se nainen oikeasti ajattelee. Omassa mielessä se vain tahtoo pyöriä. Ja ajatuksia siihen suuntaan, kun voisi kunnolla tutustua. Miksi jotkin asiat pitää olla niin hankalia. Voi plääh.
Voisipas tietää mitä
64
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Niin. Justiin ajattelin samaa. ¿¡ Miehestä vaan.
- Anonyymi
Puhu naisen kanssa.
- Anonyymi
Silleenhän se ainakin selviäisi. Eipä se muuten.
- Anonyymi
Soita naiselle? Kyllä itsekin tulee mietittyä mitä miehen mielessä liikkuu, kun tämä ainakin mies pyörii alati mielessä
- Anonyymi
Milloin näimme?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin näimme?
Muu kuin ap
- Anonyymi
Tällä viikolla milloin te näitte?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällä viikolla milloin te näitte?
Näitkö maanantaina?
- Anonyymi
Ohimennen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohimennen.
Oliko sulla valkoista päällä?
- Anonyymi
Hiljaista tuli.
- Anonyymi
Oikeesti kysy
- Anonyymi
Kerro mikä on oikeasti hankalaa. Useimmiten sitä tekee asiat vain omassa päässään hankalaksi.
Jos on olemassa yhteystiedot ja kommunikointitaito, niin avot. - Anonyymi
No näin juuri! Kyrsii, kun pääsee ihastumaan johonkin mahdottomaan ja sitten pomppaa fiilikset taas, kun näkee hänet.. Tästä asiasta en voi hänelle puhua jos ei sieltä suunnasta mitään vinkkiä tai jotain vihreää valoa tule. Täytyy vaan kestää kuin mies ja toivoa, että törmää mahdollisimman vähän. Toisaalta taas haluaisi nähdä paljon, paljon enemmän.
- Anonyymi
Voit sä puhua. Puhuinhan mäkin, aika paljon jäi sanomatta kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai laita viesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän ei ole mulle puhunut mitään tunteisiin liittyvää. Tai sitten on menny niin lujaa ohi, ettei se ole edes mahdollista. Eli ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän ei ole mulle puhunut mitään tunteisiin liittyvää. Tai sitten on menny niin lujaa ohi, ettei se ole edes mahdollista. Eli ei.
No en puhunutkaan tunteista, vaikka olisin halunnut.
- Anonyymi
En usko et niitä oli. Oli vain mahdollisuus.
- Anonyymi
Sitten jotain tunnisteita tiskiin, niin pääsee eteenpäin.
- Anonyymi
Kommentoin tuon sivusta. Eli ..En usko .. jne. Miksi pitäisi tunnistetta tänne laittaa. Mukavampi varmaan saada vaikka omaan kännyyn. Ei vaan ole viisasta laittaa hänelle .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommentoin tuon sivusta. Eli ..En usko .. jne. Miksi pitäisi tunnistetta tänne laittaa. Mukavampi varmaan saada vaikka omaan kännyyn. Ei vaan ole viisasta laittaa hänelle .
Mä, joka tuon alkuperäisen kommentin laitoin tohon ylös, niin pyysin tunnisteita.
Jaksa täällä jauhaa trollien kanssa... - Anonyymi
En ole trolli. Kysymys sulle.. miten olet häntä lähestynyt jos olet?
- Anonyymi
Huomenta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä, joka tuon alkuperäisen kommentin laitoin tohon ylös, niin pyysin tunnisteita.
Jaksa täällä jauhaa trollien kanssa...Pitkä päivä. Siinä tunniste.
- Anonyymi
Hän voisi laittaa mulle vaikka viestin tässä aamun/aamupäivän aikana. Siinä olis hyvä tunniste.
Aiheella ei niin väliä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän voisi laittaa mulle vaikka viestin tässä aamun/aamupäivän aikana. Siinä olis hyvä tunniste.
Aiheella ei niin väliä.Kyllä tuon laittamani pitäisi riittää. :) MuT ei taida pystyä.
- Anonyymi
Tuo voisi vaikka sopiakin, vaikka tuskin kuitenkaan. Ihan yhtä mahdotonta on täälläkin, pitäisi vaan pystyä puhumaan, mutta miten se niin vaikeaa voi olla?
- Anonyymi
Niimpä..) vaikeaa on.
