Milloin saan kysymyksen sinulta?

Anonyymi

Milloin kysyt minua rakastajaksesi?
Tiedän täysin varmaksi ettet ikinä noin ajattelisi saati kysyisi. Saahan sitä toivoa mahdottomia ja pyöritellä tuota asiaa haaveena ajatuksissa vaikka tiedän tuon olevan mahdotonta. En itsekään sinulta tuota ikinä kysyisi, enhän tuollaista voisi sulta nainen kysyä, johtuen monista syistä.

52

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen ajatellut erästä miestä usein, että saisin olla lähellä, suudella... Mmm :)
      En tiedä, miten saisin tämän toteutumaan. Eikä edes olla paljoa tekemisissä, mutta ihastus on syntynyt monta kk sitten.

• Anonyymi

Samankaltaisia ajatuksia naisesta, ap

• Anonyymi

Kerro joku vinkki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro joku vinkki.

Mistä? ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä? ap

En tarkoittanut sua...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tarkoittanut sua...

Silloin et tänne kirjoita. ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Silloin et tänne kirjoita. ap

Taidanpa kirjoittaa 😂

• Anonyymi

Tahdon rakastajattaren.

t. nainen

• Anonyymi

Sama täällä , minäkin ajattelen erästä . Sama kysymys että milloin , en tiedä milloin nähdään että voisin kysyä .
        On aina miehellä niin kiire ei ole aikaa , pitää tyytyä vastaukseen .
        Fiksuna naisena en kysele enempää .
        Aloitus tulee aina mieheltä . Suhteen aloitus liima on avain sana tunteet .

• Anonyymi

Samoin tahdon rakastajattaren, ap.

• Anonyymi

En ole sellaista ajatellut kenenkään kysyvän minulta. Ensisijainen tavoite on löytää samanhenkinen ystävä.

• Anonyymi

En halua rakastajaa. Miehellä pitää olla muitakin avuja jotta alkain pitkäaikaisen parisuhteen.

• Anonyymi

Harva onneksi siostuu tuollaiseen.

• Anonyymi

En aijo koskaan tuollaista kysyä vaikka rakastelu luonnollisesti on joskus hetkellisesti mielessä vilahtanut. Onko muunlaista toivetta hänen suhteensa vai onko tämä ainut?

• Anonyymi

Enemmän olen kiinnostunut muunlaisesta läheisyydestä.

• Anonyymi

On. Aikaa,kahdenkesken juttelua.Tuollaisessa yhteydessä, tuota voisin kysyä,ajan myötä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On. Aikaa,kahdenkesken juttelua.Tuollaisessa yhteydessä, tuota voisin kysyä,ajan myötä.

Tämä sulle muunlaista toivetta

• Anonyymi

Juu niin arvelinkin. 🙂❤️😋☺️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu niin arvelinkin. 🙂❤️😋☺️

Hyvin arvelit, ap

• Anonyymi

Tarkoittaako tämä että olisitte sitten joskus yhdessä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoittaako tämä että olisitte sitten joskus yhdessä?

Ei.

• Anonyymi

Vaikka houkutus on suuri kannattaa ajatella mitä sinulla olisi menetettävää jos kaikki tulisi ilmi. Voisi mennä avioliitto karille ja mistä sen tietää mitä kauheita taloudellisia seurauksia siitä sitten olisi sinulle muun riesan lisäksi. En halua sinulle sellaista kohtaloa oman onneni kustannuksella. Niin paljon sinusta välitän.

t. N54

• Anonyymi

Mä voisin kyl kysyä.

• Anonyymi

Kysy nyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysy nyt.

Tuutko rakastajakseni? ☺️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuutko rakastajakseni? ☺️

Tuohon vastaan sitten kun tiedän kenelle vastaan.

• Anonyymi

Arvaa kuka leikki: Oletko H?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Arvaa kuka leikki: Oletko H?

En ala leikkeihin, mutta en vastaa tuohon ellen tiedä kenelle vastaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ala leikkeihin, mutta en vastaa tuohon ellen tiedä kenelle vastaan.

No vastaa nyt aluksi vaikka S kirjaimelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No vastaa nyt aluksi vaikka S kirjaimelle.

En tiedä kenelle vastaan kun yhdenkään nimi ei ole S-kirjain, enkä haluaisi leikkiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä kenelle vastaan kun yhdenkään nimi ei ole S-kirjain, enkä haluaisi leikkiä.

Ei sitten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sitten.

En usko että nainen haluaisi että leikin hänen nimellään

• Anonyymi

En ole sivustoilla esiintyvien nimien perässä joten leikki sikseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole sivustoilla esiintyvien nimien perässä joten leikki sikseen.

