja äitikin voi välillä rentoutua ilman lapsia. Monet lähiötavikset ei noista iloista tajua.

Koreavuorenkadulla?

Onko tämä katu siis Kuopiossa vai Kuhmossa?

• Anonyymi

Kateellinen siis alikehittyneistä lapsista?.. Enpä oikein usko. ;-D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuollahan tuo stoorin puolella Baxterille maalla purutikkua syötti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän me tänne piilomaalaisesta olla tultu keskustelemaan eli vaihdettasko puheenaihe jo Martinaan kiitos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En puhu nyt hänestä, vaan puhun ihan yleisellä tasolla, että eiköhän tuo lähiövalaiden päivittäinen kahviloissa leivos suussa istuminen näy vyötäröllä ja pahasti.

• Anonyymi

En oo lähiövalas ja tiedoksesi, että olen lähes missienmitoissa. Syön myös terveellisesti esim smoothieita, marjoja, täysjyväleipää, salaatteja ja vain harvoin leivoksia. Martinasta minäkin olen tullut keskustelemaan enkä ymmärrä miksi kannanottojani väheksytään. Välillä meinaa oikein päätä särkeä kun joutuu lukemaan negatiivisia kirjoituksia täällä.

• Anonyymi

Heh, sen minkä taakseen jättää niin edestään löytää. ;-D Ihmisten arvostus on täysi nolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En oo lähiövalas ja tiedoksesi, että olen lähes missienmitoissa. Syön myös terveellisesti esim smoothieita, marjoja, täysjyväleipää, salaatteja ja vain harvoin leivoksia. Martinasta minäkin olen tullut keskustelemaan enkä ymmärrä miksi kannanottojani väheksytään. Välillä meinaa oikein päätä särkeä kun joutuu lukemaan negatiivisia kirjoituksia täällä.

Miss XL: n mitoissa siis. Eipä siinä mitä, missinmitathan ne on nekin. ;-D Voi kyynel, alkoiko päätä särkeä?

• Anonyymi

Koreavuorenkadulla on kiva kahvila. Sieltä saa myös PT-tutkintoja.

HAHAHAHAHA

• Anonyymi

Eikö teillä ole mitään kunnioitusta muita kohtaan kun noin rumasti kirjoitatte. En oo xl vaan painan alle 56kg enkä nyt ala kirjoitustenne takia enempää kommentoimaan. Noista Martinan poliisi ja muista jutuista suuri osa on kyllä keksittyä eli ne jätän omaan arvoonsa. Kannattaisi miettiä vähän omia tekemisiä ja jättää muiden arvostelu vähemmälle. Itse lähden nyt kaverin kanssa kivalle usean ruokalajin lounaalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö teillä ole mitään kunnioitusta muita kohtaan kun noin rumasti kirjoitatte. En oo xl vaan painan alle 56kg enkä nyt ala kirjoitustenne takia enempää kommentoimaan. Noista Martinan poliisi ja muista jutuista suuri osa on kyllä keksittyä eli ne jätän omaan arvoonsa. Kannattaisi miettiä vähän omia tekemisiä ja jättää muiden arvostelu vähemmälle. Itse lähden nyt kaverin kanssa kivalle usean ruokalajin lounaalle.

Kyllä niistä poliisijutuista löytyy viralliset oikeudenasiakirjat. Siellä on mustaa valkoisella eikä tuollaisia juttuja saa julkisuudessa väittää jos eivät olisi totta. Viimeisimmästä riehumisesta oikein sivullisen kuvaamaa videotakin todisteena. Oi, oi tuota sun lapsenuskoisuutta.

• Anonyymi

Mietitään kyllä omia tekemisia, ja ei tehdä esim. rikoksia eikä jaeta julkisuuteen kaikkea. Niin makaa, kuin petaa.

• Anonyymi

Martinalla on timmi kroppa.

• Anonyymi

Huuhaata mikä huuhaata, väitetään olevan jotain poliisiraportteja mutta nehän on salaisia asiakirjoja. Monet jutut elävät omaa elämäänsä rikkinäisen puhelimen soidessa täälläkin. Maittava lounas syöty, kuhaa ja kanttarelleja, kyllä tuli odottaessa oikein vesi kielelle. Martinan oppien mukaan kalaa ja metsänantimia kannattaa syödä.

• Anonyymi

Höpö höpö oikeuden asiakirjat eivät ole salaisia jos niitä ei määrätä salaiseks. Menneiltä vuosilta on kuviakin missä triatleettimme istuu oikeussalissa naama peruslukemilla ex-ukkonsa kanssa. Ei voi kun ihmetellä tuota lapsenuskoisuuttasi.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3829
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2964
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1865
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1598
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1079
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      934
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      864
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      774
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      741
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      718
    Aihe