- Anonyymi
No se viestin laittaminen ei ole niin vaikeaa. Aiheitakin kun on, mistä valita niin näyttää ihan viattomaltakin. Ajoitus on nyt vaan se tärkein. Voihan sitä toki kertoa täällä, että missä nähtiin, milloin, mitkä vaatteet hänellä oli tms tarkempaa. Mutta turha täällä on sen epäselvempiä juttuja laittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se viestin laittaminen ei ole niin vaikeaa. Aiheitakin kun on, mistä valita niin näyttää ihan viattomaltakin. Ajoitus on nyt vaan se tärkein. Voihan sitä toki kertoa täällä, että missä nähtiin, milloin, mitkä vaatteet hänellä oli tms tarkempaa. Mutta turha täällä on sen epäselvempiä juttuja laittaa.
Voit laittaa mulle viestin siihen liittyen, mitä kysyin toisaalla yleisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voit laittaa mulle viestin siihen liittyen, mitä kysyin toisaalla yleisesti.
Ei nyt taida osua. Jätän tämän ketjun nyt tähän.
Menee turhanpäiväseks jauhamiseksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei nyt taida osua. Jätän tämän ketjun nyt tähän.
Menee turhanpäiväseks jauhamiseksi.Ehkä et ole hän, mutta hän istui autossa ja minä en. Tämä tästä tälläerää, jos hän haluaa laittaa viestiä, niin näillä vihjeillä kyllä jo tunnistaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aiheella ei niin väliä.Keskipäivän jälkeen ei saa enää lähettää viestiä? Onpas kummallista.
- Anonyymi
Aika monelle noikin vihjeet osuis. Samat vihjeet voisin kirjoittaa kaivatustani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika monelle noikin vihjeet osuis. Samat vihjeet voisin kirjoittaa kaivatustani.
Samat vai päinvastaiset?
- Anonyymi
Samat.
- Anonyymi
Minkälainen merkki on sellainen, josta irl mies ymmärtää naisen olevan kiinnostunut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkälainen merkki on sellainen, josta irl mies ymmärtää naisen olevan kiinnostunut?
Selkeä. Todella selkeä! 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selkeä. Todella selkeä! 😂
Tiedän ja hän nainen on sen katseen suunnannut itseeni millä tanssilattioilta vampataan seuraa ja yhden ihastukseni vuosia sitten (naisen) nappasin taskuun ihan kadulta vastaavalla katseella.
- Anonyymi
Ei se selviä ennen kuin selvitätte tilanteen kasvotusten.
- Anonyymi
Eikö se ole tarkoitus, että ruvetaan pikku hiljaa tutustumaan toiseen ihmiseen jos siihen on molemmilla kiinnostusta. Ei täällä pähkäilemällä tule tapahtumaan mitään.
- Anonyymi
Nokialta tämä:
Parisuhde perustuu hyvin pitkälle avoimuuteen, tunteista ja ajatuksista avautumiselle puhumisen keinoin face to face, luottamukselle ja henkiselle ja fyysiselle läheisyydellä
Jos homma kosahtaa jo heti siihen että ei osata olla avoimia omista tunteista ja ajatuksista niin parempi vaan ettei suhde etene.
Sillä ei se etenisi muutenkaan pidemmälle koska kaikki vaadittavat taidot jota suhde vaatii jotta ylipäätään on suhde uupuu.
Ei suhteessa voi palstan kautta kertoa jatkuvasti mitä tuntee ja ajattelee pystymättä kohtaan toista kasvokkain rehellisesti.
Suhteeseen pystyy vain jos pystyy meneen toisen eteen haavoittumisen riskin kanssa sillä suhteen aikana tulee myös paljon hetkiä kun toinen loukkaa tai joudut kertomaan vaikeita asioita tai kuulemaan itsestäs negatiivista toisen
Suusta.
Tää on ensimmäinen tulikoe siihen onko ainesta parisuhteeseen. Jos tähän karahtaa niin eroon se ois tyssännyt viikossa sitten muutenkin - Anonyymi
Tiedän tunteen, samassa veneessä ollaan. Silloin kuin ehditään jutella kaksin, se pienikin hetki antaa paljon. Minäkin haluaisin jutella. Tai no kyllä halaisin halata, olla lähellä ja katso silmiin. Ja muutakin.
Pitäisi vaan uskaltaa ja ottaa asia puheeksi. Tai kertoa, että olen eroamassa ja katsoa miten se vaikuttaa häneen. Päätös erosta on tehty, vaikka kaikki muu on epäselvää ja tulee kestämäänkin varmaan. Onneksi syy eroon eli ole riidat eli kolmatta maailmansotaa ei ole odotettavissa. Kuitenkin asiat on hoidettava lasten ehdoilla. Molemmat on sitä mieltä ja kun asiaan ei liity kauheuksia, ei sen puolesta tarvitse jousta selvittämättä pois. Vastuu täytyy kantaa.
