Onko kunnollisille miehille tärkeää ISOT rinnat ja mikä niissä kiihottaa. Eikö naisen älykkyys ja pienemmät rinnat kiihota.
Rinnat ja niiden koko
56
79
Vastaukset
Naisen rintojen koolla ei ole mitään merkitystä, kaiken kokoiset on yhtä kauniita. Kyllä mun mielestä on tärkeämpää se luonne ja se kuinka tulee juttuun toisen kanssa.
- Anonyymi
Älä puhu pask** Naisen tärkein apu on toista miellyttävät kasvot. Jos kasvot ei miellytä niin rinnat voi pelastaa paljon. Jos kumpikaan niistä ei miellytä niin nainen on turnoff ja nainen saa painua niin pitkälle kuin susiraja yltää.
Sinähän täs pask** puhut, voin vaikka veikata että noilla arvoilla, et pahemmin naista ole saanut, saatika koskaan edes seurustellut. Naisessa on paljon muutakin kuin ulkonäkö ja tissit, sen kun opit tietämään, niin etköhän sinäkin joku päivä jonkun mukavan naisen löydä.
- Anonyymi
mika19831 kirjoitti:
Sinähän täs pask** puhut, voin vaikka veikata että noilla arvoilla, et pahemmin naista ole saanut, saatika koskaan edes seurustellut. Naisessa on paljon muutakin kuin ulkonäkö ja tissit, sen kun opit tietämään, niin etköhän sinäkin joku päivä jonkun mukavan naisen löydä.
Haha.. sä nyt et ole koskaan edes saanut naista vaan sä oot joutunut tyytymään sun omaan käteen. :D
Anonyymi kirjoitti:
Älä puhu pask** Naisen tärkein apu on toista miellyttävät kasvot. Jos kasvot ei miellytä niin rinnat voi pelastaa paljon. Jos kumpikaan niistä ei miellytä niin nainen on turnoff ja nainen saa painua niin pitkälle kuin susiraja yltää.
No näinkin, mutta kun se älykkyyskin (ja sen puute) näkyy kasvoista.
Sekin on taas eri asia mitkä kasvot ketäkin miellyttää.
Mutta mullekaan ei rintojen koko ole mikään kriteeri, vaan kaikenkokoiset ja muotoiset ovat seksikkäät.
- Anonyymi
Kiitos Mika. Pelastit päiväni✌️
- Anonyymi
Voi rassukka kun et aivoja omista s
- Anonyymi
Olen pienirintainen ja ylpeä siitä. Myyjä ehdotti rintsikkaostoksilla, että koitan seuraavaa kuppikokoa. Se sopikin tosi hyvin ja rinnat näyttää suuremmilta nyt. Lisään toisista liiveistä täytettä ja kokoa tulee. Kävi sillai, että olen itse isommalta näyttävistä rinnoistani kiihottunut.
- Anonyymi
Mun mielipide: mitä pienemmät, sen sievemmät! Nam!
- Anonyymi
Ne on omaankin silmään kauniit. Joskus nännit sojottaa ylöspäin, niin pienet rintani on tosi söpön näköiset. Pitää itsekin hyväillä sojottavia nännejä.
Anonyymi kirjoitti:
Ne on omaankin silmään kauniit. Joskus nännit sojottaa ylöspäin, niin pienet rintani on tosi söpön näköiset. Pitää itsekin hyväillä sojottavia nännejä.
Olisi kiva kokeilla ja nähdä
- Anonyymi
Tänään aiemmin ne sojotti suloisesti. Sori, missasit😉
Anonyymi kirjoitti:
Tänään aiemmin ne sojotti suloisesti. Sori, missasit😉
Koska näen ne oikeesti?
- Anonyymi
Vieläkö löytäisi naisen joka nauttii kun mies hyväilee ja suutelee kauniita rintoja. Koolla ei väliä vaan nautinnolla!!! Boobs
- Anonyymi
Rinnat on ennen kuukautisia turvonneet ja kivuliaat. Niiden hyväily ja suutelu auttaisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rinnat on ennen kuukautisia turvonneet ja kivuliaat. Niiden hyväily ja suutelu auttaisi.
Haluaisin sudeella /hyväillä niitä, saanko yhteistietosi?
- Anonyymi
Lueskelin töiden lomassa teidän urosten kirjoituksia😗 naisena itse tykkään kun ratsastan miehen päällä ja mies samalla hyväilee sekä imeksii rintojani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lueskelin töiden lomassa teidän urosten kirjoituksia😗 naisena itse tykkään kun ratsastan miehen päällä ja mies samalla hyväilee sekä imeksii rintojani.
Saisit ratsastaa minua, imen rinnat ja muuta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saisit ratsastaa minua, imen rinnat ja muuta
Ihana kuulla😋 oletko mistä kaukaa?
