Asuuko sinussa huijari? Vannotko rakkautta toiselle vaikka sydämesi salaisimmassa sopukassa asuu toinen jonka kanssa kuuluisit yhteen? Miksi vannoa mitään mikä ei ole totta.
Oletko huijari
20
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Vannoa rakkautta? Ihan ventovieras käsite.
- Anonyymi
Minä vannon kautta kiven ja kannon vaikka mö...rkö söisi!
Tulee tosiaan joku suomifilmin latokohtaus mieleen, E i tätä päivää.
- Anonyymi
Uskottelee on lähes sama pöljä. Itse en vanno muille säästän yhdelle sain tai en hänet
- Anonyymi
Myönnän syyllistyneeni edellä mainittuun käytökseen.
Pitää elää niin kuin opettaa eli rakastaminen on verbi, ei tunne.
Tunnen viiltävää tuskaa kun en saa haluamaani mutta opin ehkä ajan kanssa nauttimaan elämästä jonkun toisen kanssa. - Anonyymi
Opit elämään, opit rakastamaan. Teeskentelyä, ei sydämestä tulevaa tunnetta. Järjetön rakkaus on aitoa se nousee itsestään ja tahtomatta. Opettele siellä vaan teeskentelyä. Vai oletko siinä jo mestari. Hävisitkö rakkauden epäaitouteen ja niskurointiin? Onnea sun kumppanille teeskennellyistäbtunteista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myönnän syyllistyneeni edellä mainittuun käytökseen.
Pitää elää niin kuin opettaa eli rakastaminen on verbi, ei tunne.
Tunnen viiltävää tuskaa kun en saa haluamaani mutta opin ehkä ajan kanssa nauttimaan elämästä jonkun toisen kanssa.Opit elämään ajan kanssa, mutta se on hieman onnetonta elämää. Elämää kuitenkin. Harmi ettet saanut onneasi. Oliko este oikea vai moka?
- Anonyymi
Outo ajatus.
- Anonyymi
Nokialta tämä ajatus:
Kuulostaa teiniltä. Joo ymmärrän että joku teini tahtoo seurustella kulissisuhteissa, koska kaverit seurustelee, se on katu-uskottavuutta lisäävää ja saa jonkun äipän tai isukin huolehtiin itsestään henkisesti, fyysisesti ja ehkäpä taloudellisestikin koska ei ole jotenkin vielä omista vanhemmistaan täysin irrottautunut ja kaipaa jotain korvikkeita.
mutta vaikeaa on uskoa että kukaan kokenut kypsä vanhempi ihminen jaksais leikkiä suhdetta kaverin kanssa joka ei paneta eikä saa aikaan lämpimiä tunteita. Kuka haluaa tehdä itselleen asioita jotka aiheuttaa itselleen ahdistusta ja pahaa oloa?
Kypsä aikuinen ihminen tuskin haluaa. Usein tällai hiukka vanhempana se useimmiten keikahtaa niin päin että oppii niin itsenäiseksi ja selviytyyn yksin että alkaa tykkään elämästään vapaana oman elämän itsevaltiaana ettei siitä mielellään luovu minkään turhan takia jolla ei pitkää tulevaisuutta ole. Tarkoittaa että useat vanhemmat aikuiset eivät lähde kulissipelleilyyn kun ei tarvitse sellaista valhetta mihinkään. Oma elämä ja itsestäja asioista huolehtiminen sujuu ilman niitä äippiä ja isejä - Anonyymi
Omasta mielestäni en ole huijari. Olen suhteessa sen kanssa, joka panettaa ja saa aikaan lämpimiä tunteita. Ei ole mikään äidin tai isän korvike.
Sinä olet aikuinen, kun hyväksyt minun tilanteeni mutta menet eteenpäin. Arvostan.- Anonyymi
Tunnuit ottavan lujasti tuon näkemykseni että joku aikuinen tarvii äitiä ja isää huolehtiin itsestään.
Minusta se on tosi juttu ja jos palstoilla roikkuu itkemässä jonkun pohjanmaan penan perään jolla iso jortikka housuissa ja seitsemän bemaria, niin joku ongelma on jossain kohti
Minä en ikinä parisuhteessa kävisi tällaisella palstalla itkemässä kenenkään vieraan miehen perään. Jos tänne päätyisin ikävöimään niin todennäköisesti se olisi oman silloisen seurustelukumppanin ikävöintiä.m
Suhteissa kun voi mennä helvetin huonosti ja kumppani voi jättää hyvin yksin ja suhteessa voi tuntea äärimmäistä yksinäisyyttä. Olen joskus ollut avoliitossa tosi nuorena tyttönä ja ikävöin monet yöt avomiestäni joka hiihti baareissa, Minä valvoin kelloa katsellen ja miettien että ei kai vaan ole ajanut kolaria kun usein oli kuskina. Se ei soitellut, ei laittanut viestiä . lupaili tulla kotiin tiettyyn aikaan. ei tullut, ei tullut moneen tuntiin. Ei ilmoittanut edes että menee pidempään... se oli aikaa jolloin jos olisin palstasta tiennyt olisin saattanut tällaiselle palstalle tulla kaipaamaan 22-vuotiasta avokkiani joka hiihtää baareissa eikä muista et sillä on kihlattu ja avovaimo..
