Ajattelin että alan unohtaa sinut vähitellen. Nyt illalla hiipii mieleeni muistikuvia, kasvosi, hymysi, äänesi, katseesi, ihosi, kaulasi, kätesi, ryhtisi kun terästäydyt, pakarasi (😁), etuhampaasi, etumuksesi (jäin kiinni kun katsoin 😏), eri ilmeesi, askeleesi, naurusi, keskustelut, ujoutesi ja velmuilusi, tuoksusi, kalsarisi (niin olen nähnyt niistäkin vilauksen😂), vaatteesi, tyylisi liikkua. Se kaikki ihana mikä sinussa on. Taidankin tallettaa sen vielä sydämeeni.
Päivällä huokaisin helpotuksesta
34
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Minustako puhut?
- Anonyymi
Oliko tutut tuntomerkit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko tutut tuntomerkit?
No kalsarit herätti mielenkiinnon 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kalsarit herätti mielenkiinnon 🤔
Näytteletkö niitä kovinkin yleisesti? Tämä mies raukka ei taida tietää minun nähneen hänen kalsarinsa pariinkin otteeseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näytteletkö niitä kovinkin yleisesti? Tämä mies raukka ei taida tietää minun nähneen hänen kalsarinsa pariinkin otteeseen.
No mä ainakin tiedän, että kuka tahansa voi nähdä ne ainakin kenkiä laittaessa(Toivon, että ne on siinä edessä)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mä ainakin tiedän, että kuka tahansa voi nähdä ne ainakin kenkiä laittaessa(Toivon, että ne on siinä edessä)
Voin lohduttaa kaikkia että ei ole näkynyt kenkiä pukiessa. Miehet voivat rauhallisin mielin pukea kenkiään jatkossakin.
- Anonyymi
Miten muka näit kalsurit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten muka näit kalsurit?
Ihan yleisellä paikalla.
- Anonyymi
Menikö tämä miehelle? Heitä kirjain kenelle.
- Anonyymi
Joo ja se yksi blondi prkl läpsäisi ohimennessään muka vahingossa mun pakaraa. Tökeröt akat 😜
- Anonyymi
Mun tabletinhalkaisijassa on kans terä hieman vinossa.
- Anonyymi
Miehelle joo. Harvemmin naisilla näkee päällä kalsareita. En myöskään välitä katsoa naisten etumusta. Miehen sukunimen saa muodostettua minun sukunimestäni😂 siinä pohdittavaa. Paljon virhemahdollisuuksia.
- Anonyymi
Jos on mummokalsarit, eli
"pumpkin pants". Tuo sukunimi juttu, on kyllä paha. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos on mummokalsarit, eli
"pumpkin pants". Tuo sukunimi juttu, on kyllä paha.Noista mummokalsareista en tiedä mitään 😂 sukunimijuttu on tosiaan paha. Hän tunnistaisi jos täällä olisi, mutta oletan ettei ole
- Anonyymi
Eiköhän nuo leggingsit tai urheilutrikoohousut ole ihan selviä nykyajan kalsareita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän nuo leggingsit tai urheilutrikoohousut ole ihan selviä nykyajan kalsareita.
Legginssejä käytän vain lenkillä jos pakkasta. Urheilutrikoita vain kuntosalilla tai lenkillä. Ei tulisi mieleenkään pitää niitä muualla. Aikuisten potkuhousuja😖
- Anonyymi
((😁)) = ?
- Anonyymi
Se on varmaan Paavo pesusieni
- Anonyymi
Jaahas silläkö sä hierot suihkus ittees?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on varmaan Paavo pesusieni
Mikä mun sukunimi sit olis🙄
- Anonyymi
Ihan perus pesusieni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä mun sukunimi sit olis🙄
Pesusieni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pesusieni
Ikävää et syntyny Muikkuseks, Nuuska Muikkuiseks.
- Anonyymi
Mitä ihmettä? Ai sitäkö sinä katsoit. :D
- Anonyymi
Mies raukka sen kyllä huomasi. Pelästyi vielä.
- Anonyymi
Ehkä siksi hukassa.
- Anonyymi
Mitä erikoista oli etuhampaissa?
- Anonyymi
Paljastava kysymys. Mikä niissä voi olla sellaista että siitä joko ei tykkää tai tulee hulluksi😍. Osa persoonallisuutta, sopii hänelle. Naisella olis kauhistus.
- Anonyymi
:) siksi kysyinkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljastava kysymys. Mikä niissä voi olla sellaista että siitä joko ei tykkää tai tulee hulluksi😍. Osa persoonallisuutta, sopii hänelle. Naisella olis kauhistus.
Paljastava vastaus. Hän osaa varmasti tulkita tämän ja laittaa tämän korvansa taakse. Lupaukset on pidettävä ja odotan sitä huomenna. Ei enää osallistumista painikisoihin eikä mihinkään muihinkaan kisoihin. End Slut Over!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
:) siksi kysyinkin
Niin, kerro sinä millaiset ne hampaat voisivat olla😁
- Anonyymi
Söpö siili. Ei, hän ei tietääkseni ole vampyyri. Kyse on etuhampaista, ei kulmahampaista. Tarkennuksena vielä, että niitä ei ole lyöty sisään😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2782593Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."772443SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis542192Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj701854- 1201618
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis591544- 1341396
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin731298Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.871109Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli761089