No et sää voi oikeesti ihan yksistään mua syyttää. Oli siinä sunkin käyttöksellä oma osuutensa
Jokainen tietenkin itse vastaa itsestään ja kantaa oman vastuunsa. Mutta ihan selkeästi tässä nyt oli mukana sinunkin osuutesi siinä, että repsahdin.
Kivaa päivän jatkoa. Hyvillä mielin eteenpäin. Kaikki on hyvin.
Tulin vain toivottamaan
39
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Menee jonnekin voivotuksen piikkiin.
- Anonyymi
Mita tama viesti tarkoitta?
- Anonyymi
Hän antoi numeronsa mulle ja nimensä. Käyttäytyi muutoinkin kuin olisi kiinnostunut antaen vastakaikua. Mä sit menin repsahtamaan häneen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän antoi numeronsa mulle ja nimensä. Käyttäytyi muutoinkin kuin olisi kiinnostunut antaen vastakaikua. Mä sit menin repsahtamaan häneen.
Tämä oli aloittajalta.
- Anonyymi
Koita oppia tuntemaan ne omat heikkoutesi, niin voit kasvaa ihmisenä vahvemmaksi, etkä repsaha. Eikä sun tarvitse tulla tänne mätkättämään anonyymina ja syyllistää muita omasta käytöksestäsi.
- Anonyymi
Joskus ihmetyttää tää ainainen ilkeys.
- Anonyymi
Kasvamista ihmisenä täällä voi toivotella monelle muullekin kuin aloittajalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus ihmetyttää tää ainainen ilkeys.
Ei tässä ole yhtään mitään ilkeyttä. Itsetuntemus itsensä kanssa kasvattaa ihmistä vahvemmaksi, niin ei repsahda jatkossa ja oppii rakastamaan itseään sekä välittämään myös itsestään terveemmällä tavalla ja kykenee johonkin itselleen terveempään jatkossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tässä ole yhtään mitään ilkeyttä. Itsetuntemus itsensä kanssa kasvattaa ihmistä vahvemmaksi, niin ei repsahda jatkossa ja oppii rakastamaan itseään sekä välittämään myös itsestään terveemmällä tavalla ja kykenee johonkin itselleen terveempään jatkossa.
Jaa ei vai ; eikä tarvitse tulla tänne mäkättämään .... minusta se oli ilkeää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa ei vai ; eikä tarvitse tulla tänne mäkättämään .... minusta se oli ilkeää.
Sä vain tahdot kiusata ihmisiä täällä ja puutut aivan asiallisiin kommentteihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä vain tahdot kiusata ihmisiä täällä ja puutut aivan asiallisiin kommentteihin.
Ja sää et näe metsää puilta, etkä osaa lukea rivienvälistä ymmärtääksesi mikä on minkäkin viestin todellinen sanoma.
Aloittaja nimenomaan toteaa heitä olleen kaksi. Hän ei syyllistä vain toista. Molemmat ovat vastuussa. Hän on vain ihastua repsahtanut ja kokee tuon ihastumisensa olevan molempien syy, ei vain yksistään hönen oma syynsä.
Se mitä tuo toinen osapuoli on tehnyt edistääkseen aloittajan "repsahtamista" ei käy ilmi aloituksesta.
Tuskin mäkättänyt nyt kuitenkaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä lähtien toiseen repsahtaminen on ollut epätervettä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sää et näe metsää puilta, etkä osaa lukea rivienvälistä ymmärtääksesi mikä on minkäkin viestin todellinen sanoma.
Aloittaja nimenomaan toteaa heitä olleen kaksi. Hän ei syyllistä vain toista. Molemmat ovat vastuussa. Hän on vain ihastua repsahtanut ja kokee tuon ihastumisensa olevan molempien syy, ei vain yksistään hönen oma syynsä.
Se mitä tuo toinen osapuoli on tehnyt edistääkseen aloittajan "repsahtamista" ei käy ilmi aloituksesta.
Tuskin mäkättänyt nyt kuitenkaan.Kukin ymmärtää tavallaan, ota se huomioon täällä, että mielipiteitä ja näkökulmia suhteesi laadusta on monia, kun tänne avaudut. Kaipaamaasi henkilöä et kuitenkaan täältä tavoita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä lähtien toiseen repsahtaminen on ollut epätervettä?
Sulla ei taida olla kokemusta epäterveellisistä suhteista? Nehän ne ihmistä kasvattaa ja itsetuntemusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukin ymmärtää tavallaan, ota se huomioon täällä, että mielipiteitä ja näkökulmia suhteesi laadusta on monia, kun tänne avaudut. Kaipaamaasi henkilöä et kuitenkaan täältä tavoita.
Suhteeni laadusta? En ole kirjoittanut mitään tuossa viestissäni suhteeni laadusta.Enkä ole siittä avautunut tänne.
Tuo oli totta ettei kukaan tavoita kaivattuaan täältä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla ei taida olla kokemusta epäterveellisistä suhteista? Nehän ne ihmistä kasvattaa ja itsetuntemusta.