Tuokin miten toisen tulkitsee näyttävän tunteita. Se on vaikeaa. Katson häntä pitkään ja katseemme on välillä todella pitkä. En kuitenkaan sanallisesti ole tuonut ajatuksia ilmi. En ole uskaltanut. Vahinkokosketuksia pitkitän, ne on super ihana hetkiä. Kädet vastakkain vie melkein tajun. Silti ilmeistäni sitä ei välttämättä nää, koska ujous iskee siinä tilanteessa ja menen hämilläni. Näin vaikkei kukaan kollegani luokittelisi minua luultavasti yhtään ujoksi. Lapsena olin Tykkään monesta kollegasta ei-romanttisesti paljon, ja se voi sotkea epävarmaa mieltä. Paino on kuitenkin sanalla ei-romanttisesti.
Et varmaan minulle kirjoita, vaikka SeNaisena täällä välillä kirjoitan. Samat elämäntilanteet kuitenkin meillä. Rakkaus on tärkeintä, muista se kun mietit omaa siirtoasi tai odotat toisen tekevän ratkaisevan liikkeen. Itse pelkään enkä uskalla, mutta en toisaalta ymmärrä mitä oikein pelkään. Tunne on niin suuri, että se ehkä takana.- Anonyymi
Sun kannattaa käydä erosi rauhassa läpi ja vasta sitten katsella uusin silmin ja eheämpänä ympärillesi. Voi olla, että ihastuksesi on ollut vain se voima siihen oman liittosi päättämiseen, ei muuta.
- Anonyymi
Olen vakavasti ihastunut. Tunnen kaikkea mahdollista positiivista miestä kohtaan.
- Anonyymi
Aivan ihana kuulla tuo sinulta blondi.
- Anonyymi
Mistä päättelet että blondi. Vai onko toiveajattelua?
- Anonyymi
Jos olet myös positiiivisesti ihastunut etkä ollut viimeksi niin vakavana mua kohtaan, niin kerroppa lisää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olet myös positiiivisesti ihastunut etkä ollut viimeksi niin vakavana mua kohtaan, niin kerroppa lisää.
Väärin meni. Olen brunetti.
- Anonyymi
olen ihastunut mieheen, enkä ollut vakavana viiimeksi kyllä.... Ja saattaa olla että en muinakaan kertoina, kun olemme nähneet😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi positiivisesti ihastunut? Ei kai kukaan ole negatiivisesti ihastunut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä päättelet että blondi. Vai onko toiveajattelua?
Toiveajattelua:)
- Anonyymi
No nyt en tiedä enää, että kuka vastailee.
Odotan edelleen tunnisteita naiselta silti. On tässä joutunu muutenkin olemaan kärsivällinen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nyt en tiedä enää, että kuka vastailee.
Odotan edelleen tunnisteita naiselta silti. On tässä joutunu muutenkin olemaan kärsivällinen.Olen vaalea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen vaalea.
Kiitos. Milloin näit miehen viimeksi? Monen aikoihin ja mitä miehellä oli päällä?
- Anonyymi
Jos noi tiedot kerron.. Se olis sit siinä.. selvää pässin lihaa🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos noi tiedot kerron.. Se olis sit siinä.. selvää pässin lihaa🤗
No kerro yksi noista? Ja mua ei haittaisi, vaikka tunnistaisin.
- Anonyymi
Niin tunnistaisit kyllä. Minua ehkä haitttaisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin tunnistaisit kyllä. Minua ehkä haitttaisi.
Joten tämä keskustelu on turhaa.
- Anonyymi
Niin tai sitten tämä keskustelu käydään muualla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin tai sitten tämä keskustelu käydään muualla.
Sopisi erittäin hyvin. Ainut vaan, että en edelleenkään tiedä, kenen kanssa tätä jatkaisin muualla..
Mutta voin itsekin tässä nyt vastata kysymykseeni yhdellä vinkillä, että saadaan homma pakettiin tai mihin tämä viekään: Mulla oli musta takki päällä.
- Anonyymi
Oikeasti jos hän ei ole sulle oikein oikea niin maailmassa on noin suunilleen 3, 5 miljardia naista että yrität vaan tutustua johoniin toiseen eli tee niin! Kannattaa sitten tutustua johonkin toiseen!
- Anonyymi
Eihän tuota tiedä jos ei kokeile tai kysy asiaa ihmiseltä itseltään. Voi olla, että onni menee ohi, jos luovuttaa ennen kuin mikään on alkanut. Jos saa pakit, sitten on paras siirtyä surutyön kautta eteenpäin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862