Sun täällä oloa ihmettelen. Hiihdät palstoilla vakuuttelemassa uskollisuutta. Miksi?
- Anonyymi
Olet oikeassa. Mitä minä täällä teen? Yritän kai kontrolloida elämääsi vaikka ilmiselvästi voit hyvin.
Minä poistun ja me molemmat jatkamme elämäämme. Elämällä on taipumus täyttyä ja nyt se täyttyy ihan oikeilla asioilla. Hei, hei😁- Anonyymi
Nokian kaupungista tämä.
Siis vastaatko edelleen minulle?
Miksi ihmeessä?
Minkä ikäinen oikein olet? Joku teinikö? - Anonyymi
En siis ole aloittaja mutta kommentissa vastaat kysymykseeni mitä täällä teet joten oletin että teet jotain vastausta minulle.
Outoa. Tosi hämärää käytöstä.
- Anonyymi
Ei ne aina vanno mitään kenellekään. Eikä elämä oo aina niin mustavalkosta.
https://www.hs.fi/elama/art-2000006122032.html- Anonyymi
Nokialta tämä:
Tuossa just sitä mitä tarkoitan 18-27-vuotiaat on teinejä jotka ei vielä itsenäistyneet vanhemmista, jotka ei omaa elämänkokemusta, ei ehkä jaksa odottaa rakastumisen tunnetta vaan kaveripaineen ja huoltajan kaipuussa ottaa jonkun ”kaverin” suhteeseen. Sellaisen ihan kivan ja sitten vanhempana kadutaan.
Just sitä teiniä menoa.
Teineillä on niin kiire saada kaveripaineen alla kaikki mitä muillakin jotta kuuluu jengiin ja saa hyväksyntää.
Kuuluu tähän nuorisokultttuuriin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nokialta tämä:
Tuossa just sitä mitä tarkoitan 18-27-vuotiaat on teinejä jotka ei vielä itsenäistyneet vanhemmista, jotka ei omaa elämänkokemusta, ei ehkä jaksa odottaa rakastumisen tunnetta vaan kaveripaineen ja huoltajan kaipuussa ottaa jonkun ”kaverin” suhteeseen. Sellaisen ihan kivan ja sitten vanhempana kadutaan.
Just sitä teiniä menoa.
Teineillä on niin kiire saada kaveripaineen alla kaikki mitä muillakin jotta kuuluu jengiin ja saa hyväksyntää.
Kuuluu tähän nuorisokultttuuriin.Tuossa taitaa lähinnä olla kyse itsetunnosta kuin kaveripaineesta, että ottaa ensimmäisen jolle kelpaa. Myöhemmin huomaa, ehkä itsekin muuttuneena, ettei tämä ollutkaan niin hyvä juttu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa taitaa lähinnä olla kyse itsetunnosta kuin kaveripaineesta, että ottaa ensimmäisen jolle kelpaa. Myöhemmin huomaa, ehkä itsekin muuttuneena, ettei tämä ollutkaan niin hyvä juttu.
Sekin usein kuuluu nuoruuteen ja identiteetin sekä minäkuvan kehityksen vaiheisiin. Nuoruuden itsensä ja oman paikkansa haku ei pysähdy kuin seinään 18 vuotta täyttäessä vaan siitä se vasta alkaa
- Anonyymi
Rakkaus avioliitto on parasta elämässä, aito onni yksi iso rakkaus
- Anonyymi
Kuinkakohan moni suhteessa edes sanoo toiselle rakastavansa. Sellainen ei kuulu suomalaisten tapoihin. Ehkä se rakkaus näkyy enempi tekoina, kuin sanoina. Jos kokoajan suhteessa toimii itsekkäästi, eikä ota toista huomioon, niin se tuskin on rakkautta.
- Anonyymi
Varmaan monikin tunteistaan kertoo puolisolle, mutta ne ei ole julkisia asioita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p575775Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "772983Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella222238No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol401985- 191848
Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621833Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61569Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy83118281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome191181Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah751026