Milloin kysyt minua rakastajaksesi?
Tiedän täysin varmaksi ettet ikinä noin ajattelisi saati kysyisi. Saahan sitä toivoa mahdottomia ja pyöritellä tuota asiaa haaveena ajatuksissa vaikka tiedän tuon olevan mahdotonta. En itsekään sinulta tuota ikinä kysyisi, enhän tuollaista voisi sulta nainen kysyä, johtuen monista syistä.
Milloin saan kysymyksen sinulta?
52
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Olen ajatellut erästä miestä usein, että saisin olla lähellä, suudella... Mmm :)
En tiedä, miten saisin tämän toteutumaan. Eikä edes olla paljoa tekemisissä, mutta ihastus on syntynyt monta kk sitten.- Anonyymi
Samankaltaisia ajatuksia naisesta, ap
- Anonyymi
Kerro joku vinkki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro joku vinkki.
Mistä? ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä? ap
En tarkoittanut sua...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tarkoittanut sua...
Silloin et tänne kirjoita. ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silloin et tänne kirjoita. ap
Taidanpa kirjoittaa 😂
- Anonyymi
Tahdon rakastajattaren.
t. nainen- Anonyymi
Sama täällä , minäkin ajattelen erästä . Sama kysymys että milloin , en tiedä milloin nähdään että voisin kysyä .
On aina miehellä niin kiire ei ole aikaa , pitää tyytyä vastaukseen .
Fiksuna naisena en kysele enempää .
Aloitus tulee aina mieheltä . Suhteen aloitus liima on avain sana tunteet . - Anonyymi
Samoin tahdon rakastajattaren, ap.
- Anonyymi
En ole sellaista ajatellut kenenkään kysyvän minulta. Ensisijainen tavoite on löytää samanhenkinen ystävä.
- Anonyymi
En halua rakastajaa. Miehellä pitää olla muitakin avuja jotta alkain pitkäaikaisen parisuhteen.
- Anonyymi
Harva onneksi siostuu tuollaiseen.
- Anonyymi
En aijo koskaan tuollaista kysyä vaikka rakastelu luonnollisesti on joskus hetkellisesti mielessä vilahtanut. Onko muunlaista toivetta hänen suhteensa vai onko tämä ainut?
- Anonyymi
Enemmän olen kiinnostunut muunlaisesta läheisyydestä.
- Anonyymi
On. Aikaa,kahdenkesken juttelua.Tuollaisessa yhteydessä, tuota voisin kysyä,ajan myötä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On. Aikaa,kahdenkesken juttelua.Tuollaisessa yhteydessä, tuota voisin kysyä,ajan myötä.
Tämä sulle muunlaista toivetta
- Anonyymi
Juu niin arvelinkin. 🙂❤️😋☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu niin arvelinkin. 🙂❤️😋☺️
Hyvin arvelit, ap
- Anonyymi
Tarkoittaako tämä että olisitte sitten joskus yhdessä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoittaako tämä että olisitte sitten joskus yhdessä?
Ei.
- Anonyymi
Vaikka houkutus on suuri kannattaa ajatella mitä sinulla olisi menetettävää jos kaikki tulisi ilmi. Voisi mennä avioliitto karille ja mistä sen tietää mitä kauheita taloudellisia seurauksia siitä sitten olisi sinulle muun riesan lisäksi. En halua sinulle sellaista kohtaloa oman onneni kustannuksella. Niin paljon sinusta välitän.
t. N54 - Anonyymi
Mä voisin kyl kysyä.
- Anonyymi
Kysy nyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysy nyt.
Tuutko rakastajakseni? ☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuutko rakastajakseni? ☺️
Tuohon vastaan sitten kun tiedän kenelle vastaan.
- Anonyymi
Arvaa kuka leikki: Oletko H?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvaa kuka leikki: Oletko H?
En ala leikkeihin, mutta en vastaa tuohon ellen tiedä kenelle vastaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ala leikkeihin, mutta en vastaa tuohon ellen tiedä kenelle vastaan.
No vastaa nyt aluksi vaikka S kirjaimelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No vastaa nyt aluksi vaikka S kirjaimelle.
En tiedä kenelle vastaan kun yhdenkään nimi ei ole S-kirjain, enkä haluaisi leikkiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä kenelle vastaan kun yhdenkään nimi ei ole S-kirjain, enkä haluaisi leikkiä.
Ei sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sitten.
En usko että nainen haluaisi että leikin hänen nimellään
- Anonyymi
En ole sivustoilla esiintyvien nimien perässä joten leikki sikseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole sivustoilla esiintyvien nimien perässä joten leikki sikseen.