- Anonyymi
Olen Itä-Uudeltamaalta, haluan tutustua :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen Itä-Uudeltamaalta, haluan tutustua :)
Vapaa vai varattu?
- Anonyymi
Löytyykö neitoa varsinais-suomi/Satakunnan alueelta? Mökilläni voisit ulkoiluttaa rintojasi! Boobs
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vapaa vai varattu?
Varattu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varattu
Ihana niin myös😋
Anonyymi kirjoitti:
olisi mukava hoidella niitä!!
- Anonyymi
Siistimies kirjoitti:
olisi mukava hoidella niitä!!
Arvaa tykkäisinkö..
Anonyymi kirjoitti:
Arvaa tykkäisinkö..
Kyllä tykkäisit... Arvatenkin... laita postia jos haluat..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvaa tykkäisinkö..
Voinko kysyä? Mikä on kuppi kokosi ja pituutesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voinko kysyä? Mikä on kuppi kokosi ja pituutesi.
Hui! Voit toki..kuppi on B ja pituus 156 olen vaalea.. mitä muuta halut tietää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
paljonko sä painat ja paljonko sä saat palkkaa kuukaudessa netto?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihana niin myös😋
Ei ole sitten sukupuolitauteja, asutko kaukaa Itä-uudestamaasta, että saamme :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole sitten sukupuolitauteja, asutko kaukaa Itä-uudestamaasta, että saamme :)
Ollaan molemmat terveitä niin uppos ilman kumia :)
Anonyymi kirjoitti:
Keskustellaanko sähköpostitse
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
paljonko sä painat ja paljonko sä saat palkkaa kuukaudessa netto?
Painoni 60 kg ja palkalla pärjään hyvin😋
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihana niin myös😋
Moi! voiko saada kontaktia , olen se joka on varattu?
- Anonyymi
Pienet rinnat paremmat 53v mies
- Anonyymi
Tykkäätkö että pienet rinnat ja muhkea takapuoli ja reidet? Yläosan vaatekoko 36 ja alaosan 44. Juostessa reidet on painavat. Ei voi pitää pientä tai lyhyttä hametta.
Anonyymi kirjoitti:
Tykkäätkö että pienet rinnat ja muhkea takapuoli ja reidet? Yläosan vaatekoko 36 ja alaosan 44. Juostessa reidet on painavat. Ei voi pitää pientä tai lyhyttä hametta.
Tykkäisin. Kiihoiittaa kovin
Joku tykkää pienistä,,ok,, mutta minä tykkään nista oman eukon todella isoista hinkeistä E cup.. kiva niiden väliin o n painaa.No ei ne enään teinitissit oo
- Anonyymi
Kaikki rinnat ihania ja jos nainen tykkää kun niitä hyväilee..m50 ep06
- Anonyymi
Ei ole väliä onko isot vai pienet kunhan ovat saman kokoiset..
Ei vaan, ei ole väliä. Hoikka vartalo ja muodokas takamus tärkeämpi (pääkopan sisällön jälkeen tietty)😉 - Anonyymi
Hyviä ajatuksia ja mieltymyksiä.
- Anonyymi
Todellisuudessa ei kukaan nainen halua että pelkät rinnat ovat rakkaudenn kohteena. Haluisin antaa enemmän. Boobs
- Anonyymi
Rinnoissa kokoa tärkeämpi on se, kun nainen nauttii niiden koskettelusta. Mieluummin koskettelee älykästä. Sopusuhtaisuudella on merkitystä. Hoikalla naisella pienet rinnat ovat upeat.
- Anonyymi
Naisen pienet rinnat hyväitävät imettävät ihanat 53v mies
- Anonyymi
Minäkin tykkäisin kun mies hyväilisi ja imisi rintojani useammin.
Oma mies turhan harvoin...- Anonyymi
Jatkan vielä että rintani on kokoa d, voisiko jotain miestä kiinnostaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä päin neidin kauniit rinnat sijaitsevat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ! imisin/hyväilisin niitä, voisin myös alapääsi huomioida jos nauttisit :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä päin neidin kauniit rinnat sijaitsevat?
Savon suunnassa sijaitsee, tosin välillä liikkuu muuallakin :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ! imisin/hyväilisin niitä, voisin myös alapääsi huomioida jos nauttisit :)
No sehän kiva :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sehän kiva :)
Olen terve ei sukup.taut. voisi kokeilla hedelmöidä munasolusi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen terve ei sukup.taut. voisi kokeilla hedelmöidä munasolusi!
Vai sellaista kokeilua...
Oletkos mistäpäin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai sellaista kokeilua...
Oletkos mistäpäin?Olen itä-uudeltamaalta , Kouvolasta etelään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen itä-uudeltamaalta , Kouvolasta etelään
Turhan kaukaa...
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367499Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631664512Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen573522Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5113298Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972174Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361823Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251820- 911593
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791515Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151456