Mitähän sinulle mahtaa kuulua ???Toivottavasti sinulla on kaikki hyvin. Onni ja rakkaus olkoon läsnä elämässäsi :) Ps. Kuvissasi hehkut 😘Terveisiä kaukaisuudesta.
Upea JJ nainen
25
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tuskin on minulle, mutta vastaan kuitenkin. Tämä viesti piristi kummasti päivääni. J-nainen siis olen.
Elämässäni ei ole ollut paljoa iloa eikä rakkautta. Elämä on ollut aika pitkälle selviytymistä päivästä toiseen. Helppoa ei ole ollut. Ajatukset ovat olleet synkkiä ja itsetuhoisia. Tuntuu, että suurin osa minusta on luovuttanut. Menneisyyden taakka on liikaa. Kuitenkin tuntuu, että jossain syvällä kytee pieni toivon kipinä, joka jaksaa uskoa parempaan huomiseen. Kaipa minulla on vielä toivoa?
Vastaten kysymykseesi, voin ok olosuhteisiin nähden. Paremminkin toki voisi mennä.
Pari päivää sitten totuus iski vasten kasvoja. Pitkäaikainen kumppani (10) vuotta eloa yhdessä ja erilleen.. olen ollut kokoajan kolmas pyörä, hätävara. Kaipa olen aina sisimmässäni tiennyt. Kaipa pidin kiinni hänestä, jotta elämässäni olisi edes joku. Tiedän, helvetin säälittävää ja saan syyttää itseäni. Kun on elämässä vaikeaa ja rankat sairaudet varjostaa elämää, sitä tekee huonoja ja ”helppoja” päätöksiä toisensa perään.
Toivon, että kirvelevä totuus ravistaa minut takaisin todellisuuteen ja saan taas otteen elämästä, hyvästä sellaisesta.
Pieni toivon kipinä sisälläni kehottaa poistamaan elämästä ”myrkylliset” ihmiset. Aloittamaan uuden harrastuksen, etsimään vakauden elämään. Ja kun aika on oikea, antaa mahdollisuus rakkaudelle. Aidolle rakkaudelle.
Minulla on vain yksi kuva netissä, joka on mustavalkoinen. En näe hehkua siinä. Kaipa se on katsojan silmissä.
Yhteenvetona, elämä on koetellut rankemmalla kädellä. Olen pohjimmiltani selviytyjä. Jaksan kaiken synkkyyden keskellä vielä uskoa, että aurinko paistaa vielä minunkin risukasaan. Olenhan oman elämäni seppä.
Kaunis aloitus, kenelle ikinä se onkin. Toivottavasti aloittajalla menee hyvin? On onnea ja rakkautta matkassa. Hyvä elämä.- Anonyymi
Sitä saa mitä tilaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä saa mitä tilaa.
Kyllä on typerästi kirjoitettu! ”Sitä saa mitä tilaa”. Et tiedä hänen elämästä mitään kuin tuon, mitä hän kirjoitti. Hänellä on rohkeutta katsoa omaa elämäänsä ja tekemiään virheitä. Nousta maasta ylös uudelleen, kun toivoa on vähän. Hän on vahva ja rohkea ihminen!
Sinä, ”sitä saa mitä tilaa”, olet heikko ihminen, joka nauttii toisten tuomitsemisesta, pönkittääkseen omaa heikkoa itsetuntoa. Säälittävää! Sinulla ei ole vara tuomita toista, muista se! Et yhtään sen parempi ihminen! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on typerästi kirjoitettu! ”Sitä saa mitä tilaa”. Et tiedä hänen elämästä mitään kuin tuon, mitä hän kirjoitti. Hänellä on rohkeutta katsoa omaa elämäänsä ja tekemiään virheitä. Nousta maasta ylös uudelleen, kun toivoa on vähän. Hän on vahva ja rohkea ihminen!
Sinä, ”sitä saa mitä tilaa”, olet heikko ihminen, joka nauttii toisten tuomitsemisesta, pönkittääkseen omaa heikkoa itsetuntoa. Säälittävää! Sinulla ei ole vara tuomita toista, muista se! Et yhtään sen parempi ihminen!Karma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Karma.
Onko sinulla sitten ollut suhde kyseisen J-naisen kanssa? Kerran niin karmaa hehkutat...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä, ”sitä saa mitä tilaa”, olet heikko ihminen, joka nauttii toisten tuomitsemisesta, pönkittääkseen omaa heikkoa itsetuntoa. Säälittävää! Sinulla ei ole vara tuomita toista, muista se! Et yhtään sen parempi ihminen!On jännä miten ihminen heti tuomitaan jos tekee virheitä. Varsinkin jos on nainen! Kukaan täällä palstalla oleva kirjoittelija tai lukija oo synnitön. Jokainen tekee virheitä. Tärkeintä on oppia niistä. Stemppiä sinulle J-nainen! Älä luovuta.
- Anonyymi
Taas palsta hörhöt liikkeellä 🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
On sulla pokkaa kysyä, mitä mulle kuuluu? Pelkkää pahaa! Luuletko, että sun tekojen jälkeen mun elämä ois ollu helppoa!?! Pistit mun kuvat nettiin, levitit perättömiä huhuja, tuhosi mun elämän saatanan paska!!!
Toivottavasti kuolet!!!!!- Anonyymi
no en kyllä ole pistänyt kenenkään kuvia nettii enkä levitellyt mitään huhuja. Olet erehtynyt henkilöstä. T. Aloittaja
- Anonyymi
Varo mitä toiselle toivot niin....
