https://youtu.be/PA2OI64cjSM
En ole ollut osa elämääsi tai pitänyt kädestäsi vaikka mielen päälläni olet ollutkin pitemmän aikaa. Henkisellä tavalla olet sydämessäni ollut ja matkan varrella pysynyt.
Anna mennä ohitse jos unohtanut jo olet.
Sinua miettinyt paljon olen
69
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka on miettinyt ja ketä? Ei näistä ota selvää, erkkikään.
- Anonyymi
Oikea tunnistaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikea tunnistaa.
En muuten tunnista.
Pöljä.
- Anonyymi
Kaunis. En ole unohtanut enkä unohda. En tiedä mitä sanoisin. Ymmärrän ja rakastan, jospa voisit luottaa siihen. Voimia.
- Anonyymi
En minäkään unohda.
- Anonyymi
heh heh heh pöljät ne taas niiiin tunnistaa.
- Anonyymi
Ainut mauton kirjoitus on tuo sinun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
heh heh heh pöljät ne taas niiiin tunnistaa.
Netti runkkaria harmittaa.
- Anonyymi
Viirus viirus.
- Anonyymi
Ikävä on henki. Se on kuin avaamaton lahja, paitsi täällä avattuna huonoimmassa mallissaan.
- Anonyymi
Tätä odotin, nyt on taas levollinen mieli. Kuten sanoin, en ole pystynyt unohtamaan. Tästä välittyy juuri se tunne, jonka koimme ja joka elää edelleen.
- Anonyymi
Jokin yhteys meidän välillä on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokin yhteys meidän välillä on.
Niin on :) Vaikka miten on taistellut vastaan, se vain on.
- Anonyymi
Niin mielen taistelua
- Anonyymi
Jos ei ole mitään hyvää sanottavaa niin älä sano mitään.
- Anonyymi
Jos ei ole muuta kuin pahoja ajatuksia ja pahaa kirjoittelua silloin ei tarvitse kommentoida ja en ole idiootti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei ole muuta kuin pahoja ajatuksia ja pahaa kirjoittelua silloin ei tarvitse kommentoida ja en ole idiootti.
Väärin edelleen, täällä on oikeus jokaisella kommentoida etkä sinä voi sille asialle mitään. Ei täällä kaikkien tarvise olla niin alhaalla että kuvittelee kaikki tuntevansa ja sen mielipiteen saa kyllä sanoa.
- Anonyymi
Ei sitä alhaalla ole kun kertoo oman rakkauden tuntemuksensa. En ole väittänyt että tunnen kaikki.
- Anonyymi
Pysäyttävä...
- Anonyymi
Kaunis, itkin:)
- Anonyymi
Miehelle?
- Anonyymi
Aloitus on miehelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus on miehelle.
Minusta mies saoo niin että en ole pitänyt kädestäsi eikä nainen joten minä pidän aloittajaa miehenä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta mies saoo niin että en ole pitänyt kädestäsi eikä nainen joten minä pidän aloittajaa miehenä.
Samaa mieltä, nainen ei kirjoita aloituksen tavalla. Mies on.
- Anonyymi
Minä olen aloittaja ja olen nainen. ☺️😁
Ei tuo sun arvaus mennyt oikeaan.
- Anonyymi
Kommenteista huomaa tämän olevan trolliviesti. Poikkeavat niin paljon palstan nykyisestä ilmapiiristä.
- Anonyymi
Ei ole trolli. Saat ottaa aloituksen miten tahdot koska ei ole sulle.
- Anonyymi
Näetkö, että aurinko paistaa pilvien takaa. Jäät sulavat, kalliot murenevat... ja vielä sekin, sinä tiedät. Symbolista. Älä taistele vastaan, vaan anna periksi, otan syliin, luota siihen.
- Anonyymi
Kivaa tiistaipäivää sulle.
Toivottavasta aloittaja osaa luottaa suhun. - Anonyymi
Mielelläni pomppaisin hänen syliinsä.
- Anonyymi
En todellakaan ole unohtanut. Samalla tavalla minunkin mieleni on pitänyt mukana joka päivä.
- Anonyymi
Olen antanut olla koska olen ajatellut tunteiden olevan yksipuolisia mutta näin ei ehkä olekkaan.
T:aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen antanut olla koska olen ajatellut tunteiden olevan yksipuolisia mutta näin ei ehkä olekkaan.
T:aloittajaYli vuoden on tässä saanut olla muistin varassa.
- Anonyymi
Minulla näkemisestä ei ole niin kauan.
