Päivällä huokaisin helpotuksesta

Anonyymi

Ajattelin että alan unohtaa sinut vähitellen. Nyt illalla hiipii mieleeni muistikuvia, kasvosi, hymysi, äänesi, katseesi, ihosi, kaulasi, kätesi, ryhtisi kun terästäydyt, pakarasi (😁), etuhampaasi, etumuksesi (jäin kiinni kun katsoin 😏), eri ilmeesi, askeleesi, naurusi, keskustelut, ujoutesi ja velmuilusi, tuoksusi, kalsarisi (niin olen nähnyt niistäkin vilauksen😂), vaatteesi, tyylisi liikkua. Se kaikki ihana mikä sinussa on. Taidankin tallettaa sen vielä sydämeeni.

34

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minustako puhut?

• Anonyymi

Oliko tutut tuntomerkit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko tutut tuntomerkit?

No kalsarit herätti mielenkiinnon 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kalsarit herätti mielenkiinnon 🤔

Näytteletkö niitä kovinkin yleisesti? Tämä mies raukka ei taida tietää minun nähneen hänen kalsarinsa pariinkin otteeseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näytteletkö niitä kovinkin yleisesti? Tämä mies raukka ei taida tietää minun nähneen hänen kalsarinsa pariinkin otteeseen.

No mä ainakin tiedän, että kuka tahansa voi nähdä ne ainakin kenkiä laittaessa(Toivon, että ne on siinä edessä)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mä ainakin tiedän, että kuka tahansa voi nähdä ne ainakin kenkiä laittaessa(Toivon, että ne on siinä edessä)

Voin lohduttaa kaikkia että ei ole näkynyt kenkiä pukiessa. Miehet voivat rauhallisin mielin pukea kenkiään jatkossakin.

• Anonyymi

Miten muka näit kalsurit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten muka näit kalsurit?

Ihan yleisellä paikalla.

• Anonyymi

Menikö tämä miehelle? Heitä kirjain kenelle.

• Anonyymi

Joo ja se yksi blondi prkl läpsäisi ohimennessään muka vahingossa mun pakaraa. Tökeröt akat 😜

• Anonyymi

Mun tabletinhalkaisijassa on kans terä hieman vinossa.

• Anonyymi

Miehelle joo. Harvemmin naisilla näkee päällä kalsareita. En myöskään välitä katsoa naisten etumusta. Miehen sukunimen saa muodostettua minun sukunimestäni😂 siinä pohdittavaa. Paljon virhemahdollisuuksia.

• Anonyymi

Jos on mummokalsarit, eli
        "pumpkin pants". Tuo sukunimi juttu, on kyllä paha.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos on mummokalsarit, eli
        "pumpkin pants". Tuo sukunimi juttu, on kyllä paha.

Noista mummokalsareista en tiedä mitään 😂 sukunimijuttu on tosiaan paha. Hän tunnistaisi jos täällä olisi, mutta oletan ettei ole

• Anonyymi

Eiköhän nuo leggingsit tai urheilutrikoohousut ole ihan selviä nykyajan kalsareita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän nuo leggingsit tai urheilutrikoohousut ole ihan selviä nykyajan kalsareita.

Legginssejä käytän vain lenkillä jos pakkasta. Urheilutrikoita vain kuntosalilla tai lenkillä. Ei tulisi mieleenkään pitää niitä muualla. Aikuisten potkuhousuja😖

• Anonyymi

((😁)) = ?

• Anonyymi

Se on varmaan Paavo pesusieni

• Anonyymi

Jaahas silläkö sä hierot suihkus ittees?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on varmaan Paavo pesusieni

Mikä mun sukunimi sit olis🙄

• Anonyymi

Ihan perus pesusieni

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä mun sukunimi sit olis🙄

Pesusieni

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pesusieni

Ikävää et syntyny Muikkuseks, Nuuska Muikkuiseks.

• Anonyymi

Mitä ihmettä? Ai sitäkö sinä katsoit. :D

• Anonyymi

Mies raukka sen kyllä huomasi. Pelästyi vielä.

• Anonyymi

Ehkä siksi hukassa.

• Anonyymi

Mitä erikoista oli etuhampaissa?

• Anonyymi

Paljastava kysymys. Mikä niissä voi olla sellaista että siitä joko ei tykkää tai tulee hulluksi😍. Osa persoonallisuutta, sopii hänelle. Naisella olis kauhistus.

• Anonyymi

:) siksi kysyinkin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paljastava kysymys. Mikä niissä voi olla sellaista että siitä joko ei tykkää tai tulee hulluksi😍. Osa persoonallisuutta, sopii hänelle. Naisella olis kauhistus.

Paljastava vastaus. Hän osaa varmasti tulkita tämän ja laittaa tämän korvansa taakse. Lupaukset on pidettävä ja odotan sitä huomenna. Ei enää osallistumista painikisoihin eikä mihinkään muihinkaan kisoihin. End Slut Over!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

:) siksi kysyinkin

Niin, kerro sinä millaiset ne hampaat voisivat olla😁

• Anonyymi

Söpö siili. Ei, hän ei tietääkseni ole vampyyri. Kyse on etuhampaista, ei kulmahampaista. Tarkennuksena vielä, että niitä ei ole lyöty sisään😂

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      278
      2593
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      77
      2443
    3. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      54
      2192
    4. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      70
      1854
    5. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      120
      1618
    6. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      59
      1544
    7. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      134
      1396
    8. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      73
      1298
    9. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      87
      1109
    10. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      76
      1089
    Aihe