- Anonyymi
Kerrotko jotain itsestäsi aloittaja? Olet ilmeisesti mies? Saanko nimesi viimeisen kirjaimen?
- Anonyymi
Olen mies. Ei tässä kirjaimia tarvita, oikea voi aavistaa ja sanotaanko nyt näin että ettemme tule enää tässä elämässä kohtaamaan eikä siihen uskoakseni ole mitään syytä enää. Hän oli vain "ohikulkija" elämässäni aikoinaan joka sai hetken toivon kipinän heräämään minussa mutta sekin hiipui hiljaa pois. Tahdoin vain toivoa hänelle kaikkea hyvää elämään kun yhteyttä ei ole eikä tule olemaan koska niin ei ole tarkoitettu ja hyvä niin jos ajattelee hänen kannaltaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen mies. Ei tässä kirjaimia tarvita, oikea voi aavistaa ja sanotaanko nyt näin että ettemme tule enää tässä elämässä kohtaamaan eikä siihen uskoakseni ole mitään syytä enää. Hän oli vain "ohikulkija" elämässäni aikoinaan joka sai hetken toivon kipinän heräämään minussa mutta sekin hiipui hiljaa pois. Tahdoin vain toivoa hänelle kaikkea hyvää elämään kun yhteyttä ei ole eikä tule olemaan koska niin ei ole tarkoitettu ja hyvä niin jos ajattelee hänen kannaltaan.
Selitätkö, miten niin hyvä hänen kannaltaan?
- Anonyymi
Se on hyvä hänen kannaltaan koska hänellä on vielä maailmalle annettavaa ja joku onnellinen saa osakseen hänen rakkauttaan sillä hän ansaitsee vain parasta ja se on jotain mitä en pystyisi ikinä tarjoamaan hänelle. Ei mennyt niinku strömsössä... ehkä niin oli tarkoitettu. Toivottavasti löydät vielä jonkun kaltaisesi jonka kanssa sinun on hyvä olla.
- Anonyymi
i on viimeinen kirjain etunimessäni
- Anonyymi
Koska tapasit hänet viimeksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
i on viimeinen kirjain etunimessäni
Et ole hän. Etunimesi viimeinen kirjain lausutaan iiksi mutta kirjoitetaan toisin. Älä luovuta. Muista jokainen ansaitsee aidon rakkauden. Älä tunne riittämättömyyttä. Hän varmasti rakastaa sinua juuri sellaisena kuin olet. Ehkäpä aika ei ollut silloin kypsä teille. Olette varmasti molemmat kasvaneet ihmisinä ja nykyhetkessä aika voi olla kypsä ja tulevaisuus auki. Älä luovuta vaan ole rohkea. Älä pakene rakkautta äläkä tunteita joita sinulla on. Onnea matkaan!
- Anonyymi
En tiedä kuka olet enkä ole varma siitä että, voisitko olla ulkomaan ystäväni.
Ystävänä sinua pidin kuitenkin, en voisi syyttää sinua mistään vaikka erehdyit!
Elän olen elossa, mutta en ole voinut hyvin aikoihin.
Taistelen tässä elämässä ja yritän pitää kiinni oikeuksistani täällä epäoikeudenmukaisessa julmassa maailmassa.
Jos kuvaa tarkoitat olen siinä ehkä loistanut, hyviä hetkiä oli ajoittain silloin ennen.
Mieleni / pääni ei voi uskoa että, he saivat ylivallan pyyhkien minut elämästä pois kuin yksinäisen lehden tuulessa!
Rakastan sinua aina. Vaaleat hiuksesi ja onnellinen hymy sinun silmässäsi.
Voi hyvin ja pidä rakkaastasi, unelma miehestäsi hyvää huolta.
Sovitte oikein hyvin yhteen.
PS: Nimeni ystäväni! - Anonyymi
Tarkentaisitko aloittaja puhutaanko nyt kuukausista vai vuosista?
- Anonyymi
Muutamia vuosia. Ei hän nainen näitä lue ja hyvä niin. Parempi että nää sanat hukkuu bittiavaruuteen. Et ole oikea henkilö joten turhaan utelet jos asia ei liity sinuun. T. Aloittaja
- Anonyymi
Taisin erehtyä henkilöstä. Aloituksessa osui moni asia, mutta viimeisimmän kommenttisi perusteella et voi olla kaipaamani mies. Hän on lämmin ja ystävällinen, sinä vaikutat negatiiviselta ja tylyltä. Ei jatkoon.
- Anonyymi
Mistäpäin tämä J nainen on? Kerro nyt jotain hänestä.
- Anonyymi
Näin unta että otin yhteyttä häneen mutta puhelimessa kysyin vaan että kenen numero tämä on. Ainakin kuulin hänen äänensä :) Se kuvastaa varmaankin sitä että vaikka kuinka haluisin olla hänen kanssaan niin se ei varmaan olisi mahdollista. Ehkä jossain määrin vieläkin on tunteita hänen suhteen ja jos jonkun rakkautta olen vailla niin hänen.
- Anonyymi
Miten niin mahdotonta? Ihminen itse tekee asioista mahdottomia. Taidat pelätä?
- Anonyymi
Kuinka niin ei olisi mahdollista? Ota yhteyttä häneen, niin asia selviää. Voihan olla että hän ajattelee samoin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770