Tulin vain toivottamaan

Anonyymi

No et sää voi oikeesti ihan yksistään mua syyttää. Oli siinä sunkin käyttöksellä oma osuutensa

Jokainen tietenkin itse vastaa itsestään ja kantaa oman vastuunsa. Mutta ihan selkeästi tässä nyt oli mukana sinunkin osuutesi siinä, että repsahdin.

Kivaa päivän jatkoa. Hyvillä mielin eteenpäin. Kaikki on hyvin.

39

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Menee jonnekin voivotuksen piikkiin.

• Anonyymi

Mita tama viesti tarkoitta?

• Anonyymi

Hän antoi numeronsa mulle ja nimensä. Käyttäytyi muutoinkin kuin olisi kiinnostunut antaen vastakaikua. Mä sit menin repsahtamaan häneen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän antoi numeronsa mulle ja nimensä. Käyttäytyi muutoinkin kuin olisi kiinnostunut antaen vastakaikua. Mä sit menin repsahtamaan häneen.

Tämä oli aloittajalta.

• Anonyymi

Koita oppia tuntemaan ne omat heikkoutesi, niin voit kasvaa ihmisenä vahvemmaksi, etkä repsaha. Eikä sun tarvitse tulla tänne mätkättämään anonyymina ja syyllistää muita omasta käytöksestäsi.

• Anonyymi

Joskus ihmetyttää tää ainainen ilkeys.

• Anonyymi

Kasvamista ihmisenä täällä voi toivotella monelle muullekin kuin aloittajalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joskus ihmetyttää tää ainainen ilkeys.

Ei tässä ole yhtään mitään ilkeyttä. Itsetuntemus itsensä kanssa kasvattaa ihmistä vahvemmaksi, niin ei repsahda jatkossa ja oppii rakastamaan itseään sekä välittämään myös itsestään terveemmällä tavalla ja kykenee johonkin itselleen terveempään jatkossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tässä ole yhtään mitään ilkeyttä. Itsetuntemus itsensä kanssa kasvattaa ihmistä vahvemmaksi, niin ei repsahda jatkossa ja oppii rakastamaan itseään sekä välittämään myös itsestään terveemmällä tavalla ja kykenee johonkin itselleen terveempään jatkossa.

Jaa ei vai ; eikä tarvitse tulla tänne mäkättämään .... minusta se oli ilkeää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa ei vai ; eikä tarvitse tulla tänne mäkättämään .... minusta se oli ilkeää.

Sä vain tahdot kiusata ihmisiä täällä ja puutut aivan asiallisiin kommentteihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä vain tahdot kiusata ihmisiä täällä ja puutut aivan asiallisiin kommentteihin.

Ja sää et näe metsää puilta, etkä osaa lukea rivienvälistä ymmärtääksesi mikä on minkäkin viestin todellinen sanoma.
        Aloittaja nimenomaan toteaa heitä olleen kaksi. Hän ei syyllistä vain toista. Molemmat ovat vastuussa. Hän on vain ihastua repsahtanut ja kokee tuon ihastumisensa olevan molempien syy, ei vain yksistään hönen oma syynsä.
        Se mitä tuo toinen osapuoli on tehnyt edistääkseen aloittajan "repsahtamista" ei käy ilmi aloituksesta.
        Tuskin mäkättänyt nyt kuitenkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä lähtien toiseen repsahtaminen on ollut epätervettä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sää et näe metsää puilta, etkä osaa lukea rivienvälistä ymmärtääksesi mikä on minkäkin viestin todellinen sanoma.
        Aloittaja nimenomaan toteaa heitä olleen kaksi. Hän ei syyllistä vain toista. Molemmat ovat vastuussa. Hän on vain ihastua repsahtanut ja kokee tuon ihastumisensa olevan molempien syy, ei vain yksistään hönen oma syynsä.
        Se mitä tuo toinen osapuoli on tehnyt edistääkseen aloittajan "repsahtamista" ei käy ilmi aloituksesta.
        Tuskin mäkättänyt nyt kuitenkaan.

Kukin ymmärtää tavallaan, ota se huomioon täällä, että mielipiteitä ja näkökulmia suhteesi laadusta on monia, kun tänne avaudut. Kaipaamaasi henkilöä et kuitenkaan täältä tavoita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä lähtien toiseen repsahtaminen on ollut epätervettä?

Sulla ei taida olla kokemusta epäterveellisistä suhteista? Nehän ne ihmistä kasvattaa ja itsetuntemusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukin ymmärtää tavallaan, ota se huomioon täällä, että mielipiteitä ja näkökulmia suhteesi laadusta on monia, kun tänne avaudut. Kaipaamaasi henkilöä et kuitenkaan täältä tavoita.

Suhteeni laadusta? En ole kirjoittanut mitään tuossa viestissäni suhteeni laadusta.Enkä ole siittä avautunut tänne.
        Tuo oli totta ettei kukaan tavoita kaivattuaan täältä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla ei taida olla kokemusta epäterveellisistä suhteista? Nehän ne ihmistä kasvattaa ja itsetuntemusta.