Hän on mielen päällä ollut pitemmän aikaa mutta näkemisestä ei ole niin kauan vaikka pitkältä ajalta sekin on alkanut tuntumaan.
T:aloittaja
- Anonyymi
Muserrun ikävästäni häneen.
Tätä on varmaan vaikea ymmärtää. - Anonyymi
Mun täytyy nyt kumminkin ajatella realisesti kun hänestä ä ei ole mitään kuulunut vaikka tietää tunteeni.
T:aloittaja- Anonyymi
Eli jatkat kirjoittelua palstalle kuten olet tähänkin asti tehnyt.
- Anonyymi
Miksi itse jatkat?
- Anonyymi
Milloin tartut käteeni et ole edes kädestä hipaissut.. 🙁
Sitten, kun kohdataan.
- Anonyymi
En ymmärrä miksi kiusaat mua?
Ei hän välitä minusta.
Älä vaivu epätoivoon. Ymmärrän kyllä hyvin. Tee jotain rentouttavaa! Laitat palstan kiinni. Mäkin laitan.
- Anonyymi
Olen minä tässä välillä muutakin tehnyt pus❤️ ja hyvää yötä.T:aloittaja
- Anonyymi
Oletko rakastellut hänen kanssaan? Rakastelu auttaa toisen ihmisen pysymään muistissa.
- Anonyymi
En, ei sovi tyyliini. Seurustelu aloitetaan muulla tavalla muut asiat merkkaa. Empä kyllä luule että hän olet koska hän ei kirjoita tuolla tavalla.
- Anonyymi
En ole unohtanut, mutta ohi menee nyt. Todellakin. Vanha kunnon lääkäri ja kisuliini saivat nyt pitkät ja voittoisat arvat. Muumimamma jäi vyörymään mäkiä pitkin 🤣🤣🤣
- Anonyymi
En ole unohtanut sua. Meillä on tosi vahva henkinen yhteys, nimittäin telepatia. Muu tulee kyllä perässä. Ollaan jo melkein maalissa.
- Anonyymi
Jos jotain oli, tästä eteenpäin se on hiljaisuus. En ole sinulle mitään, etkä sinä minulle.
- Anonyymi
Tuo ei ollut minulta.
En tiedä uskallanko kasvotusten koskaan kertoa ihastumisestani.
Anonyymi kirjoitti:
Tuo ei ollut minulta.
En tiedä uskallanko kasvotusten koskaan kertoa ihastumisestani.
T:aloittajaTiedän. Kyllä uskallat, kun mä teen aloitteen.
- Anonyymi
Niin ehkä. 🙂
Anonyymi kirjoitti:
Niin ehkä. 🙂
T:aloittajaJuu rohkeasti vaan.
- Anonyymi
Eihän sitä tiedä jos jutellaan tässä muutama sana joskus. Hiljaa edistyy. 👩❤️💋👨Et varmaan ole huomannut että sua joskus vilkuilen.
Anonyymi kirjoitti:
Eihän sitä tiedä jos jutellaan tässä muutama sana joskus. Hiljaa edistyy. 👩❤️💋👨Et varmaan ole huomannut että sua joskus vilkuilen.
T:aloittajaOlen huomannut kyllä, kun törmätään.
- Anonyymi
Hih hih🙂❤️
- Anonyymi
Onkohan tämä vain pelkkää mun kuvittelua että hänkin pitäisi minusta koska siitä en täysin varma voi olla.
- Anonyymi
Joko on nii että et ole kiinnostunut tai moraali esti vastaamasta siihen oikea tietää mitä tarkoitan. Saadaankohan koskaan kunnollista puhu yhteyttä toisiimme.
Ette saa. Olet aivan liian tylsä.
- Anonyymi
Sulla on rumat hiukset värjää ne.
- Anonyymi
No onhan ne vähän tylsät.
Jollekin voisin sanoa että yritetään puhua kun nähdään seuraavaksi kahdestaan.
- Anonyymi
Niin minäkin haluaisin puhua hänen kanssaan ääh miksi on niin hankalaa..
- Anonyymi
Sanooko vauva tai peräseutu mitään( kaksin)
- Anonyymi
En ymmärtänyt.
- Anonyymi
Et ole täällä et ole missään.
Näytit sen omalla käytökselläsi ettet halua minua elämääsi. Enkä tarkoita palsta kirjoittelua. Se on varmaa että täältä en sua ainakaan löydä.
Et halua minua elämääsi sellainen olo mulla on.
Menen nukkumaan en tiedä tuleeko meistä koskaan mitään ja haluatko edes että tulee.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756