Ihme tosikko 😐

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihme tosikko 😐

En sellainenkaan ole, mutta näihin kirjoitetaan näillä sivuilla esiintyvät samat nimet kaikkiin ketjuihin provoilumielessä

• Anonyymi

Mä olin kyllä ihan tosissani ja jos eräs nainen tässä olis, niin kyllä hän olis tajunnu noi kirjaimet.
        Joten kirja kiinni ja uuteen tarinaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä olin kyllä ihan tosissani ja jos eräs nainen tässä olis, niin kyllä hän olis tajunnu noi kirjaimet.
        Joten kirja kiinni ja uuteen tarinaan.

Olen mies eikä miehet kiinnosta

• Anonyymi

Rakastaja ei kuulosta korvaan kovin kivalta olisiko hän hetken huvia vai pitemmällellekkö ajattelit?

• Anonyymi

Ajatus sinusta (minun hänestä), rakastajanani on kyllä käynyt tosiaan mielessäni. Muutamannii kerran. Tosin mitään sen enempää siitä ei tulisikaan. Se kyllä riittäisi minulle. Riittäisikö se hänelle, sitä en tiedä. Toivoisin niin. Mutta aloitteen teko - se onkin ihan toinen juttu. Kysyisin jos voisin, eli tulisi mahdollisuus olla luottamuksellisesti kahdenkesken. Työpaikan seinillä on korvat.

• Anonyymi

Minulle riittäisi. Ap. Meillä ei sama työpaikka, seinillä ei korvia.

• Anonyymi

Aloitteen yleensä odotetaan tulevan mieheltä. Vanhanaikaista, mutta pitää paikkaansa. Naisena pitää varoa lutkaksi leimaantumista. Joko teillä on ollut säätöä? Jos ei, niin tilanne vaatii varmaankin pitkällistä johdattelua haluamaasi suuntaan. Jos on jo ollut sähläämistä ja säätöä, suosittelen lämpimästi kysymään asiaa suoraan. Säästyy aikaa ja vaivaa molemmilta.

• Anonyymi

Rakastaja kuulostaa jotenkin romanttiselle. Sellainen vanhan ajan rakastaja, joka tuo ruusuja ja lahjoja ja kirjoittaa palavia rakkauskirjeitä?

Kyllähän mä yhelle miehelle voisin erikoisanomuksesta antaa rakastajan statuksen ja sijan elämästäni, mutta en pysyvästi. Kyllä mä vähän ajattelen pidemmällä tähtäimellä jotain arkisempaa kuten aviomiestä tämän rakastajan koeajan päätyttyä.

• Anonyymi

En taida uskaltaa ihan noin suoraan kysyä. Haluaisin sinut rakastetukseni, toki siihen kuuluu myös rakastajana oleminen. Olisi mielenkiintoista nähdä ilmeesi jos näin kysyisin.

• Anonyymi

Itsekin muotoilisin lausetta erillaiseksi. Meinaatko, että tuo olisi niin iso yllätys? Ja kerroppa minkä takia yllätys olisi niin iso? Saat kehua itseäsi, mikäli hän oot

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itsekin muotoilisin lausetta erillaiseksi. Meinaatko, että tuo olisi niin iso yllätys? Ja kerroppa minkä takia yllätys olisi niin iso? Saat kehua itseäsi, mikäli hän oot

Lausehan ei ole lukittu, vaan ssiamhan voi esittää monellalailla, ap:ltä nää kaksi siis

• Anonyymi

Spontaanista tilanteesta se parhaiten alkaa. Ilman sanojakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Spontaanista tilanteesta se parhaiten alkaa. Ilman sanojakin.

Kyllä. Silloin tilanteen oltava kahdenkeskinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä. Silloin tilanteen oltava kahdenkeskinen.

Ja silloin on tärkeintä järjestää semmoinen tilanne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja silloin on tärkeintä järjestää semmoinen tilanne.

Kyllä. Naisen helpompi järjestää tilanne.

• Anonyymi

En harrasta kolmantena pyöränä olemista. En myöskään halua rikkoa kenenkään parisuhdetta tai liittoa. Yleensä menetän mielenkiintoni mieheen heti, jos saan tietää hänen olevan varattu. Ei vaan kiinnosta enää.

• Anonyymi

Rakasta mua
      Niin mä rakastan sua
      Niinku Kanye Kanyee
      Koko Helsinki
      Salee sut haluaisi
      Ja se saa mut vapisee.

Mua ällöttää ees aatella
      Kuinka kattoon mun kultaa
      Ne saa turpaan
      Koska sä rakastat mua
      Ja mä rakastan sua
      Niin ku Kanye Kanyee

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      108
      4876
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      114
      3972
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      213
      3886
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      120
      2275
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      80
      1987
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1386
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      137
      1364
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      171
      1361
    9. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      585
      1269
    10. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1145
    Aihe