KUKAAN EI ole sanonut sanoja joita sinä olet kirjoittanut täällä. Olen lukenut kaiken. TAJUATKO KAIKEN. HYVÄÄ ELÄMÄÄ. YMMÄRRÄTKÖ ETTÄ EN OIKEASTI ANNA MITÄÄN ANTEEKSI VIHAAN SINUA KOKO LOPPU ELÄMÄNI SEN VUOKSI MITÄ OLET AIHEUTTANUT MINULLE PUHUNUT TÄSSÄ FOORUMISSA MINUSTA JA MINUN PERHEESTÄ LÄHEISISTÄ SEKÄ AMMATTIINI LIITTYVISSÄ ASIAN HAAROISSA.
PAINU HELVETTIIN OLE HYVÄ.
JÄTÄ MINUT RAUHAAN LOPULLISESTI.
YMMÄRRÄTKÖ.
Yksikään ihminen
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Pistetään prokkis päälle sä häviät joka tapauksessa.
- Anonyymi
OLET SELLAINEN SUPER KUSIPÄÄ JOTA EN OLISI VOINUT KUVITELLA. TÄHÄN VOIT PISTÄÄ KAIKKI UHKAUKSET MINUA JA MINUN LÄHIPIIRIÄ PERHETTÄ JA TYÖYHTEISÖÄ KOSKIEN.
- Anonyymi
Kuka?
- Anonyymi
Tämä se jaksaa, eilisen päivän syytteli toisia kaikesta ja nyt yösydännä on taas joku muu syytettynä !!
- Anonyymi
Jos sinun päässä viskoo niin sinun pitäisi maadottua ja tuntea myötätuntoa jopa vihollisia vastaankin tai asia vain pahenee.
(Schumannin resonanssi)
- Anonyymi
Suurin osa on postiivista ja neutraalia ja joitain laukemisia. Perhettäsi en tunne tai tiedä, tunnista, korkeintaan jos facebookin kautta vuosia sitten selvis jotain pientä kun koitin saada ympärillä pyörivästä hässäkässtä jotain selkoa kuka, ketä mistä syystä, kaikki mukana yhdestä kahdesta vai kolmannesta syystä.
Voiko syy yksi johtua siitä vai onko sejohtanut toiseen taikolmanteen, onko olemassakin kaksi eri leiriä ja ne on limittynyt ettei näe metsää puilta tai puita metsältä.
Aloitus tuskin kuitenkaa on multa koska onhan noita kaikemaailm selvitystyötä tekeviä myös muiiden kimpussa, onko se sitten hyvä vai huono ja millainen vaikutus on vähän epäselvää pidemmällä aikavälillä. - Anonyymi
Olipa ponteva aloitus, vaikuttaa mieshenkilön uholta. Mietin, että muutama voisi olettaa minun pääsätelleen höyryjä ulos, mutta ehei, minä päästelen höyryni ulos irl, en palstalla, enkä sielläkään noin pontevasti. Sinulle ap, joka kirjoittelet isoilla kirjaimilla neuvoksi: lue tekstisi kahteen kertaan ennen kuin laitat jakoon. Jos kirjoituksesi ovat trollipostia, olet outo ja sinut pitäisi laittaa pakettiin ja lähettää Afrikkaan apinoiden kutiteltavaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750