Olet kuorinut minusta

Anonyymi

Naisen, juuri sen naisen joka olen aina halunnut olla. En tiedä miten sen teit, jotenkin sen teit. Toki itselläni oli osuuteni tässä, mutta ilman miehen energiaa sitä ei olisi voinut tapahtua. Ja sinulla oli juuri oikeanlaista energiaa minulle :) Todella harvalla on... Ja yksi parhaista jutuista oli kaikki yhteinen hauska läppä, mitä meillä oli. Sinun kanssa oli hauskaa, ihan parhaita hetkiä. Toivon että uskot sen ja että sinullakin oli hauskaa kanssani. Ja ihan parasta olivat Sinun sanasi, sydämeni pysähteli monta kertaa. Sanasi paljastavat sielusi avaruuden. Toivon että ymmärrät miten kaunis ja viisas sydämesi pohjimmiltaan on. Jos et ymmärrä, toivon että käännät katseesi sisimpääsi ja opettelet näkemään oman kauneutesi ja ammentamaan siitä voimasi. Herkkyys on voimaa ja uskallus haavoittua. Ja mitä kaikkea, paljon, todella paljon. Mutta hei, Urpo, hyvää nimipäivää 😘 Hymyillään jos tavataan ja vaikka ei tavattaisikaan, lupaathan minulle sen? Olet rakas edellisestä elämästämme tähän ja tästä ikuisuuteen.

17

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tässä on joku ristiriita, tänään on Alman nimipäivä.

• Anonyymi

Nonni, huomasit😼 Myöhäiset onnittelut! Parempi niin ja onnneahan sulle aina toivon, joka ikinen päivä! Kuulet sen lintujen laulussa aina kun haluat ja tarvitset!

• Anonyymi

Tämä selvä, kiitos ole hyvä.

• Anonyymi

Timelines.

• Anonyymi

Sipulit tuppaavat itkettämään. Ei sillä, että se tähän mitenkään liittyisi. Yhtä älytön huomio kuin koko aloituskin.

• Anonyymi

Tiedätkö miksi toimintaasi sanotaan?

• Anonyymi

TURHAA LÄTINÄÄ JOKA ON PANIIKIN TULOSTA

• Anonyymi

Voisin ampua takaisin, mutta en tee sitä. Mutta kysyn kuitenkin, miksi sanoit noin? Tarkoitan oikeasti mitä kirjoitin. Haluan lopettaa tämän ympyrässä pyörimisen ja siihen liittyvän negan. Mutta se ei ole koko totuus. Olisin onnellinen että oikeasti näkisit nämä asiat mitä sanoin, jos ja kun kaikki välillämme päättyy ja menemme molemmat eteenpäin. Siksi halusin eilen korostaa vielä kerran kaikkea tätä minulle mielettömän arvokasta hyvää. Koska sitä on ollut niin paljon ja tuntuu, että sinä et ymmärrä sitä kaikkea aitoa hyvää itsessäsi ja aitoa hyvää vaikutustasi minuun. Tulen surulliseksi tuosta vastauksestasi.

• Anonyymi

Toisen pitäisi iloita siitä että tulit hänen avullaan paremmaksi mutta hän ei kelpaa sinulle? Sinulla ei taida olla pienintäkään käsitystä siitä miten ihmismieli toimii.

• Anonyymi

Täällä ei kannata olla niin kovin tietävinään kaikkea, voihan kyse olla siitäkin että aloittaja ei kelvannut tälle miehelle. Älkää olko niin hanakoita syyttämään ja syyllistämään kun ette tiedä asiasta oikeasti mitään.

• Anonyymi

Kehuu tämän kaunista sydäntä mutta ulkoisista asioista puhuminen loistaa poissaolollaan. Selvä keissi. Kaunissydämisellä miehellä ei tehdä kanalaumaa kateelliseksi.

• Anonyymi

Impotentti avautuu.

• Anonyymi

Koita olla edes yksi päivä moittimatta ketään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Impotentti avautuu.

Sinne karisivat korulauseet ja paljastui kirjoittajan todellinen luonto. Ja kaikki vain muutamassa minuutissa. Ilo on puolellani :-)

Nautin palstan teeskentelijöiden paljastamisesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinne karisivat korulauseet ja paljastui kirjoittajan todellinen luonto. Ja kaikki vain muutamassa minuutissa. Ilo on puolellani :-)

Kuinka vitun vammanen voi ihminen olla?

Ootko Upille sukua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa olla rehellinen miksi mitäkin kirjoittaa. Joskus oma ikävänsävyinen vastaus (vai useinkinko ) saa aikaan muita ikävänsävyisiä kirjoituksia, kannattaa siis olla positiivisempi ja olla joskus ihan huomauttelematta kaikesta tyhjästä.
        Kukaan tuossa ei ole sinua kummempi teeskentelijä.

• Anonyymi

Tule syliin sitten 💃 Kun mielesi niin tekevi 😘

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      146
      5621
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      31
      4022
    3. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      0
      3500
    4. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2500
    5. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      44
      2332
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      31
      2198
    7. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      24
      2043
    8. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      43
      1895
    9. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      23
      1893
    10. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      11
      1814
    Aihe