Kasvattaa joo, ketä vinoon ja ketä suoraan.

• Anonyymi

Mitäpä jos et väijyis naisia pitkin pihoja, instagramia ym ja kirjoittelis näitä monologeja, eka siis villi veikkaus ja toka viiden pisteen vihje hitaammillekkin untuvikoille

• Anonyymi

Syytät toista vaikka mokat oli kokonaan sun. Olet syyllinen ja kestä se

• Anonyymi

Mistäs sinä sen voit tietää kun et tunne koko ihmistä etkä tiedä mistään mitään.!!

• Anonyymi

Mene AA kerhoon. Sieltä saat asiantuntevaa tukea. He kertovat sinulle, että repsahtaminen ei ole muiden syytä. Se johtuu ihan sinusta itsestäsi.

• Anonyymi

Juopon seura voi vaikuttaa sen oman riippuvuuden kehittymiseen ratkaisevasti, jos on paljon vähemmän juova.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juopon seura voi vaikuttaa sen oman riippuvuuden kehittymiseen ratkaisevasti, jos on paljon vähemmän juova.

Ei vaikuta, jos ei ole taipumusta.

• Anonyymi

No olihan siinä. Meitä oli kaksi hämmentämässä soppaa. Ja taisin lirkutellakkin.

• Anonyymi

Kaksi meitä oli,
        lirkuttelut vain meni muihin osoitteisiin.
        En ole syytellyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaksi meitä oli,
        lirkuttelut vain meni muihin osoitteisiin.
        En ole syytellyt.

Ihan suoraan sinulle lirkuttelin pitkin matkaa. Se on vain minun tapani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan suoraan sinulle lirkuttelin pitkin matkaa. Se on vain minun tapani.

Sivusta tämä, no jo on kauhea tapa, siis lirkutella jollekin muiden kautta. Mietippä hetki oikeasti tekemisiäsi, ei kuulosta todellakaan kivalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta tämä, no jo on kauhea tapa, siis lirkutella jollekin muiden kautta. Mietippä hetki oikeasti tekemisiäsi, ei kuulosta todellakaan kivalta.

Lirkuttelu ei ole paha asia, se voi tietenkin joissain tapauksissa johtaa väärinymmärryksiin. Tuo on hyvö tiedostaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lirkuttelu ei ole paha asia, se voi tietenkin joissain tapauksissa johtaa väärinymmärryksiin. Tuo on hyvö tiedostaa.

Nimenomaan ja kun se vielä tehdään tuolla tapaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimenomaan ja kun se vielä tehdään tuolla tapaa.

Ehkä se on eritapa kuin sinun tapasi lirkutella. Tapansa kullakin.

• Anonyymi

Ihan niin, kun on kahdesta ihmisestä kyse niin silloin on myöskin kahden ihmisen käytös. Älä välitä änkyröistä, ne ottaa kaiken itelleen ja sitten ne hyökkää kun pelkää että viesti oli niille kaikille :)

• Anonyymi

Täällähän on pelkkää yksinpölinää ja jotain tekstuaalista tourettea tai jotain muuta kuraa päivästä toiseen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällähän on pelkkää yksinpölinää ja jotain tekstuaalista tourettea tai jotain muuta kuraa päivästä toiseen

Ja sitten on myös tuollaisia jotka ei kaihda mitään tuottaakseen toisille mahdollisimman pahan mielen, että saisivat kevennettyä sitä omaa pahaa oloaan.

• Anonyymi

Älä nyt helekatissa, joku piintyny kakkiainen saattaa jopa ruveta kirjoittelemaan ns toisten puolesta sitä myös rikolliseksi toiminnaksi kutsutaan. Mitä taas tulee johonkin pakkomielteisiin huuteluihin mitä täältä om luettavissa niin niihin ei syvyyttä juuri saa, jos ydinsanoma on esimerkiksi hei nainen mulla seisoo, hei nainen olet paskaa, hei nainen oletko elinkauppias ym

• Anonyymi

Tyypillinen narsisti syyttää pettämisestään toista. Heikko ihminen, joka tuo vain pahaa tähän maailmaan.

• Anonyymi

Missä mainittiin pettäminen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei missään mutta ilkeäkieron ihmisen pitää toimia noin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Edellisen kirjoittajan omassa päässä. Hänen oma tulkintansa jotka peilaavat omaa kokemuspohjaa ja elettyä elämää.

• Anonyymi

Olisit pysyny alihärmäläisessä tuvassa vaan turvassa niiltä festareilta.

• Anonyymi

No, en mä kyllä ollut syypää sun repsahtamiseen muiden sänkyyn. Repsahtaa voin sitten kun yhessä ollaan ja naimisiin ollaan menossa. Lompakkoos voit repsauttaa jo tätä aiemmin, kunhan et enempää rupsahda. Kaljamaha äijällä on jotain niin kamalaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      124
      5231
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      30
      3718
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2470
    4. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1594
    5. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      33
      1593
    6. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1588
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1570
    8. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      23
      1491
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      29
      1323
    10. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1322
    Aihe