Työpaikat ilmastossa

Anonyymi

Li lupasi työpaikkoja ilmastonmuutos alalle. Millaisia tai mitä työpaikkoja nämä on?

18

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Grönlannista laivalla jäitä suomenlahteen ilmastoa viilentämään ehkä?.

      • Anonyymi

        Suomen Ilmastointiministeri perustaa Suomen Ilmastointivoimat ja pestaa sinne tuhansia poliittisia viheriä-demari sihteereitä 7-portainen hallinto hallinnoimaan taas tätä sihteerilaumaa joka ei tuota yhtään mitään kuluttaaa vain veronmaksajien rahoja


    • Anonyymi

      Valtion omaisuutta myyfään 3 miljardin edestä. Siinä se taas nähtiin vasukomut ensimmäisten joukossa myymässä omaisuuttamme. Sipilä ei tarvinnut kuin vaalitappion ja kaikki tanssii hänen pillinsä mukaan.

    • Anonyymi

      Myydänkö pohjavedet......jos caruna Pekka valtionomistaja ohjauksesta vastaavana ministerinä,niin tuokin on mahdollista.

    • Anonyymi

      Perhana tuli jo mielee ajat kun suomipojat lähti jääkärikoulutukseen saksaan,,,,että pitääkö se taas aloittaa jääkäreitten kokoaminen ja taistella suomi itsenäiseksi, sillä erolla että meillä ei kuitenkaan tartte hakea koulutusta saksasta. Joo se pohjavesihän se on vielä jakamatta ja rahat ottamatta...joutuukohan tuota virlä omalta maaltakin vedet varastamaan. Ja veronkorotuksiakin tulossa....on se jumankauta hullua että ihmisiltä virdään elämisen mahdollisuuskin.....mutta se jääkäriliike...hmmm

    • Anonyymi

      Suomalaiset lähtee venäjälle pakoon ja suomi täyttyy arabeilla islameineen. Enpä kohta ihmettelekään jos suomalaiset haluavat putiinin apua.

      • Anonyymi

        Persut haluaa että itäraja poistetaan ja yhdistetään kansat. Tehdään kansanvaihto persujen tyyliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut haluaa että itäraja poistetaan ja yhdistetään kansat. Tehdään kansanvaihto persujen tyyliin.

        Mistä vasuluseri ton keksit?


    • Tehkäämme Grönlannista jälleen vihreä!...:-)

      • Anonyymi

        Taksit ovat myös oma lukunsa. Harva taksin omistaja haluaa bensiinimoottoria. Pienikulutuksinen dieselmoottori sopii hyvin kaupunkiliikenteeseen, jossa on paljon tyhjäkäyntiä ja nykivää liikennettä.

        Dieselauton edut

        Modernit dieselit ovat paljon mainettaan parempia ajokkeja. Ensiksikin nykyiset Euro 6 dieselmoottorit tuottavat hiilidioksidipäästöjä keskimäärin 15 % vastaavankokoisia bensiiniautoja vähemmän.

        Myös ongelmalliset typenoksidit, eli hiukkaspäästöt on saatu hyvin kuriin.

        Jo vuodesta 2011 alkaen kaikissa Euroopan markkinoille myydyissä dieselautoissa on ollut pakollisena varusteena hiukkassuodattimet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taksit ovat myös oma lukunsa. Harva taksin omistaja haluaa bensiinimoottoria. Pienikulutuksinen dieselmoottori sopii hyvin kaupunkiliikenteeseen, jossa on paljon tyhjäkäyntiä ja nykivää liikennettä.

        Dieselauton edut

        Modernit dieselit ovat paljon mainettaan parempia ajokkeja. Ensiksikin nykyiset Euro 6 dieselmoottorit tuottavat hiilidioksidipäästöjä keskimäärin 15 % vastaavankokoisia bensiiniautoja vähemmän.

        Myös ongelmalliset typenoksidit, eli hiukkaspäästöt on saatu hyvin kuriin.

        Jo vuodesta 2011 alkaen kaikissa Euroopan markkinoille myydyissä dieselautoissa on ollut pakollisena varusteena hiukkassuodattimet.

        Eipä ole paljon diesel-Ladoja näkynyt, ehkä vasuri-Marin sallisi sellaiset. Ne olisivat kuitenkin niitä parempia dieseleitä.


    • Anonyymi

      Persut vetävät herneen nenäänsä kun pitäisi suunnitella tulevaisuutta. Tulevaisuuden suunnittelu on persujen näkemyksen mukaan vihervasemmistolaista humpuukia johonka tosipersu ei tule ikinä yhtymään.

      Työpaikat syntyvät aivan samoin kuin tähänkin asti. Tosin ilman persujen hiilitalouteen perusteetonta kannattamatonta ilmastoa tuhoavaa teknologiaa käyttäen. Revi siitä persu.

      • Anonyymi

        Mitä ne työpaikat on tulevaisuudessa? Helppohan se on sanoa, että tulevaisuuden työpaikat. Tässä taas hyvä esimerkki lupauksista jota ei käytännössä ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ne työpaikat on tulevaisuudessa? Helppohan se on sanoa, että tulevaisuuden työpaikat. Tässä taas hyvä esimerkki lupauksista jota ei käytännössä ole.

        Älä nyt viitti persu.

        Tulevaisuuden työpaikat luodaan tämänpäivän innovaatioilla. Sinä persu tietäisit tämän, jos vain olisit perehtynyt teollisuuden historiaan tai edes luonnontieteisiin. Persut eivät ole mistään uuden innovoinnista kiinnostuneita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt viitti persu.

        Tulevaisuuden työpaikat luodaan tämänpäivän innovaatioilla. Sinä persu tietäisit tämän, jos vain olisit perehtynyt teollisuuden historiaan tai edes luonnontieteisiin. Persut eivät ole mistään uuden innovoinnista kiinnostuneita.

        Edelleenkään ei siis mitään muuta, kuin tyhjää puhetta. Kyllä olen perehtynyt ko. Aiheisiin.
        Toiseksi en ole persu.


    • Anonyymi

      Vasemmitoliiton toiminta on sellaista huuhaata, joka ei sovi vastuulliselle hallituspuolueelle.

    • Anonyymi

      Kuka maksaa ne huuhaailmastotyöpaikat?

    • Poliitikkojen on helppoa luvata koska heillä on vain poliittinen vastuu. Muut kun joutuvat oikeasti liemeen liikaa luvattuaan.

      Jos vaikka työnantajana lupaat lisää palkkaa vaan et maksakaan niin sotkuahan siitä tulee. Jos lupaat eukolle siivoavasi mutta lähdetkin pubiin niin auta armias kun palaat jne.

      Miten me saisimme vastaavan kurjuuden siirrettyä noihin lupaamalla valtaan päässeihin poliitikkoihin? Olisiko pakkotyö soiden vanhoja ojituksia tukkimaan ja niitä ennallistamaan ilmaston muutoksen ehkäisyyn paremmin sopiviksi hyvä ratkaisu? Mitä mieltä olette?

      Vai olisiko parempi ratkaisu laittaa ne keräämään tupakantumppeja luonnosta ja kaduilta jotta saadaan mikromuovin määrää vesistöissä ja muualla luonnossa vähenemään?

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1290
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1117
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      934
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      857
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      271
      798
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      715
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      701
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      699
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      637
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      599
    Aihe