Ihme tosikko 😐
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihme tosikko 😐
En sellainenkaan ole, mutta näihin kirjoitetaan näillä sivuilla esiintyvät samat nimet kaikkiin ketjuihin provoilumielessä
- Anonyymi
Mä olin kyllä ihan tosissani ja jos eräs nainen tässä olis, niin kyllä hän olis tajunnu noi kirjaimet.
Joten kirja kiinni ja uuteen tarinaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä olin kyllä ihan tosissani ja jos eräs nainen tässä olis, niin kyllä hän olis tajunnu noi kirjaimet.
Joten kirja kiinni ja uuteen tarinaan.Olen mies eikä miehet kiinnosta
- Anonyymi
Rakastaja ei kuulosta korvaan kovin kivalta olisiko hän hetken huvia vai pitemmällellekkö ajattelit?
- Anonyymi
Ajatus sinusta (minun hänestä), rakastajanani on kyllä käynyt tosiaan mielessäni. Muutamannii kerran. Tosin mitään sen enempää siitä ei tulisikaan. Se kyllä riittäisi minulle. Riittäisikö se hänelle, sitä en tiedä. Toivoisin niin. Mutta aloitteen teko - se onkin ihan toinen juttu. Kysyisin jos voisin, eli tulisi mahdollisuus olla luottamuksellisesti kahdenkesken. Työpaikan seinillä on korvat.
- Anonyymi
Minulle riittäisi. Ap. Meillä ei sama työpaikka, seinillä ei korvia.
- Anonyymi
Aloitteen yleensä odotetaan tulevan mieheltä. Vanhanaikaista, mutta pitää paikkaansa. Naisena pitää varoa lutkaksi leimaantumista. Joko teillä on ollut säätöä? Jos ei, niin tilanne vaatii varmaankin pitkällistä johdattelua haluamaasi suuntaan. Jos on jo ollut sähläämistä ja säätöä, suosittelen lämpimästi kysymään asiaa suoraan. Säästyy aikaa ja vaivaa molemmilta.
- Anonyymi
Rakastaja kuulostaa jotenkin romanttiselle. Sellainen vanhan ajan rakastaja, joka tuo ruusuja ja lahjoja ja kirjoittaa palavia rakkauskirjeitä?
Kyllähän mä yhelle miehelle voisin erikoisanomuksesta antaa rakastajan statuksen ja sijan elämästäni, mutta en pysyvästi. Kyllä mä vähän ajattelen pidemmällä tähtäimellä jotain arkisempaa kuten aviomiestä tämän rakastajan koeajan päätyttyä. - Anonyymi
En taida uskaltaa ihan noin suoraan kysyä. Haluaisin sinut rakastetukseni, toki siihen kuuluu myös rakastajana oleminen. Olisi mielenkiintoista nähdä ilmeesi jos näin kysyisin.
- Anonyymi
Itsekin muotoilisin lausetta erillaiseksi. Meinaatko, että tuo olisi niin iso yllätys? Ja kerroppa minkä takia yllätys olisi niin iso? Saat kehua itseäsi, mikäli hän oot
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsekin muotoilisin lausetta erillaiseksi. Meinaatko, että tuo olisi niin iso yllätys? Ja kerroppa minkä takia yllätys olisi niin iso? Saat kehua itseäsi, mikäli hän oot
Lausehan ei ole lukittu, vaan ssiamhan voi esittää monellalailla, ap:ltä nää kaksi siis
- Anonyymi
Spontaanista tilanteesta se parhaiten alkaa. Ilman sanojakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Spontaanista tilanteesta se parhaiten alkaa. Ilman sanojakin.
Kyllä. Silloin tilanteen oltava kahdenkeskinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Silloin tilanteen oltava kahdenkeskinen.
Ja silloin on tärkeintä järjestää semmoinen tilanne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja silloin on tärkeintä järjestää semmoinen tilanne.
Kyllä. Naisen helpompi järjestää tilanne.
- Anonyymi
En harrasta kolmantena pyöränä olemista. En myöskään halua rikkoa kenenkään parisuhdetta tai liittoa. Yleensä menetän mielenkiintoni mieheen heti, jos saan tietää hänen olevan varattu. Ei vaan kiinnosta enää.
- Anonyymi
Rakasta mua
Niin mä rakastan sua
Niinku Kanye Kanyee
Koko Helsinki
Salee sut haluaisi
Ja se saa mut vapisee.
Mua ällöttää ees aatella
Kuinka kattoon mun kultaa
Ne saa turpaan
Koska sä rakastat mua
Ja mä rakastan sua
Niin ku Kanye Kanyee
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse1084876Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143972Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2133886Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202275Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575801987Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801386- 1371364
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1711361En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5851269- 531145