Kasvattaa joo, ketä vinoon ja ketä suoraan.
- Anonyymi
Mitäpä jos et väijyis naisia pitkin pihoja, instagramia ym ja kirjoittelis näitä monologeja, eka siis villi veikkaus ja toka viiden pisteen vihje hitaammillekkin untuvikoille
- Anonyymi
Syytät toista vaikka mokat oli kokonaan sun. Olet syyllinen ja kestä se
- Anonyymi
Mistäs sinä sen voit tietää kun et tunne koko ihmistä etkä tiedä mistään mitään.!!
- Anonyymi
Mene AA kerhoon. Sieltä saat asiantuntevaa tukea. He kertovat sinulle, että repsahtaminen ei ole muiden syytä. Se johtuu ihan sinusta itsestäsi.
- Anonyymi
Juopon seura voi vaikuttaa sen oman riippuvuuden kehittymiseen ratkaisevasti, jos on paljon vähemmän juova.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juopon seura voi vaikuttaa sen oman riippuvuuden kehittymiseen ratkaisevasti, jos on paljon vähemmän juova.
Ei vaikuta, jos ei ole taipumusta.
- Anonyymi
No olihan siinä. Meitä oli kaksi hämmentämässä soppaa. Ja taisin lirkutellakkin.
- Anonyymi
Kaksi meitä oli,
lirkuttelut vain meni muihin osoitteisiin.
En ole syytellyt. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaksi meitä oli,
lirkuttelut vain meni muihin osoitteisiin.
En ole syytellyt.Ihan suoraan sinulle lirkuttelin pitkin matkaa. Se on vain minun tapani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan suoraan sinulle lirkuttelin pitkin matkaa. Se on vain minun tapani.
Sivusta tämä, no jo on kauhea tapa, siis lirkutella jollekin muiden kautta. Mietippä hetki oikeasti tekemisiäsi, ei kuulosta todellakaan kivalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta tämä, no jo on kauhea tapa, siis lirkutella jollekin muiden kautta. Mietippä hetki oikeasti tekemisiäsi, ei kuulosta todellakaan kivalta.
Lirkuttelu ei ole paha asia, se voi tietenkin joissain tapauksissa johtaa väärinymmärryksiin. Tuo on hyvö tiedostaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lirkuttelu ei ole paha asia, se voi tietenkin joissain tapauksissa johtaa väärinymmärryksiin. Tuo on hyvö tiedostaa.
Nimenomaan ja kun se vielä tehdään tuolla tapaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan ja kun se vielä tehdään tuolla tapaa.
Ehkä se on eritapa kuin sinun tapasi lirkutella. Tapansa kullakin.
- Anonyymi
Ihan niin, kun on kahdesta ihmisestä kyse niin silloin on myöskin kahden ihmisen käytös. Älä välitä änkyröistä, ne ottaa kaiken itelleen ja sitten ne hyökkää kun pelkää että viesti oli niille kaikille :)
- Anonyymi
Täällähän on pelkkää yksinpölinää ja jotain tekstuaalista tourettea tai jotain muuta kuraa päivästä toiseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällähän on pelkkää yksinpölinää ja jotain tekstuaalista tourettea tai jotain muuta kuraa päivästä toiseen
Ja sitten on myös tuollaisia jotka ei kaihda mitään tuottaakseen toisille mahdollisimman pahan mielen, että saisivat kevennettyä sitä omaa pahaa oloaan.
- Anonyymi
Älä nyt helekatissa, joku piintyny kakkiainen saattaa jopa ruveta kirjoittelemaan ns toisten puolesta sitä myös rikolliseksi toiminnaksi kutsutaan. Mitä taas tulee johonkin pakkomielteisiin huuteluihin mitä täältä om luettavissa niin niihin ei syvyyttä juuri saa, jos ydinsanoma on esimerkiksi hei nainen mulla seisoo, hei nainen olet paskaa, hei nainen oletko elinkauppias ym
- Anonyymi
Tyypillinen narsisti syyttää pettämisestään toista. Heikko ihminen, joka tuo vain pahaa tähän maailmaan.
- Anonyymi
Missä mainittiin pettäminen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei missään mutta ilkeäkieron ihmisen pitää toimia noin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edellisen kirjoittajan omassa päässä. Hänen oma tulkintansa jotka peilaavat omaa kokemuspohjaa ja elettyä elämää.
- Anonyymi
Olisit pysyny alihärmäläisessä tuvassa vaan turvassa niiltä festareilta.
- Anonyymi
No, en mä kyllä ollut syypää sun repsahtamiseen muiden sänkyyn. Repsahtaa voin sitten kun yhessä ollaan ja naimisiin ollaan menossa. Lompakkoos voit repsauttaa jo tätä aiemmin, kunhan et enempää rupsahda. Kaljamaha äijällä on jotain niin kamalaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1245231Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303718No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452470Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241594Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv331593- 501588
- 411570
- 231491
- 291323
- 141322